• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Without rain we will never grow.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:20 ]

    n_____n

    >_<

    rip famke 25-03-2017


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    The sunset-view from my desk is so pretty. SHAME I DON'T STUDY ENOUGH TO SEE IT MORE OFTEN.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Eigenlijk zin om m'n 3DS weer van de plank te pakken en pokémon op te starten.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Soms word ik echt zo pissed van kleine dingen. Ghaaaa. Mensen die niet meewerken bijvoorbeeld. Go fuck yourself.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    En weg relaxte avond. Als je niet wilt dat ik je help moet je ook niet andere mensen door het slijk halen. Ik ga daar echt niet in mee.


    Queer zijn is gewoon alles

    Blehh hatelijk waneer je een ak werkstuk in het weekend moet af maken. XD


    Treat People With Kindness

    Ik zou graag eens een knuffel willen die me beschermt voor alles wat er allemaal gebeurd rondom mij, in mijn klas, vriendengroep. Waarom kan ik niemand uit mijn directe omgeving gewoon vertrouwen, zonder bang te hoeven zijn een gigantisch mes in mijn rug te krijgen?


    Queer zijn is gewoon alles

    aaaaaaahauuuuuhhllluuellueeuuwwwhhuuuhaaah


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Debbaut schreef:
    Ik zou graag eens een knuffel willen die me beschermt voor alles wat er allemaal gebeurd rondom mij, in mijn klas, vriendengroep. Waarom kan ik niemand uit mijn directe omgeving gewoon vertrouwen, zonder bang te hoeven zijn een gigantisch mes in mijn rug te krijgen?


    Ik knuffel graag. En ik steek geen messen in personen hun rug als ze het niet verdienen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lul.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Liam heeft een beebieeeee


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    weet dat ik dit nooit geloofd zou hebben toen ik op de middelbare school zat maar
    de middelbare school was echt zo'n geweldige tijd nu ik er op terugkijk en ik mis het oprecht, mijn hart doet pijn als ik besef dat ik dat nooit meer mee ga maken


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Of course hahaha.


    She's imperfect but she tries