• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En toen was ik 50 gemaakte foto's kwijt omdat die niet overgezet waren van mijn mobiel naar pc. Ik ga even in een hoekje huilen voor de rest van de dag.

    Firgun schreef:
    Damn studiekeuzestruggles
    Wetenschap? Uitgesloten. Heb ik het efjes mee gehad. :')
    Wiskunde? Idem.
    Talen? Ja, maar ik wil geen vijf jaar literaire teksten analyseren thanks, het gaat me voornamelijk om de cultuur en de taal in sé en de literatuur maar me uren bezighouden met een uitgebreide literair correcte analyse no thanks.
    Rechten? No thanks.
    Psychologie? Maybe. Maar toch maar niet.

    IK WIL GeWoON ACtErEN KAY MAG IK EVEN??? En mocht ik er nou eens zo'n richting zijn waarin ik talen kan gaan leren met een gewone basis aan literaire analyses (want die literatuur vind ik nog leuk, die analyses zijn m'n ding niet) en ik Engels kan gaan combineren met Spaans en Nederlands en mogelijk nog een verafgelegen taal, nu ja, dan had ik 'm gevonden, maar dat gaat dus niet want I can't figure out wtf I want.

    AAAAAAAAAAAAAAAAGH WHY IS THIS SO HARD.


    *whispers* taalwetenschap! nul literatuur of verplicht talen leren (dat zou je zelf erbij kunnen halen uit het anbod van je universiteit, in ieder geval waar ik studeer), maar wel heel erg veel cultuur en taal. :9~

    ---

    Ik ben zo vreselijk goed in me enorm lullig voelen om eigenlijk best kleine dingen die bovendien niet echt mijn schuld zijn/waar ik een goede reden voor had (en me zorgen maken dat iedereen me vervolgens haat), oh mijn god


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, nu pas aan Orphan Black begonnen maar het is zo zo zo goed.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Iedereen gaat op vakantie en ik zit hier vast door mijn examens. D:


    Take me to wonderland

    Andddd we're back in the shitty place.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    Andddd we're back in the shitty place.


    come back here you


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    come back here you

    Wish it was that easy.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Wish it was that easy.


    I'm here for you.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, geen zin in deze week, alleen in het einde. Kan ik niet vooruit spoelen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prongsie schreef:
    (...)

    I'm here for you.

    Thanks, I'll be fine though. I'm just going to eat pizza, watch Harry Potter and be grumpy and sad (because that's heathy and stuff).


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Thanks, I'll be fine though. I'm just going to eat pizza, watch Harry Potter and be grumpy and sad (because that's heathy and stuff).


    Sounds like a very good idea.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I feel so lost in this goddamn world. I don't belong..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ANSWER ME

    ik kan dit toch niet alleen doen peeps? :W Samenwerken gaat alleen met meerdere personen, muppets


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Maui schreef:
    ANSWER ME

    ik kan dit toch niet alleen doen peeps? :W Samenwerken gaat alleen met meerdere personen, muppets



    this this this hahahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Er komt een Gorillaz tv serie ik ga dood


    Caution first, always.