• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik dacht dat mobiel abonnementen automatisch afliepen, maar blijkbaar niet. En daar kom ik pas achter nadat ik al een nieuwe besteld heb... Yaay, prob dubbel betalen voor deze maand...


    Stenenlikker

    ik weet 90% zeker dat als ik een relatie met deze jongen krijgt mijn ex-beste vriend gaat lopen stoken. that asshole knows too much.


    i put the fun in funeral

    Ugh. Ik. Weet. Niet. Wat. Ik. Moet. Spelen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ciri schreef:
    Ugh. Ik. Weet. Niet. Wat. Ik. Moet. Spelen.

    Same.

    / je vol proppen met chips voor het avondeten is niet slim

    'Dode gevonden op industrieterrein Aalsmeer'
    Ik was even bang dat het mijn ex was, ook omdat hij ongeveer naast het terrein woont. Het is vanmorgen ontdekt en hij heeft de hele dag nog niet op whatsapp gekeken. Ik zou het wel horen als hij het was.. toch?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 18:20 ]

    Echt helemaal in mijn nopjes met mn kamer op t moment. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg Beauty and the Beast was awesome <3 Loved it


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ludeon schreef:
    Ik dacht dat mobiel abonnementen automatisch afliepen, maar blijkbaar niet. En daar kom ik pas achter nadat ik al een nieuwe besteld heb... Yaay, prob dubbel betalen voor deze maand...


    Niet meer. Kwam ik ook achter.
    Ook nooit bericht gehad of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe de fuck moet ik die toetsen morgen doen als ik nu gewoon aan het sterven van de pijn... Ik wil gewoon weg van school, het gaat me toch niet meer lukken. ik wil gewoon ophouden met alles..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En dan verneuk je het zelf niet, en verneuken ze het wel voor je.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kepler schreef:
    (...)

    Niet meer. Kwam ik ook achter.
    Ook nooit bericht gehad of zo.


    Nope, same. Opzegtermijn van een maand. Krijg paar dagen voor aflopen een sms dat ik vanaf nu alleen voor prepaid betaal. Ik ga eens even kijken (wist al dat ik een nieuwe mobiel en een nieuw abo wil), blijkt dat dus te zijn. Ugh.


    Stenenlikker

    Ik ben zo goed bezig met gezond eten 🙌🏻 Niet eens sarcastisch bedoeld.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 19:30 ]


    Caution first, always.

    Blijkbaar heb ik duisternis buiten nodig om te kunnen schrijven. De zomer is heerlijk, alleen niet zo goed voor mijn schrijfproductiviteit...


    Stenenlikker

    ik heb wat gezegd van de smakeloze grappen over mensen die voor de trein springen in de groepschat en nu voel ik me stom want bijna iedereen weet daar dat ik zelf suïcidale fases heb en ugh

    awh nvm ze hebben zich verontschuldigd en toegegeven dat het te ver ging

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 20:14 ]


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    ik heb wat gezegd van de smakeloze grappen over mensen die voor de trein springen in de groepschat en nu voel ik me stom want bijna iedereen weet daar dat ik zelf suïcidale fases heb en ugh

    hmm, ook niet mijn humor


    LaAt ZiEn WiE jE bENt