• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jongens ik ga zo solliciteren iemand spreek me wat moed in voordat ik me onder de bank ga verstoppen

    FairlyLocal schreef:
    Jongens ik ga zo solliciteren iemand spreek me wat moed in voordat ik me onder de bank ga verstoppen

    You can do it!!! Heel veel succes ~~


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I can't do this..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Matty, get your ass out of bed en ga nog even keihard leren voor je hertentamen. Go go go.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lol, waar doe ik doe moeite nog voor man? Ik ben en blijf altijd keuze twee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben vrij vandaag, maar alsnog ga ik een super drukke dag hebben :C


    Stenenlikker

    Piep


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    cobblepot schreef:
    (...)
    You can do it!!! Heel veel succes ~~


    Thanks c:
    Ik heb trouwens geen rare nerveuze dingen uitgehaald! Ze zei zelfs: "ik ga kijken of ik een plek voor je kan regelen - want die heb ik eigenlijk niet - en anders bewaar ik je cv. Because I like you."

    Ik zit buiteb in de zon op mijn balkon.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Uuuuugh, ik wil mensen helemaal volspammen met mijn idee voor Naomi dr bday qua wat voor cadeau ik in gedachten heb. Wieeeeeeeee oh wie mag ik onderspammen op whatsapp? Want via daar is fotos versturen een stuk makkelijker lol. NAOMI NEE IK GA JOU GEEN BERICHTJES STUREN OVER HET CADEAU IDEE! x) hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wtf. Dude. Prima dat je die advertentie hebt verwijderd, maar ik had interesse in dat bed dus had op zn minst even op mijn berichtje geantwoord dat het bed al weg was. Dan wist ik tenminste waar ik aan toe was. D: pff, aso.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Prongsie schreef:
    Ik zit buiteb in de zon op mijn balkon.


    Ik ook. In mijn bikini. Hoe heerlijk is dit?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kunnen die twee verdovingen even uitwerken? Ffs.


    Caution first, always.

    Mojtabai schreef:
    (...)

    Ik ook. In mijn bikini. Hoe heerlijk is dit?


    Ik in mijn pyjama met mijn laptop :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik droomde over dat mijn tanden uit mijn mond vielen, maar nergens kan ik de betekenis vinden. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.