• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Morty schreef:
    Ok peeps. Iemand ervaring met het hebben van sex met een (close) friend? Mijn beste vriend stelde het voor...


    Ja, en is awkward. Het blijft altijd een moeilijk punt in jullie vriendschap daarna. Zeg niet dat je het niet moet doen, maar je moet er wel goed over nadenken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Prongsie schreef:
    (...)

    Nee, hij begon met het verhaal 'dat we na ons afstuderen wel zouden trouwen en ook wel seks zonder condoom zouden hebben en aan kinderen beginnen' en ik zat van 'dude 1) ik ben 19 2) voorlopig hoef ik echt geen kinderen 3) ik wil waarschijnlijk pas aan kinderen denken als ik tegen de 30 zit 4) nee 5) bij ons afstuderen (bachelor) ben ik 22 en anders 24 no' lol. :')




    Ik begrijp je beweegredenen van het niet terugappen.


    Tijd voor koffie.

    Wheatley schreef:
    (...)

    Ja, en is awkward. Het blijft altijd een moeilijk punt in jullie vriendschap daarna. Zeg niet dat je het niet moet doen, maar je moet er wel goed over nadenken.


    Ja ik wil niet dat 't de friendship ruined maar we willen het beiden graag.


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    Ok peeps. Iemand ervaring met het hebben van sex met een (close) friend? Mijn beste vriend stelde het voor...


    Uhhhhmhmhmhmh, dit is echt vet lastig. Reken er maar op dat het een heleboel dingen fundamenteel verandert en de kans is dat het jullie vriendschap verpest. Ik heb er zelf niet ervaring mee, maar ik heb echt wel wat desastreuze verhalen gehoord. Denk er goed over na, wat Wheatley zegt: het blijft daarna altijd een ding.

    Wheatley schreef:
    (...)

    Om dat laatste moest ik echt even keihard lachen :')
    Maar hoe kan je nu van grey area's houden? Like, ik snap het stukje van het mysterieuze en die allereerste fase waarin het nog niet officieel is maar het er wel aan zit te komen, maar als je 5 keer op date ben geweest, wil je toch wel weten waar je aan toe bent? Ik vind diegene echt heel dapper als ze het aandurft om in de grey area te blijven :')


    Ja toch? Ik begreep het echt niet zo goed. Ze had het over het mysterie en dat ze dat fijn vindt. Good luck to her, maar ik wil ook wel echt een beetje weten waar ik aan toe ben inderdaad.


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)



    Ik begrijp je beweegredenen van het niet terugappen.


    Dit is iemand anders dan van dat dochtertje, haha. Dit was m'n ex. Ik moet zeggen dat hij echt strenggelovig is en zo, maar ik als oprechte heiden keek er toch wat anders naar haha. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Normaal schreef:
    (...)

    Dit. Zelf zou ik het echt heel moeilijk vinden om niet te weten hoe het ervoor staat. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Als ik dat niet weet ga ik twijfelen en levert dat immense rotgevoelens op :/


    Precies! Twijfel binnen een relatie (of whatever het ook is) werkt voor mij echt niet goed. Ik wil juist dat die persoon een bron van ontspanning voor mij is. Dat klinkt wel een beetje heftig - ik bedoel eerder dat ik niet wil dat ik ook nog eens bij hem niet weet wat er aan de hand is. Daarvoor heb ik mijn gewone leven haha oke oeps


    Tijd voor koffie.

    @Morty, ik ben de laatste persoon die iemand gaat vertellen dat hij/zij iets moet doen, maar denk er wel echt goed over na. Dit blijft waarschijnlijk echt wel een dingetje tussen jullie. Maar uiteindelijk moet je doen wat goed voelt.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Dit is iemand anders dan van dat dochtertje, haha. Dit was m'n ex. Ik moet zeggen dat hij echt strenggelovig is en zo, maar ik als oprechte heiden keek er toch wat anders naar haha. :')


    Even heel veel liefde voor de term oprechte heiden, want daar moest ik echt om lachen :Y)

    Niet omdat heidenen niet oprecht zijn, maar omdat ik het gewoon twee leuke woorden vind, overigens.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 23:39 ]


    Tijd voor koffie.

    Morty schreef:
    (...)

    Ja ik wil niet dat 't de friendship ruined maar we willen het beiden graag.


    Als jullie het allebei echt willen, zie ik het probleem niet zo snel, maar wees er wel zeker van dat jullie goede afspraken maken en niet gevoelens voor elkaar hebben. Dan maak je het alleen maar ingewikkeld. Vraag jezelf af of je het ook zou willen als het misschien niet awkward zou worden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"



    Ik ben niet zo goed in verwoorden, maar wat Wheatley zegt.
    We zijn toch al over grijze gebieden bezig - het lijkt me heel vervelend als je daarin terecht komt met een goede vriend.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 23:43 ]


    Tijd voor koffie.

    Ja precies. Moet ook nagaan of hij stabiel genoeg is. Van mezelf geloof ik het direct maar van hem, nee. Hahaha.

    Ik ga er nog wel even op broeden. Heb eerst toch nog een pact staan met een fwb. :'D


    The truth is out there.

    Ehhh condooms met mindy tinteling van durex??
    Nope geen aanrader echt gewoon niet, mint is geen goede combinatie met down under nopeee.

    Hoe verzinnen ze het dan ook (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    alles wat met 'tintelend' wordt aangeduid is een dikke nope


    i put the fun in funeral

    Hahah, ja tingle, verwarmend, verkoelend en dat soort dingen moet je gewoon niet gebruiken als vrouw.
    Voor mannen is het vaak wel lekker

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 13:24 ]

    Ik kom lekker dit topic binnenvallen, hoi!

    Ben ik de enige die condooms in het algemeen een dikke nope vindt? Lang leve de pil, zeker? ;s Idk, ik vind het een echte mood killer, maar ieder zijn smaak zeker. Ik snap ook wel dat niet iedereen aan de hormonale anticonceptie wil en het is sowieso wel slimmer voor als je vermoedens van soa's hebt (bij veel wisselende sekspartners dan), maar ik vind de pil echt een geweldige uitvinding.

    Maar goed, ik denk dat dat inderdaad niet bepaald een goede zet was van Durex, lol. Heeft iemand hier overigens ooit smaakcondooms geprobeerd? Wat moet ik me daarbij voorstellen, als ik vragen mag? Smaakt zoiets niet vreselijk artificieel? Haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Uhm, sinds ik een vaste vriend heb, gebruik ik helemaal geen voorbehoedsmiddelen meer. Daarvoor wel condooms maar vind ze niet zo heel fijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"