• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Lotte grijnsde breed en keek enthousiast naar Tommie. ‘En jij? Ga jij mee?’
    Hij schudde grinnikend zijn hoofd. ‘Nee, ik val er met mijn aangeschoten hoofd vast af. Ik vang je wel op als dat jou gebeurt.’
    ‘Deal!’ Ze gaf hem een high-five die ze bijna miste en haastte zich naar de DJ toe. Onderweg struikelde ze over haar voeten, maar kon ze zich nog net aan de schouder van iemand overeind houden.
    ‘Sorry!’ verontschuldigde ze zich, maar ze liep algauw verder. Bij de DJ kon ze opeens geen nummer bedenken dat ze geschikt vond. ‘Doe maar iets heel sexy’s! Voor op de bar.’ Ze gebaarde driftig naar de bar, alsof de jongen die erachter stond niet wist waar die stond. Ze beantwoordde zijn knipoog met een brede grijns en worstelde zich door de menigte terug naar Gary en Helen. Ze pakte Gails hand vast. ‘Kom, jij gaat ook wel mee, toch?’



    'Ik weet niet,' zei Gail vertwijfeld.
    'Zeur niet zo en doe mee,' zei Helen. Ze trok Gail omhoog. 'Het wordt tijd dat jij weer eens een beetje losgaat,' zei ze goedkeurend tegen Lotte. 'Ik heb daar die leuke vent op het oog,' wees ze. 'Hij is een lekkertje,' grijnsde ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    BIossoms schreef:
    (...)

    Sam lachte zachtjes— ze had zeker geen blad voor haar mond. 'Op die prachtige heupen van jou,' antwoordde hij vervolgens waarna hij enkele dansbewegingen maakte om haar er in mee te krijgen.


    Ze vond hem wel heel erg makkelijk. Eigenlijk wist ze niet of ze het wel genoeg een uitdaging vond, deze jongen. Hij was heel vol van zichzelf en eigenlijk vond ze het leuker om jongens te versieren die níet zo makkelijk te paaien waren, of waar ze direct een klik mee had. Bij hem gold geen van beide; ze vond hem alleen wel erg aantrekkelijk. Ze zou het van de avond laten afhangen of ze hem zou geven wat hij van haar wilde.
    Na een paar minuten met hem te hebben gedanst, merkte ze dat de spanning tussen hen wel te snijden was. Ze besloot om eerst nog een drankje te doen en liep met hem naar de bar.
    'Vertel eens, Sam. Hoe lang ben je al op de camping?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ringwraith schreef:
    (...)
    'Ja, ik ook.' Lee vroeg zich af waarom Marije zich had ingehouden. Was ze ook bang dat er iets zou gebeuren waar ze in een nuchtere staat nooit achter zou hebben gestaan?'


    'Heb je dat bewust gedaan?' vroeg Marije.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordeliae schreef:
    'Zeg, prins. Volgens mij wordt het tijd dat je mij begeleidt naar mijn tent,' zei Ellie, die in tijden niet zo aangeschoten was geweest. 'Ik mis een beetje dat witte paard dat bij het plaatje past, maar een ondersteunende arm zal prima zijn.' Ze grijnsde naar Joshua.


    Hij lachte. 'Ik denk dat je een ondersteunende arm ook zeker nodig hebt en ik zal je zeker naar je tent brengen, maar ik hoop dat je nog weet welke de jouwe is!' Hij sloeg zijn arm om haar heen en hield haar stevig vast, want rechtop lopen had ze echt de grootste moeite mee. Hij voelde zich een klein beetje schuldig, alsof hij misbruik had gemaakt van de situatie, maar ze was nu eenmaal te aantrekkelijk geweest om te laten schieten. Ze was ontzettend mooi, ontzettend vrolijk en hij kon zijn ogen nauwelijks van haar afhouden. Hij vond het jammer dat ze wilde gaan slapen, maar wist dat het maar beter was gezien haar huidige staat. 'Hoelang blijf je nog hier?' vroeg hij toen hij haar naar haar tent begeleidde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordeliae schreef:
    'Hmm. Dan wordt het lastig. Heb je geen andere familieleden die iets van hem weten? Je opa en oma of ooms of tantes? Buren desnoods?' opperde Raine.


    'Wat zou je tegen hem zeggen?' vroeg Roxy. 'Als je hem ineens wel zou zien?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Een week of twee,' antwoordde Ellie, die zich op dit moment niet de exacte datum kon herinneren. 'Bedankt dat je me naar huis brengt, ik kan het niet meer zo goed zelf.' Ze grijnsde onschuldig.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Catan schreef:
    (...)

    Ze vond hem wel heel erg makkelijk. Eigenlijk wist ze niet of ze het wel genoeg een uitdaging vond, deze jongen. Hij was heel vol van zichzelf en eigenlijk vond ze het leuker om jongens te versieren die níet zo makkelijk te paaien waren, of waar ze direct een klik mee had. Bij hem gold geen van beide; ze vond hem alleen wel erg aantrekkelijk. Ze zou het van de avond laten afhangen of ze hem zou geven wat hij van haar wilde.
    Na een paar minuten met hem te hebben gedanst, merkte ze dat de spanning tussen hen wel te snijden was. Ze besloot om eerst nog een drankje te doen en liep met hem naar de bar.
    'Vertel eens, Sam. Hoe lang ben je al op de camping?'


    Ondanks dat ze samen aan het dansen waren en dat de spanning wat intenser werd leek ze niet erg geïnteresseerd in hem maar had Sam er nog de volste vertrouwen in.
    Samen waren ze naar de bar gelopen en Sam kocht met het laatste geld wat hij op zak had voor vanavond een biertje, 'ik ben er nog maar net, ik had wat vertraging op de heen weg maar mijn vrienden waren er al.'
    Sam schonk het meisje een zwakke glimlach voor hij met zijn hand eens over haar arm streek en wat naar voren boog, 'hoelang ben jij hier al en je blijft vast nog wel even of niet? Het zou namelijk niet verkeerd zijn om jou vaker te zien.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cordeliae schreef:
    'Een week of twee,' antwoordde Ellie, die zich op dit moment niet de exacte datum kon herinneren. 'Bedankt dat je me naar huis brengt, ik kan het niet meer zo goed zelf.' Ze grijnsde onschuldig.


    'Geen probleem,' grinnikte hij. 'Daar zijn prinsen toch voor? Volgens de Disneyfilms hebben ze nooit iets beters te doen dan de prinses versieren, dus dan is het wel zo netjes dat de prinses ook nog veilig thuis wordt gebracht. Of in dit geval, naar haar tent.' Hij keek even opzij. De frisse lucht deed haar goed; ze zag iets minder wazig uit haar ogen. Ze zou nog twee weken blijven... Dat was fijn. Het was niet lang, maar het betekende wel dat hij haar de komende tijd nog vaker zou zien. 'Welk veld sta je?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    BIossoms schreef:
    (...)

    Ondanks dat ze samen aan het dansen waren en dat de spanning wat intenser werd leek ze niet erg geïnteresseerd in hem maar had Sam er nog de volste vertrouwen in.
    Samen waren ze naar de bar gelopen en Sam kocht met het laatste geld wat hij op zak had voor vanavond een biertje, 'ik ben er nog maar net, ik had wat vertraging op de heen weg maar mijn vrienden waren er al.'
    Sam schonk het meisje een zwakke glimlach voor hij met zijn hand eens over haar arm streek en wat naar voren boog, 'hoelang ben jij hier al en je blijft vast nog wel even of niet? Het zou namelijk niet verkeerd zijn om jou vaker te zien.'


    'Nou, dat zit wel goed. Ik woon hier namelijk,' zei ze. 'Mijn vader is de eigenaar van deze camping.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    'Nou, dat zit wel goed. Ik woon hier namelijk,' zei ze. 'Mijn vader is de eigenaar van deze camping.'


    'De baas van de camping en je moet nog steeds betalen voor je drankjes, dat heb je niet erg goed geregeld,' grapte Sam voor hij een vlugge knipoog wierp. 'Niet met bij bedoelende redenen maar zou je misschien in mijn tent willen zitten? Gewoon om wat te praten.' Het gepraat in deze club met luidruchtige muziek had hem wel lang genoeg geduurd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'H4,' antwoordde Ellie. 'Daar is mijn tent,' wees ze. 'Pff, deze hakken killen me.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    BIossoms schreef:
    (...)

    'De baas van de camping en je moet nog steeds betalen voor je drankjes, dat heb je niet erg goed geregeld,' grapte Sam voor hij een vlugge knipoog wierp. 'Niet met bij bedoelende redenen maar zou je misschien in mijn tent willen zitten? Gewoon om wat te praten.' Het gepraat in deze club met luidruchtige muziek had hem wel lang genoeg geduurd.


    Racquel fronste. 'Subtiele manier om me mee te lokken naar je tent? Nee, dank je.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordeliae schreef:
    'H4,' antwoordde Ellie. 'Daar is mijn tent,' wees ze. 'Pff, deze hakken killen me.'


    'Dan trek je ze uit.' Joshua stopte met lopen en stak zijn hand uit, om haar schoenen aan te nemen. 'Maar ik zit ook op H4! Dat betekent dat we veldgenootjes zijn.' Het voelde als een domme opmerking, maar eigenlijk dacht hij niet dat Ellie dat ook vond in haar huidige toestand. 'En naar welke tent mag ik je begeleiden?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Racquel fronste. 'Subtiele manier om me mee te lokken naar je tent? Nee, dank je.'



    'Sorry?' Vroeg Sam alsof hij haar niet begreep, 'dus, je gaat me vertellen dat ik dat drankje voor je kocht om me zo vervolgens hier alleen te laten staan? Geloof me, daar heb ik het geen zin in.' Sam bekeek haar van top to teen en schudde toen afkeurend zijn hoofd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BIossoms schreef:
    (...)


    'Sorry?' Vroeg Sam alsof hij haar niet begreep, 'dus, je gaat me vertellen dat ik dat drankje voor je kocht om me zo vervolgens hier alleen te laten staan? Geloof me, daar heb ik het geen zin in.' Sam bekeek haar van top to teen en schudde toen afkeurend zijn hoofd.


    'Dus jij verwacht dat seks met een drankje te koop is?' zei Racquel verontwaardigd. 'Weet je hoe ze dat noemen? Prostitutie. En helaas voor jou doe ik daar niet aan.'

    [ bericht aangepast op 29 mei 2017 - 22:24 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain