• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief)
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14—15 jaar), sophomores (15—16 jaar), juniors (16—17 jaar) en seniors (17—18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    — Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    — Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    •

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    ‘Prima, maar dan moet je later niet tegen mensen gaan zeuren dat ik je dood verveeld heb hier.’ Ze porde plagerig met haar elleboog in mijn zij en ik lachte zachtjes. ‘Niet dat je je hier vervelen kan.’
          ‘Of dat je-je kunt vervelen in jouw bijzijn überhaupt, niet dus.’ Ik schonk haar een knipoog. Aliz' ogen gleden vervolgens door de eigenlijk best wel grote badkamer. In de hoek stond een bubbelbad ter grootte van de Middellandse Zee. Ernaast een douche met allemaal lichtgevende knopjes en volgens mij was het een douche met massagestralen. Beide dingen trokken echter niet Aliz' aandacht. Nee, haar aandacht werd getrokken door een stapeltje handdoeken. Ik keek een beetje verbaasd toe hoe ze de handdoeken knuffelde en lachte zachtjes.
          ‘Zo zacht!’ zei ze, waarna ze, om haar woorden kracht bij te zetten, de handdoek tegen mijn wang drukte. ‘Will’s gastenbadkamer is luxer dan mijn badkamer thuis, dat is toch ook triest.’ Ik grinnikte en knikte instemmend.
          ‘Inderdaad ontzettend zacht en mijn badkamer ziet er ook alles behalve zo uit.’ Ik keek Aliz even met twinkelende ogen aan en knikte toen naar het bubbelbad. ‘Wil je 'm uitproberen?’ vroeg ik, deels grappend, deels serieus. Bubbelbaden waren van tijd tot tijd echt heer-lijk. Ik porde haar nu op mijn beurt in haar zij.
          ‘Hey liefdesvogeltjes, is dit een badkamer? Zo ja, willen jullie dan de deur open doen en opsodemieteren? Dankuwel.’ Ik fronste. Was dat nu Juni? Dronken? Ik gebaarde naar Aliz dat ze moest blijven zitten en liep naar de deur, waarna ik deze van het slot draaide en openmaakte. ‘Juni? Wat doe jij hier?’



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Outside • Aliz

    [ bericht aangepast op 11 mei 2017 - 17:01 ]


    I just caught the wave in your eyes



    Vincenzo Santino Alesi

    in the kitchen • charlie, dallas, jacinta


    ‘Dat maakt mij toch geen psychotische sadist, of wel soms?’ Ik lachte zachtjes, ‘dat zijn jou woorden, niet die van mij. . .’
          ‘Met zulke moves verbaasd het me niets dat je Jacinta nog niet heb gestrikt.’ Ik schudde nu mijn hoofd afkeurend en gaf Charlie een quasi-beledigde blik. ‘Geloof me, dat lag niet aan mij.’
          Tot verbazing had ze mijn aanbod niet geweigerd en had ze zelfs even de dokter uitgehangen en zodanig mijn armen bestudeerd.
    ‘Vooruit, voorlopig nog niet, maar je moet wel langs de dokter binnen nu en snel.’ Ik fronste bij de toon van haar woorden maar wist wijselijk genoeg mijn mond te houden.
          Na enkele diverse kastjes open getrokken te hebben vond ze een potje Advil en leunde ik tegen het aanrecht terwijl ik de twee tabletjes aannam en net zo snel weer in nam. ‘Hier. Drink.’
    Het water kolkte ik er achter aan terwijl ik Charlie een haast wat dankbare blik gaf en zette het glas met een klap weer neer.
    Mijn hoofd tilte ik naar achter en probeerde tot mijn zinnen komen wat aardig lukte zo met het idee dat de Advil zijn werk zou gaan doen.
          Toen ik vroeg of ze wat met me zou willen doen kreeg ik enkel een wat vervreemde blik, vond ze het écht zo gek dat ik haar echt niet zo erg haatte zoals ze dacht dat ik haar haatte?
    Tuurlijk, we hadden onze onenigheden en haar broertje en ik lagen niet op één lijn maar geloof me– ik zou graag nog een keer met haar in bed belanden.
          ‘Misschien,’ antwoorde ze echter en ik fronste, ‘misschien? Dat is een antwoord die duidelijk nog alle kanten op kan,’ mompelde ik en speelde met het glas water wat ik zojuist had neergezet voor ik mijn ogen in die van haar haakte.
          ‘Durf je geen ja te zeggen, Charlie? Ook niet tegen wat wiet?’ Ik grabbel in mijn zak en vis het zakje wiet ten boven waar nog het laatste beetje in zat.
    Om haar twijfel weg te nemen pakte ik zachtjes haar arm vast, ‘ik beloof dat ik me zal gedragen.’
          Samen met Charlie had ik haar mee de trap opgekregen en zelfs langs de mensen die zich hadden verspreid over dit grote huis, wat verdwaald opende ik een deur naar een donkere slaapkamer.
          Met dit zicht en mijn stadium was het plots veel moeilijker het lichtknopje te vinden en pas na enkele tijd drukte ik ‘m in.
    Veel meer bewust van mijn gezicht in dit licht streek ik een hand door mijn haren en bekeek ik Charlie van top tot teen voor ik op het bed plofte en aanstalten maakte om de joint te rollen maar eerst het sms’je van Caleb zou lezen.
          Naderhand bedenkend had ik dit beter niet kunnen doen want wat ik las beviel me niet; Caleb zou vertrekken naar Japan? Als dit een grap van hem was, was het zeker geen leuke.
    Mijn gezicht was wat betrokken van de sms en mijn humeur was er zeker niet op voor uit gegaan. Dat werd naar huis lopen vanavond.
          Ik keek op naar Charlie en forceerde een zwakke glimlach, ‘kom zitten,’ ik lachte zachtjes in mezelf voor ik mezelf herstelde; ‘als je wilt tenminste.’
    Met trillende handen en op het onstabiele oppervlak begon ik met het peuteren van de wiet en focuste me volledig op de joint alhoewel mijn gedachten heel ergens anders waren.
          'Dus hoe zit het tussen jou en Micah?'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    “Cutting class for the thrill of it – getting drunk on the past we were livin' in.”



          ‘Geloof me, dat lag niet aan mij.’
          ‘Oh nee? Heb je-je soms misdragen en heeft de Kerstman toen besloten je te straffen?’ Vince vragen of hij zich had misdragen, was net zo dom als vragen of het water in de zee zout was. Vince gedroeg zich zelden en misdroeg zich regelmatig. Dat was ook waarom we in eerste instantie zo goed bij elkaar pasten, ik was net zo. Vince nam de Advil in, die ik hem had gegeven en hij gunde mij een dankbare blik.
          ‘Durf je geen ja te zeggen, Charlie? Ook niet tegen wat wiet?’ Mijn ogen gleden naar een zakje wiet, dat hij uit zijn zak viste en ik kauwde bedenkelijk op de binnenkant van mijn wang. Hij pakte mijn arm vast, met verrassende tederheid, waardoor mijn ogen naar zijn hand om mijn arm gleden, waarna ze zich in de zijne haakten. ‘Ik beloof dat ik me zal gedragen.’
          ‘Vooruit.’ Vince nam me mee naar een willekeurige kamer, die een slaapkamer bleek te zijn. Ik vroeg me af of hoeveel kamers dit gigantische huis wel niet omvatte. Vince speelde wat met zijn telefoon en het viel me op dat hij niet zo blij leek.
          ‘Kom zitten.’ Hij leek zich te realiseren dat hij mij met zo'n toon in nog geen miljoen jaar zou kunnen laten zitten, hij verbeterde zichzelf dan ook. ‘Als je wilt tenminste.’ Ik glimlachte tevreden en nam naast hem plaats. Het voelde vreemd om weer naast hem te zitten, zonder enige vorm van vijandigheid tussen ons. Het was bijna routine geworden om elkaar af te zeiken en elkaar niet te mogen. Ik had me vanochtend zeker nog niet kunnen indenken dat ik vanavond zo... vriendschappelijk met Vince zou kunnen omgaan. Blame it on the alcohol, zullen we maar zeggen.
          ‘Dus hoe zit het tussen jou en Micah?’ Vince haalde me uit mijn gedachten en ik keek hem een beetje overdonderd en onbegrijpend aan.
          ‘Micah?’ vroeg ik dan ook. Langzaam daalde het besef bij mij in dat sommige mensen dachten dat ik en Micah meer dan beste vrienden waren. Ik schudde daarom ook mijn hoofd en glimlachte zwakjes. ‘Tussen mij en Micah zit het prima,’ begon ik en een kleine grijns verscheen op mijn gezicht. Ik was benieuwd wat dit antwoord in eerste instantie met hem zou doen. ‘Maar je moet weten dat we elkaar hebben gefriendzoned,’ voegde ik er een tijdje later aan toe. ‘En jij en Jacinta? Of heb je-je zinnen al gezet op ons roodharige huppelkutje uit New York City?’



    17 • Senior • Tough cookie Punker • Goalgetter @ Soccer team
    Party, upstairs • Vince


    I just caught the wave in your eyes

    ALIZ i forgot her surname


          ‘Inderdaad ontzettend zacht en mijn badkamer ziet er ook alles behalve zo uit,' lachte Luke, waarna hij naar het bubbelbad knikte. De twinkeling in zijn ogen verraadde al wat hij wilde zeggen. ‘Wil je 'm uitproberen?’ Voor ze kon reageren op zijn vraag, of zijn por, werden ze onderbroken.
          ‘Hey liefdesvogeltjes, is dit een badkamer? Zo ja, willen jullie dan de deur open doen en opsodemieteren? Dankuwel.’
          Luke stond op en liep naar de deur.. ‘Juni? Wat doe jij hier?’
          Aliz negeerde dat Luke had gebaard dat ze moest blijven zitten en liep ook naar de deur, waar ze zich onder Luke's arm wurmde. Het was Juni die hun onderbroken had, en het meisje zag er nog al intoxicated uit.
          'Hey Juni.' Aliz schonk haar een glimlach. 'Wil je het bubbelbad uittesten met Luke en mij?' Eigenlijk had ze dat liever alleen met hem gedaan, in rust, maar goed. 'We zijn toch aan het wachten tot zijn shirt droog is. Deze slimbo hier,' ze prikte Luke in zijn zij,' dacht dat het handig was om een wit shirt te dragen naar een feest. Of wil je soms ons avontuurtje van een paar maanden geleden hervatten?' Ze kon het niet laten om plagerig naar Juni te knipogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DALLAS COREY EATHONS

    Senior • The athletic guy • 19 • kitchen of Will’s house > outside • Charlie, Jacinta, Kamryn & Vince > Jacinta

    Normaliter is Dallas niet het soort persoon die hulp toe laat of zichzelf überhaupt in zo’n staat zou vertonen. Echter, heeft de drank zijn steentje bijgedragen aan het feit dat Dallas zijn muur ter zelfbescherming iet wat is ingedeukt. Hoewel zijn nonchalance niet is verdwenen, gezien het hem vrij weinig kan schelen.
          De gedachte aan Caleb zweeft nog steeds door zijn hoofd, wanneer hij in een soort trance vooruit staart. Echter, word hij hier al vrij snel uit gehaald door Jacinta’s aanraking. Dallas voelt haar vingertoppen op zijn arm en vervolgens hoe haar arm om zijn middel glijd. Hij was zich er van bewust dat ze hem ondersteuning wilde bieden, iets waar hij lichtjes bij tegenstribbelde door stevig op zijn voeten te gaan staan. Dallas rechtte zijn rug, maar veranderde niets aan het feit dat zijn ex hem op deze manier benaderde.
          Dallas wist dat hij op het moment zwak was, door zowel de drank en het voorgeval, als het berichtje van Caleb. Echter, was hij niet zo zwak dat hij niet kon lopen. Desalniettemin, gebruikte hij Jacinta als steunpaal. Hij stelde haar aanwezigheid op prijs en kon het eerlijk gezegd wel even gebruiken.
          ’Kom, laten we dat glas uit je arm gaan halen.’
          Haar stem klonk vertrouwd, maar hij wist een enkel spoor van bezorgdheid op te vangen. Iets wat er verder voor hem niet toe deed. Ze had een punt en als ze hier nog langer zouden blijven rondhangen, zou Dallas niet eens willen weten hoe het met zijn arm gesteld zou zijn.
          Dallas focust zich op zijn voeten en de verdere gesprekken die in de ruimte worden gevoerd, ontgaan hem volledig. Tot zijn verbazing, heeft hij ergens een gevoel van spijt begraven naar Caleb toe. Waarom hadden ze elkaar deze avond zo moeilijk kunnen benaderen en niet gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan? Lag het hem dan echt zó gevoelig dat Dallas en Aliz beste vrienden zijn? Hij realiseert zich echter al snel weer wat hij aan het begin van de avond over zijn moeder aan Vince had doorgespeeld en het gevoel van spijt weet al snel weer plaats te maken voor andere gevoelens en gedachtes.
          Zijn lichaam volgde Jacinta’s bewegingen en zonder enig woord met iemand te wisselen, wist hij de keuken te verlaten. Zijn ogen gleden kort naar de hare en een zwakke glimlach wist zijn gezicht te sieren alvorens er zacht ‘dankjewel’ uit zijn mond wist te komen. Dallas gaf haar een zacht kneepje in haar schouder met zijn vingers om zich vervolgens met behulp van Jacinta een weg uit het huis te banen.
          ’Hoe lang nog?’


    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 11:25 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    KIT CASTIEL KENNEDY

    Senior • Alternative/Rebel • 18 • near the bathroom • Kyra

    ’ Maakt dat je dan geen homoseksuele gerontofiel?’
          Kit keek haar kort met een niet begrijpende blik aan, maar liet al snel een lachje horen. Haar vocabulaire wist hem iedere keer weer te verbazen en hoewel hij geen flauw idee had van de betekenis hiervan, liet het hem grinniken. Zijn rechterhand gleed naar zijn linker bovenarm, waar de zwarte inkt net onder de mouw van zijn grijze T-shirt uit wist te komen. Het was een beweging die hij onbewust maakte wanneer hij nerveus was of niet precies wist wat voor houding hij zichzelf moest geven. Vandaar dat hij besloot om het onderwerp te veranderen.
          Hij had zowel de eerste keer, als de tweede keer niet de ballen om haar te zeggen hoe hij zich daadwerkelijk voelde bij het hele gegeven. Desalniettemin, had het bij haar wel een reactie uit weten te lokken – iets wat het voor Kit alleen maar verwarrend wist te maken. Had hij zojuist enige hoop of verwachting van haar gezicht af kunnen lezen?
          ’Bedankt. . .’ zijn laatste opmerking had haar niet ten goede gedaan en haar iet wat verwachtingsvolle gezichtsuitdrukking was razendsnel verdwenen alsof het er nooit geweest was. Kit kon zichzelf eerlijk gezegd wel voor zijn kop slaan, hoe had hij zoiets onbezonnen uit kunnen persen. Daarbij klonk het ook nog eens gemeend, alsof hij echt een of andere sukkel was die niet doorhad wat er op dit moment tussen hen beide speelde.
          ’Ik was ook niet van plan naar de keuken te gaan, eigenlijk. Doe jij eh – ook voorzichtig in de keuken, denk ik.’
          Kit zuchtte, keek weg voor een moment en zette een bepaalde glimlach op waaruit bleek dat hij vond dat hun gedrag jegens elkaar echt belachelijk was. Daarna volgde een – spottend? – lachje, die er zonder over na te denken uit kwam. Hij wist dat hij zich nu zou moeten verantwoorden en eerlijk gezegd was dat misschien maar beter ook.
          Kit stond voor een kort moment met zijn handen in zijn haar. ‘Ky, dit kan toch niet zo.’
          ’Ik bedoel,’ hij pauzeerde kort en gebaarde naar de lege ruimte tussen hen. ‘Kijk ons nou.’



    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    JUNIPER LIA AHEARNE
    18 – Badass – Will’s bathroom – Luke & Aliz – happy & drunky

    Al snel hoorde Juni gemompel aan de andere kant van de deur en daarna voetstappen die richting de deur liepen. Niet veel later werd de deur geopend door niemand minder dan Luke en Juni keek hem even verbaasd aan als dat Luke haar aankeek. “Juni? Wat doe jij hier?” vroeg de jongen toen, waarop Juni niet direct reageerde. Juni vroeg zich precies hetzelfde af. Wat deed Luke hier en met wie was hij?
          Die tweede vraag - en daarmee ook deels de eerste - werd al snel beantwoord toen Aliz onder Luke’s arm doorgekropen kwam. “Kan ik ook jou vragen,” mompelde Juni zachtjes, waarna ze probeerde stabiel op beide benen te staan.
          ”Hey Juni,” zei het andere meisje en Aliz schonk haar een glimlach. “Wil je het bubbelbad uittesten met Luke en mij?” Bubbelbad? Nee, ze wilde helemaal niks uitproberen met deze twee. Ze wilde de badkamer voor haarzelf hebben. Deze twee moesten weg, eruit. “We zijn toch aan het wachten tot zijn shirt droog is. Deze slimbo hier,” vervolgde ze toen en ze prikte Luke in zijn zij, “dacht dat het handig was om een wit shirt te dragen naar een feest. Of wil je soms ons avontuurtje van een paar maanden geleden hervatten?” eindigde ze haar verhaal, een knipoog volgend.
          Doordat Juni zo dronken was, keek ze Aliz niet-begrijpend aan. Ze wist niet goed waar de dame het nu over had. “N-Nee, ik wil niks uitproberen. Ik wil.. Jullie weg,” zei Juni, die duidelijk niet meer helemaal helder was. Ze duwde het tweetal aan de kant en liep door naar de wasbakken. Ze pakte een glas en vulde het met water, waarna ze het op dronk. Hierna ging ze op de grond zitten.
          Ze keek van Luke naar Aliz en weer terug. “Zijn jullie een koppel?” vroeg ze toen, waarna ze zachtjes begon te lachen. “Doe maar gewoon alsof ik er niet ben, dan kunnen jullie je dingetjes doen,” giechelde Juni, waarna ze haar duim opstak.

    ”The sun is shining and so are you.. Not.”

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 12:18 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Kyra Skye Carpenter
    “Men in books are better.”



    Kit leek niet te begrijpen wat ik bedoelde met een homoseksuele gerontofiel en ik begreep zelf eigenlijk ook niet waarom ik die gedachtengang hardop had uitgesproken. Waarschijnlijk omdat ik nerveus was, verschrikkelijk nerveus. Het was gek, dat je-je soms op je zenuwachtigst kon voelen bij de mensen die je het beste kende, en die jou het beste kenden. Volgens mij kende niemand op Melrose mij zo goed zoals Kit mij kende, misschien kende zelfs mijn ouders mij niet eens zo goed.
    Mijn ogen volgden zijn bewegingen, toen hij zijn rechterhand naar zijn linker bovenarm liet glijden. Ondanks het grijze t-shirt dat hij aanhad, kon je de tattoeage die zijn arm sierde, goed zien. Een zucht die over Kits lippen rolde, haalde me echter weer uit dagdromenland. Mijn ogen schoten richting zijn gezicht, waar een vage glimlach op verschenen was. Een lachje rolde vervolgens over zijn lippen, maar hij leek niet noodzakelijk om iets grappigs te lachen, het had eerder spottend geklonken.
          ‘‘Ky, dit kan toch niet zo. Ik bedoel,’ hij pauzeerde kort en gebaarde naar de ruimte tussen ons in. Ik keek naar beneden en zag waar hij op doelde. Voor een toeschouwer zag het er waarschijnlijk niet eens heel onnatuurlijk uit; gewoon twee mensen die tegenover elkaar stonden en in gesprek waren. Voor ons leek het echter bijna alsof de Grand Canyon tussen ons inzat, zeker vergeleken de momenten die we met elkaar hadden gedeeld. ‘Kijk ons nou.’ Ik sloeg mijn ogen keert neer, om vervolgens weer naar hem op te kijken met een treurige blik.
          ‘Ik weet het,’ bracht ik zachtjes uit en keek beschaamd weg. ‘Maar Kit.. ik...’ Ik schudde mijn hoofd en sloeg mijn armen om mezelf heen. ‘Wat is er toch tussen ons gebeurd? Waarom...’



    17 • Senior • Girl next door • Athletics • Party • Kit


    I just caught the wave in your eyes



    Vincenzo Santino Alesi

    in the kitchen • charlie, dallas, jacinta



    ‘Micah?’ Vroeg ze verbaasd alsof ze mijn vraag niet goed had gehoord– ‘tussen mij en Micah zit het prima,’ begon ze toen en ik trok een wenkbrauw op aangezien het niet antwoord was wat ik wilde horen.
          ‘Maar je moet weten dat we elkaar hebben gefriendzoned.’ Vanbinnen vierde ik een feestje maar ik probeerde zo kalm mogelijk te reageren en gaf haar een zwakke grijns terwijl ik de joint afrondde en hem even omhoog hield.
    Ik was echt niet jaloers maar als ik het iemand niet gunde om met Charlie te zijn was het Micah wel.
          ‘En jij en Jacinta? Of heb je-je zinnen al gezet op ons roodharige huppelkutje uit New York City?’ Voorzichtig stak ik de joint aan terwijl ik nadacht over een goed antwoord die er op dit moment niet leek te zijn.
          Na een diepe hijs genomen te hebben gaf ik de joint door aan Charlie en haalde ik mijn schouders op, ‘Kamryn is geen huppelk-‘ Ik schudde mijn hoofd zachtjes lachend, beseffende wat ik wilde zeggen. ‘Ze is ver uit mijn league,’ zei ik toen ging wat comfortabeler zitten en zo kwam ik ook wat dichterbij het blonde meisje naast me.
          Mijn ogen haakte ik in die van Charlie voor ik de joint van haar pakte met een speelse grijns en er nogmaals een diepe trek van neem.
    ‘Mag ik je wat vertellen, Charlie?’ Ik lachte zachtjes en staarde voor een goede drie seconden naar haar lippen voor ik weer in haar ogen keek. Hoe vaak we wel niet zo hadden kunnen liggen als we allebei niet zo vreselijk eigenwijs waren geweest.
          De muziek galmde beneden nog hard door maar het werd gedempt door de gesloten deur; het voelde alsof we voor even waren geïsoleerd van alle andere.
    ‘Ik. . . Heb mijn zinnen op iemand anders gezet vanavond.’ Zonder te twijfelen drukte ik mijn lippen op die van haar terwijl de geur van wiet mijn neus binnendrong, na enkele seconden trok ik terug en keek ik haar wat verbrouwereerd door mijn eigen actie aan.
          ‘Sorry, dat was fout en als je me nu een klap gaat verkopen, doe het alsjeblieft zachtjes,’ sprak ik en vermeed haar blik door voor me uit te kijken. Tuurlijk, was het geen fout– ik wou het zelfs heel graag maar het kon nou eenmaal niet, we hadden het uitgemaakt en Charlie kennende was ze vast al volledig over me heen gegroeid.



    Everything is illuminated by the light of our past.

    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    “Cutting class for the thrill of it – getting drunk on the past we were livin' in.”



          ‘Kamryn is geen huppelk-’ Ik vernauwde mijn ogen. Ging hij het nu echt voor die trut opnemen? Zij was dus echt wel een huppelkutje. Een huppekutje uit upper east-side Manhatten nota bene. ‘Ze is ver uit mijn league.’ Ik rolde met mijn ogen en Vince ging wat verzitten, waardoor hij bijna tegen mij aanzat. Ik had sterk de neiging om hem weg te duwen.
          ‘Mag ik je wat vertellen, Charlie?’ Ik humde wat en sloeg mijn ogen naar hem op. Hij keek me echter niet aan en ik fronsde, waar keek hij naar? ‘Ik. . . Heb mijn zinnen op iemand anders gezet vanavond.’ Jacinta? Echter, voordat ik het goed en wel doorhad, voelde ik zijn lippen op de mijne. Een tikkeltje geshockeerd, verstijfde ik volledig en bleef ik roerloos zitten, terwijl ik probeerde uit te vogelen wat ik nu moest doen. Hier kreeg ik echter niet de kans toe, want voordat ik überhaupt had kunnen reageren, had Vince zich alweer teruggetrokken. Ik keek hem met een verbouwereerde en overdonderde blik aan. ‘Sorry, dat was fout en als je me nu een klap gaat verkopen, doe het alsjeblieft zachtjes,’ sprak hij en hij ontweek mijn blik. Ik ging wat verzitten en schudde mijn hoofd.
          ‘Ik.. jij... waar de fack was dat goed voor?’ bracht ik uiteindelijk uit, een tikkeltje verontwaardigd. ‘Denk je soms, omdat die Kamilla-kut out of your league is, en Jacinta haar interesse in je heeft verloren, je maar weer naar mij kunt komen omdat ik toch wel zo dom ben om dat niet door te hebben?’ Ik schonk hem een vuile blik en sloeg mijn armen vijandig overelkaar. ‘Ik weiger om telkens als jouw plan C te dienen.’ Man o man, wat wist deze jongen mij toch elke keer weer pijn te doen, maar mooi niet dat ik hem zou laten merken dat hij mij wist te kwetsen.



    17 • Senior • Tough cookie Punker • Goalgetter @ Soccer team
    Party, upstairs • Vince


    I just caught the wave in your eyes

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jacinta Isabelle Fray

    ”If you show me you don't give a fuck, I'll show you that I'm better at it

    • Senior • Dancer • Eighteen • Dallas • Outfit •

    Moeiteloos — wat voornamelijk kwam doordat Dallas goed meeliep en niet als een zoutzak aan mijn schouder hing — wist ik de keuken te verlaten. Stilletjes negeerde ik de zwakke steek in mijn binnenste, wetende dat ik nu niet alleen letterlijk een deur dicht liet vallen, en poogde mezelf te complimenteren met het feit dat ik me staande had weten te houden, waarbij ik geen kick verkeerd had gegeven. Ik was niemands speeltje en al helemaal niet van de stoere jongen die een meisjes nog harder inruilde dan ik met mijn schoenen zou doen.
          Bij het zien van de zwakke glimlach op Dallas zijn lippen leek er iets anders in mijn binnenste roeren, waarop mijn mondhoeken zijn voorbeeld zonder aarzeling volgde; al was het maar voor even. Het bleef bijna nog verbazingwekkend hoe goed mijn lichaam op het zijne afgesteld was, zelfs na al die tijd. “Dankjewel,” klonk het zacht, gevolgd door een kneepje in mijn schouder. “Altijd,” reageerde ik, doelend op dat ik hem altijd zou helpen als het kon, en blikte nog even naar hem op alvorens ik vooruit keek. “Dat weet je toch?” Vluchtig keek ik naar de menigte en zocht zo snel als ik kon naar de meest veilige weg om door de drukte heen te komen, zonder dat Dallas daarbij per ongeluk beuk of duw zou krijgen. het beloofde een hele opgave te worden daar de het nog altijd een dansende beweging was.
          ”Hoe lang nog?”
    “Als we via de zijkant lopen dan zijn we zo buiten,” beantwoorde ik Dallas zijn vraag direct en begeleidde hem tactvol naar de zijkant van de ruime woonkamer die we bereikt hadden, waar we hopelijk zonder slag of stoot de hal wisten te bereiken. Enkele nieuwsgierige gezichten blikte onze kant op, welke ik wijselijke negeerde door mijn aandacht puur op de jongen langs me te houden. “Wat was er daarnet aan de hand?” rolde er na een paar tellen over mijn lippen heen. Voorzichtig keek ik een keer schuins omhoog. “Ik bedoel, ik heb je niet gauw zo boos gezien?” Om niet verder te gaan vragen — een oorzaak die de bezorgdheid zou creëren daar ik nog altijd enorm begaan was met Dallas; iets waarvan ik vermoedde dat het nooit meer zou verdwijnen — liet ik mijn tanden zacht in mijn onderlip zakken.
          Onderweg verstevigde ik mijn grip iets meer om zijn middel en grepen mijn vingers onbewust naar mijn schouder, waar de zijne lagen te rusten. In het tempo waarin we nu liepen haalden we het einde vast zonder problemen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'