• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh please I need hugs

    Ik heb zo meteen een sollicitatie op een plek waar ik echt, echt, echt heel graag wil werken en ik ben zo bang dat ik ga verpesten.. Als ik daar geen baan kan krijgen moet ik werken in een sportwinkel waar ik wel aangenomen word, maar waar ik nooit gelukkig kan worden. I mean, ze houden in de sportwinkel iedere week bij hoeveel je hebt verkocht en als je een aantal keer achter elkaar te weinig hebt verkocht heb je een probleem. Dat mijn hele zelfvertrouwen in het riool gooien :x

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 10:57 ]

    Voel me iets minder kut. Maar nog steeds kut. Zeg maar.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FairlyLocal schreef:
    Oh please I need hugs

    Ik heb zo meteen een sollicitatie op een plek waar ik echt, echt, echt heel graag wil werken en ik ben zo bang dat ik ga verpesten.. Als ik daar geen baan kan krijgen moet ik werken in een sportwinkel waar ik wel aangenomen word, maar waar ik nooit gelukkig kan worden. I mean, ze houden in de sportwinkel iedere week bij hoeveel je hebt verkocht en als je een aantal keer achter elkaar te weinig hebt verkocht heb je een probleem. Dat mijn hele zelfvertrouwen in het riool gooien :x



    *Geeft hugs*
    Heel veel succes met je sollicitatiegesprek! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ga vanmiddag waarschijnlijk heel schaamtevol naar de Mac omdat een vriendin en ik daar diehard in zin hebben. Maar ik moet ook aan mijn lijn denken. Gah. Decisions decisions.


    so chill out icarus, before you fly into a window

    Femke, psst, ga eens wat doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En toen zat ik voor het eerst in mijn leven buiten sociaal te zijn.

    Klas eerst: ...
    Dan: WOW ZE DOET SOCIAAL EN AARDIG EN MENGT ZICH KOM ERBIJ MEID


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ga zelf wel naar de winkel. Dan maar niet zonnen. Het is toch te bewolkt.

    Ik voel me echt beroeeeeerd man


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Conclusie van de dag: Ik en mijn studiegenoten moeten niet de wereldpolitiek in, we zouden er een zooitje van maken.


    Stenenlikker

    altijd als ik clocks van coldplay hoor, word ik zo idk nostalgisch


    Heaven is a place that we all have

    Hahahahaha, ik ga dus écht niet aan de kant voor kleine rottieners die hoer naar iedere vrouwelijke voorbijganger roepen.

    het is zo warm zeg

    ik zit nu met mijn hemd


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    oke ik ben best heel erg dood vandaag haha wat fijn


    Heaven is a place that we all have

    Ja man, laat die honden lekker doodgaan van hoe warm het hierbinnen is, omdat de deur niet open kan opmaat die katten niet naar buiten mogen - - ' kut ouders


    We've lived in the shadows for far too long.

    Note to self: they don't like you. Stop talking.


    — Inner peace, it's hard to find. —