• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Blowjob :') Doe ik niet heel vaak, maar als ik het doe vliegt hij bij wijze van door het plafond van genot.


    oi, suzy

    Karlsson schreef:
    Blowjob :') Doe ik niet heel vaak, maar als ik het doe vliegt hij bij wijze van door het plafond van genot.

    als ie klaarkomt bedoel je? (wbw)

    Hahhaa, just kidding (joehoe)

    Er is hier gewoon al een week niet meer in gepost. Dus vooruit, wie heeft er nog een goede vraag? Of een leuk avontuurtje gehad?
    anyone?


    Tijd voor koffie.

    Nothing. :')
    Maar ik werd laatst volgens mij op date gevraagd. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hmm, hoe vonden jullie je eerste keer? Was het alles wat je verwacht had of viel het juist enorm tegen? Was het met de goede persoon of heb je spijt?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Prongsie schreef:
    Nothing. :')
    Maar ik werd laatst volgens mij op date gevraagd. :')


    WAT LEUK! Ga je?

    Wheatley schreef:
    Hmm, hoe vonden jullie je eerste keer? Was het alles wat je verwacht had of viel het juist enorm tegen? Was het met de goede persoon of heb je spijt?


    Mijn relatie met de jongen was op zijn zachts gezegd best rocky, maar ik heb er geen spijt van. Op dat moment was het de juiste keuze en het voelde op dat moment goed. Ik had niet per se verwachtingen bij de seks zelf (die hoogstens een beetje oncomfortabel was, maar wel fijn), maar meer bij het principe 'ontmaagd' zijn. Wat echt bullshit bleek, want uiteindelijk gebeurt er echt helemaal niet zoveel bijzonders.


    Tijd voor koffie.

    Wheatley schreef:
    Hmm, hoe vonden jullie je eerste keer? Was het alles wat je verwacht had of viel het juist enorm tegen? Was het met de goede persoon of heb je spijt?


    Mijn eerste keer was van 'wat the fuck' en dat was met mijn ex en na anderhalve maand ging het uit (door mij, niet (alleen) door de seks) lol. :') Ik denk niet dat ik er echt spijt van heb, maar ik had het niet erg gevonden als ik ermee gewacht had.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @Jammer
    Nee, lol. Ik heb z'n berichtje genegeerd HAHA. Hij is een halfjaar jonger dan ik (op zich niet zo'n probleem) maar hij heeft zeg maar een dochtertje van anderhalf. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh wow, heftig. Was hij verder wel oké?


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    Oh wow, heftig. Was hij verder wel oké?


    Wie? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    @Jammer
    Nee, lol. Ik heb z'n berichtje genegeerd HAHA. Hij is een halfjaar jonger dan ik (op zich niet zo'n probleem) maar hij heeft zeg maar een dochtertje van anderhalf. :')

    Ik zei ook altijd heel hard dat ik nooit iemand zou daten die jonger was en een kind had.
    O how the tables are turned.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Wie? ^^


    Die jongen met het dochtertje c:

    @Wheatley - En jij dan?

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 23:13 ]


    Tijd voor koffie.

    Yrden schreef:
    (...)
    Ik zei ook altijd heel hard dat ik nooit iemand zou daten die jonger was en een kind had.
    O how the tables are turned.


    Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht. Ik denk dat ik niet zo snel een jonger iemand zou daten, puur omdat mijn preference überhaupt vaak ligt bij 23/24 etc. Qua kinderen weet ik het niet zo goed, maar ik zou de verantwoordelijkheid wel moeilijk vinden.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 23:14 ]


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Die jongen met het dochtertje c:

    @Wheatley - En jij dan?


    Ah, hij is wel aardig maar ik ken hem ook totaal niet, haha. :') Dus ik stond er een beetje dubbel in.

    @Yrden: nja, ik ben pas 20 en ik heb totaal geen behoefte aan kinderen, en verder ken ik die hele jongen niet ;'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jammer schreef:
    (...)

    Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht. Ik denk dat ik niet zo snel een jonger iemand zou daten, puur omdat mijn preference überhaupt vaak ligt bij 23/24 etc.

    Ik had het liefst ook oudere, like onder de 33. Maar ja, dan kom je via via iemand tegen met wie het erg goed klikt en die kans ging ik niet laten lopen, ook al valt hij totaal niet in het plaatje van een toekomstige partner die ik voor me zag.