• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    (waarschijnlijk niet helemaal) de juiste manier om een iPod touch te gebruiken: als gewichtje om de verpakking van een gigantische reep chocola dicht te houden


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik begrijp sommige mensen echt niet. 😒


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik zit hier in mijn eentje in mijn donkere kamer, en opeens fluistert er een mannenstem ergens achter me heel zachtjes maar wel duidelijk hoorbaar "hallo"

    Ja, hallo hartaanval

    (En hallo vader, die aan de andere kant van mijn kamerdeur stond en blijkbaar dit de beste manier vond om me te begroeten na een dagje weg te zijn geweest)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan niet wachten tot vrijdag :3

    Maar we zouden om 11 uur gaan slapen, en het is nu ALWEER 2 uur xD
    Hoe krijgen we het voor elkaar. Dit is al sinds we whatsappen.

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 1:59 ]

    Tweede nacht onrustig slapen... Pff


    16 - 09 - '17

    Verdomme, wanneer gaat alles toch weer goed


    16 - 09 - '17

    Wil ik rustig wakker worden, is er geen internet. Ziggo is de beste.......

    En waarom bleef ik vannacht ook alweer zo lang wakker?

    Nee, ik heb nog iets ergers gevonden aan Arriva, dan überhaupt 'bussen'. Denk je: oh, ik ben gewoon makkelijk op tijd voor mijn trein, ik hoef nog maar één busstop te hebben. WHAZAA, ov-controle. Gewoon niet doen vlak voor het station, ja?


    Deep inside, I've never felt alive

    Bussen die maar wegrijden als er niemand aan komt lopen, maar wel 2 bussen komen voor de tijd dat ie weg moet rijden. Nu kan ik mooi wachten op de volgende. En het is al zo koud buiten.

    Lololol, er is nog niemand op stage en we hadden al open moeten zijn. xD
    Ah, er is een ongeluk gebeurd en beide personen met de sleutel zitten in de file daardoor.

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 9:05 ]

    Ik ben zo zo duizelig.. als ik opsta val ik sowieso weer neer..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    vandaag vier uur in.assen. als er iets zieldodend is, dan is dat het wel

    :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    HAHA nee jij mag niet meer naast mij liggen. Not in a thousand years. That ship has sailed.


    The truth is out there.

    En weer twee uur eerder wakker door mijn kamergenote. Je wordt hartelijk bedankt voor mijn slaaptekort dat inmiddels al een maand gaande is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered