• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mojtabai schreef:
    (...)

    Ik vond het nog wel goed gaan, vergeleken met vorige wedstrijd. Maar het staat alweer 1-2 dus nevermind.


    Het is al 10 keer minder sneu dan de vorige wedstrijd. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen die al over de 18 zijn en je negeren als je ze een vraagt stelt over hun hobby. Ja, die gaan 't goed doen in deze wereld. (':


    •

    Ugh. School.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 21:44 ]


    so chill out icarus, before you fly into a window

    Ik ben nu wel gezellig aan het lachen en zo, maar ik voel me echt klote. Want als het allemaal fout gaat dan... Ik wil er niet eens aan denken :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw when you think you're okay and tv reminds you you're not

    Aaaah, ik voel me echt weel een kotstudentje. ^^ Daarnet kaas met schimmel weggegooid, en net jus d'orange gedronken om er vervolgens achter te komen dat de schimmel in de dop en op de rand zat. Toch maar fijn verder gedronken, lol. Ik heb toch geen standaarden wat dat betreft.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Aaaah, ik voel me echt weel een kotstudentje. ^^ Daarnet kaas met schimmel weggegooid, en net jus d'orange gedronken om er vervolgens achter te komen dat de schimmel in de dop en op de rand zat. Toch maar fijn verder gedronken, lol. Ik heb toch geen standaarden wat dat betreft.


    Nope nope nope, hier moet ik op terug komen. Het voelt een beetje raar in mijn maag en slokdarm. omg manon, waarom doe je dat dan ook. :")


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn topictitels gingen van redelijk concreet naar lang, langer, laaaaaaaangst.


    Tijd voor koffie.

    You are pathetic :Y)

    Misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen. Maar na 10 jaar heb ik er nog steeds last van..

    Ik ben echt bang dat ik het opgeef of dat ik alles verpest door te veel over mezelf te vertellen. Maar ik zou ook niets willen beginnen met een probleemkind zoals ikzelf.

    / ik wil graag huilen atm, maar dat is meer omdat ik me veel beter voel dan 2 weken terug.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 0:54 ]

    Morgen optreden voor een volle zaal maar ik ben nog wakker haha shit.


    Tijd voor koffie.

    I don't like having nightmares every time I close my eyes :c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik schrik van mijn eigen wekker


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Attention seeker.


    •