• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    fuck fuck fuck ik wil niet dat het zomer wordt. kan ik me deze hele zomers ergens verstoppen waar het koud is

    Ze is inactief, muh. :c Ondanks dat het zo lang geleden is, vraag ik me toch wel af waarom ze inene gestopt is met praten tegen me. Waarom ze geen contact meer scheen te willen. :/ Oh well...

    Als mensen een netjes 2 persoons bed met matras en al weten te vinden omgeving Drenthe voor 100 euro maximaal, geef me even een seintje alsjeblieft. xp

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 13:14 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zo geen concentratie..
    Tentamenweek wordt een groot drama.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Die zon zorgt ervoor dat ik echt totaal niet productief ben. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Economieleraar: "Ga maar Duits leren ofzo." :W


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Aaaaaaaaaaauw :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leren in de zon :Y)


    Stenenlikker

    17 graden is al te veel

    Nee, maar serieus, 9 comments! Omg.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zou over 20 minuten uit zijn. Nu word er doodleuk gezegd dat ik les heb tot 17.00


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik weet niet waarom ik het überhaupt probeer op Wattpad. Misschien als ik interpunctie uit m'n verhaal schrap, alleen maar dialogen erin gooi en veel straattaal, dat ik lezers krijg.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dit wordt echt één grote kutdag en ik heb nu al de neiging iemand op het hoofd te slaan met een stoel (lees: mijn kamergenoot). Echt serieus. Ik ga niet meer midden op de dag stil voor jou zijn als je dan een dutje doet, als jij het zo nodig vindt om elke ochtend zolang te snoozen, waardoor ik elke dag minstens een uur slaap kwijt ben. Fucking hell.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 15:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    waarom is het dat iedere keer dat ik een shitload aan werk heb dat ik moet doen, ik een killer planner maak die haalbaar is en ik me er gewoon nooit aan houd??? JIP jij TUTHOLA


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heel soms is de oplossing voor een probleem zo gemakkelijk.


    Er was een man die sprekend op de vader van mijn ex leek en dat bracht weer alle herinneringen naar boven.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 17:10 ]