• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En dan zeg ik een uur geleden nog; 'Ik hoop niet dat we nasi eten.'
    Dus raad eens wie er vanavond nasi eet.(no_chears)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    mensen die 'man man man' zeggen in commentsections


    i put the fun in funeral

    I really want this

    Ik baal zo fucking erg. Een 5.3 voor mijn hertentamen, wat betekent dat ik het volgend jaar nog een keer moet doen. Godverdomme. Ik had gedacht dat het best goed was gegaan. Geen 10, maar misschien wel net een 6. Niet dus. Fucking hell.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    gaat hunkemoller echt sportbh's voor mannen verkopen of is dit een 1 april grap


    i put the fun in funeral

    NEE JOH. BLIJF LEKKER MIDDEN IN HET GANGPAD VAN DE BUS STAAN TERWIJL IEMAND ACHTER JE ER NOG LANGS MOET. I MEAN, HET IS NIET DAT JE NERGENS KAN ZITTEN OF ZO. HOLY FUCK.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 19:29 ]


    so chill out icarus, before you fly into a window

    Meh, het is niet slecht, maar ik had eigenlijk wel op een beter cijfer voor deze presentatie gehoopt. :c Het is soms ook wel erg moeilijk om een idee te krijgen van wat ze van je verwachten.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    hoooofdpijn :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    *piep*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het leek me heel fijn om eindelijk deze blog te schrijven, maar nu ik er mee bezig ben is het waanzinnig moeilijk en verwarrend.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben dat persoon die achter deze Quizlet zit en ik geef gelijk mijn geld uit wanneer ik het binnen heb.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I just feel like quitting altogether. Ik wil geen studievertraging maar het gaat blijkbaar niet zoals ik zou willen en dit zorgt ervoor dat ik nog banger word voor de tentamens die de komende weken gaan komen. Godverdomme.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gaat mijn ene vrienden zeuren waarom ik mijn andere vriendin heb geblokkeerd op Whatsapp


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    In één week tijd wéér 2 kilo verloren. Ik kan gewoon niet zoveel meer eten, want mijn maag is sinds dat ik slecht heb gegeten, dusdanig verkleind, dat ik niet meer dan één opscheplepel aan eten op kan. Voor mijn gevoel eet ik wel genoeg, want ik heb altijd een vol gevoel en ik voel me ook niet flauw of duizelig, maar dat ik zo snel zo veel afval is gewoon niet goed. Al kan ik het hebben, want ik moet al jaren kilo's kwijtraken, maar ik moet niet onder mijn streefgewicht gaan komen, want dan ga ik hulp inschakelen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 20:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En dan ineens denk je: waarom kunnen mijn ouders niet gewoon van me houden, en dan kun je wel gedag tegen je productiviteit zeggen.


    Rest in Peace, Son of Gondor