• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Help, ik moet op 19 april naar het ziekenhuis O: Ik wil echt niet! Straks blijk ik veel poliepen te hebben en moet ik weer een operatie :(

    Eep ik heb de eerste feedback binnen op mijn manuscript en het is gewoon positief ;o


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    but do i want a boyfriend or nah


    i put the fun in funeral

    Geralt schreef:
    Help, ik moet op 19 april naar het ziekenhuis O: Ik wil echt niet! Straks blijk ik veel poliepen te hebben en moet ik weer een operatie :(

    Duw de moed erin gewoon niet zenuwachtig zijn en anders kan je me een pb sturen dan duw ik de moed er gewoon in


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    bff_bestfriend schreef:
    (...)
    Duw de moed erin gewoon niet zenuwachtig zijn en anders kan je me een pb sturen dan duw ik de moed er gewoon in

    Dank je. Het komt uiteindelijk wel goed. Dit zijn dingen waar je niet over na moet denken en gewoon doen.

    // Nooo, ik heb mijn 14000e forumpost gemist. Huilie

    Ugh, ik moet echt die samenvatting gaan schrijven en nog even wat leren, maar ik heb er gewoon zó geen zin in :c waaromdachtikookalweerdatheteengoedideewasomereenderdevakbijtenemen?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Nederland - Italië: ze staan in ieder geval na negen minuten nog niet achter.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik moet echt slapen, ik ben zo effing moe en val bijna zittend in slaap.

    Prongsie schreef:
    Nederland - Italië: ze staan in ieder geval na negen minuten nog niet achter.


    Ik keek even twee seconden niet en het staat 1-1. Wut.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Prongsie schreef:
    Nederland - Italië: ze staan in ieder geval na negen minuten nog niet achter.


    Kleine update: binnen enkele minuten stond het 1-1


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Kleine update: binnen enkele minuten stond het 1-1


    Mijn vriend is naar die wedstrijd van Nederland-Italië


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Mojtabai schreef:
    (...)

    Ik keek even twee seconden niet en het staat 1-1. Wut.


    Ja, same. :'D Ik appte net een paar mensen met het bericht "Nederland staat voor ????" maar dat kon ik snel weer intrekken. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Ja, same. :'D Ik appte net een paar mensen met het bericht "Nederland staat voor ????" maar dat kon ik snel weer intrekken. :'D


    Ik vond het nog wel goed gaan, vergeleken met vorige wedstrijd. Maar het staat alweer 1-2 dus nevermind.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    't Is ook nooit goed.

    Wauw zo afwisselend on- en offline gaan is ook een kunst


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis