• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Het is geen vloedgolf, maar een bloedgolf daar beneden, dus morgen en vrijdag geen seks voor mij ben ik bang #huilen


    oi, suzy

    Wat is jullie grootste seksblooper?

    De mijne is dat we bezig waren en ik zat bovenop en ik leunde naar voor, waarna mijn kin keihard in zijn oog terecht kwam. Weg moment ;'D
    Hij verging van de pijn en ik moest heel veel moeite doen om niet te lachen, wat heel moeilijk ging xd

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 13:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik was eens seks aan het hebben vlak nadat ik ongesteld was geweest. Nou, ik had dus niet verwacht dat er nog een stroompje na kwam. (nerd)


    oi, suzy

    Karlsson schreef:
    Ik was eens seks aan het hebben vlak nadat ik ongesteld was geweest. Nou, ik had dus niet verwacht dat er nog een stroompje na kwam. (nerd)

    Oftewel, beiden helemaal onder het bloed? D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou, we deden de cowgirl, dus vooral hij zat onder... Ik schaamde me kapot.


    oi, suzy

    Er is wat met die cowgirl. Ik ram mij kin in mijn vriend zijn oog en jij verliest nog even lekker het laatste beetje bloed. Cowgirl is vervloekt ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En wat dacht je van de kramp die je soms kan krijgen? (nerd)


    oi, suzy

    Karlsson schreef:
    En wat dacht je van de kramp die je soms kan krijgen? (nerd)


    To be honest, nog niet gehad, hahah. Terwijl we die toch wel als standaard standje hebben xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het echt niet erg om seks te hebben als ik ongesteld ben, ook niet als ik nog aan het bloeden ben. Maar laat het de andere persoon wel weten zodat hij niet voor een verrassing komt te staan. :Y) En ik heb er altijd doekjes of een handdoek bij om meteen schoon te maken.

    Kepler schreef:
    Er is wat met die cowgirl. Ik ram mij kin in mijn vriend zijn oog en jij verliest nog even lekker het laatste beetje bloed. Cowgirl is vervloekt ;'D


    Ik kom er ook bij, ik heb mijn vriend eens voor de neus geslagen, toen ik tijdens dat standje tegelijk zijn shirt uit wilde trekken. :$


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wat leren we hier van?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    O en ik mijn ex een knietje in cowgirl. No more regrets! :P i mean, toen we wisselden van standje.

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 19:08 ]

    Dat vrouwen niet gemaakt zijn voor seks. (cool)


    oi, suzy

    * voor hard werken tijdens de seks


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Niet altijd goed kunnen multitasking tijdens de seks :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about