• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kut samsung met je nieuwe opladeringangen (cat)


    Stenenlikker

    "I've seen... well not seen, because your light was off... heard you sleeping and you were like; nomnomnom the whole time."

    Dat gebeurd er dus wanneer je vriend de hele nacht op is en Skype aan staat*. Vraag me af of ik dat ook deed/doe wanneer/toen ik naast hem lig/lag xd

    * wij hebben altijd Skype aan 's nachts, zodat we samen slapen, maar hij is nu al twee nachten de nacht aan het doorhalen -.-

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 11:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik haat de hele wereld en mezelf en dta ik jaloers ben op anderen. Verdomme, ik heb me volgens mij nog nooit zo ongelukkig gevoeld.

    Wacht, jawel.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Doe niet alsof je onze gesprekken gemist hebt als ik altijd de moeite moet doen om een gesprek te starten.


    16 - 09 - '17

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 12:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pro: ik ben nu zog goed als uitgeslapen

    Con: mijn hele oCHTEND IS WEG en ik moest DINGEN DOEN bah

    Verwarrend ding in het midden: een Duitse reclame over boodschappenwagenwieltjes op YouTube


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Keelpijn is zo ontzettend fijn.

    Een trein van plus minus 300 meter lang. Whoa.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Meh.


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    Meh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verveling
    Ugh. Het is vakantieeeee. Waar is iedereen?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Llywelyn schreef:
    Verveling
    Ugh. Het is vakantieeeee. Waar is iedereen?

    Vakantie? Dan heb jij die wel of heel vroeg, of heel laat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat kunnen mensen toch zeiken over niets hier.

    Kepler schreef:
    (...)
    Vakantie? Dan heb jij die wel of heel vroeg, of heel laat.

    Ik ben een Belg, ik heb officieel pas vanaf maandag vakantie. Maar ik had paasexamens die dinsdag zijn afgelopen, en buiten één of twee middaagjes school heb ik dus al sinds dinsdag 'vakantie' ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Llywelyn schreef:
    (...)
    Ik ben een Belg, ik heb officieel pas vanaf maandag vakantie. Maar ik had paasexamens die dinsdag zijn afgelopen, en buiten één of twee middaagjes school heb ik dus al sinds dinsdag 'vakantie' ^^

    Ahhaaa! Nou, geniet ervan!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.