• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Angel zakte hijgend neer op een bankje. Ze was zo ver van Party Hardy vandaan gerend dat ze de luide muziek niet eens emer kon horen. Eigenlijk wilde ze het liefst de camping verlaten, maar naarmate ze verder bij het feestgedruis vandaan kwam en het donkerder werd, nu iedereen lag te slapen of nog aan het feesten was, werd ze bang. Ze had het ook koud gekregen, ondanks de nachtelijke warmte. Een koel briesje streek over haar bezweette lichaam en ze droeg niet veel meer dan een witte zomerjurk. Ook maakte het huilen het er niet beter op.
    Snikkend trok ze haar knieën op en wenste dat dit gevoel zou ophouden. De eenzaamheid en het gevoel dat iedereen haar verraden had, leken nu al bijna hun tol te eisen. Hoe moest ze hier de volgende dag dan mee omgaan? En de dagen daarna? Ze had het idee dat ze zou barsten, ondanks dat de tranen haar ogen in rap tempo verlieten.
    De enige keer dat ze harder had gehuild was toen Thorne had besloten haar lichaam uit elkaar te trekken. Eigenlijk voelde ze zich net zo en het was alsof de oude littekens weer begonnen te branden, zowel van binnen als van buiten. Flynn was er toen voor haar geweest. Hij was er geweest op het moment dat ze dacht dat ze dood was en nooit meer tot leven zou komen. Hij had met haar geoefend om opnieuw te leren lopen. Hij had haar gedragen als ze te moe was om op te staan van de bank. Hij was haar chocola komen brengen als ze in het ziekenhuis lag en uiteindelijk had hij net zo hard bijgedragen aan de verwoesting van haar lichaam als Thorne en Ashlee.
    Door hem had Ashlee een moordhekel aan haar gekregen en benzine over haar uitgegoten en haar in brand gestoken. Door hem had ze geprobeerd Angel te laten verkrachten, te verdrinken en opnieuw te laten verbranden.
    Als hij zich maar eens kon inhouden...
    Angel vroeg zich af of hij niet al vaker met Noa had afgesproken. Het was net uit met Mosh, niet dat hun relatie veel had voorgesteld vanwege zijn werk in het buitenland. Straks was dit niet de eerste keer, dacht ze verschrikt.
    Hoewel dat haar tranenstroom iets deed bedaren, voelde ze zich daar niet geruster door. Het liefst zou ze de waarheid uit hem willen slaan, maar ze wilde Flynn tegelijkertijd niet onder ogen komen. Hij hoefde haar niet zo te zien. Ze gunde het hem niet om haar überhaupt nog te zien!
    Zuchtend sloeg ze haar armen om haar knieën en drukte haar ogen er tegenaan. De mascara liep uit op haar jurk, maar dat kon haar niet schelen. Ze wilde naar huis, een huis zonder Flynn. Thuis zou ze alles van hem weggooien: zijn kleren, zijn foto's, zijn spullen. Ze zou zelfs de mok met "Ik ga er vandaag wee voor de volle 3% tegenaan" uit het raam gooien.
    Een hysterisch lachje ontsnapte aan haar keel toen ze zich voorstelde hoe ze het ding uit het raam liet suizen en zag hoe hij aan zijn voeten in stukken brak, waarbij de scherven alle kanten op vlogen. Net goed.
    Maar dat was niet genoeg. Ze wilde dat hij zou voelen wat zij voelde en dat hij er ontzettend veel spijt van zou krijgen...
    Ze keek op toen er iemand naast haar ging zitten. Ze herkende hem als een jongen die ook bij haar op het veld kampeerde, maar ze wist niet of ze ooit met hem had gepraat of überhaupt zijn naam had gehoord.
    'Nee,' zei ze nogal kattig. Alsof hij dat niet kon zien! Het was lullig, maar ze had geen zin om zich beleefder en vriendelijker voor te doen op dit moment. Ze kende hem toch niet.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 22:12 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordeliae schreef:
    'Ik geloof daar niet in,' zei Raine. 'En anders zou ik wensen dat ik eindelijk eens de loterij zou winnen. Wordt hoog tijd. Jij?' Hij keek toch wel enigszins nieiwsgierig naar zijn vriend.

    ‘Hmm.’ Slater vond zijn eigen vraag nog niet eens zijn makkelijk om te beantwoorden. Hij hoefden geen bergen met geld. Je hoorde vaak zat dat die rijkelui verre van gelukkig waren. ‘Ik denk dat ik mijn vader zou willen ontmoeten.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het viertal splitste op zodra ze bij het feestgebouw waren. Blijkbaar vond iedereen het te warm, het zag buiten zwart van de mensen. DJ en Jasper gingen rechtsaf en Flynn liep samen met Cyrith richting het meer.
    ‘Wat is er gebeurd?’ vroeg hij aarzelend. Het ging al een lange tijd niet zo goed tussen Flynn en Angel, ze hadden vaak ruzie en het was niets voor zijn vriend om zich er zo over op te winden als hij nu deed.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordeliae schreef:
    'Ik heb helaas ook geen filmpje. Ik zong mee, dat was veel leuker. Iedereen maakt tegenwoordig maar filmpjes, en dan vergeten ze echt te genieten van het moment.'
    'Let maar niet op Gailtje,' vertrouwde Gary Lotte zachtjes toe. 'Ze heeft niet genoeg gedronken. Veel te serieuze kletspraat de hele tijd.' Hij knipoogde. 'Hoe gaat het met je Lottie?'

    ‘Goed, heel goed,’ grijnsde Lotte. ‘Ik heb het helemaal naar mijn zin.’ Het viel haar op dat Helen nog steeds naar de bar keek. Ze boog zich naar haar toe. ‘Misschien moet je op de bar dansen,’ schreeuwde ze boven de muziek uit. ‘Dat heb ik nog niemand zien doen vanavond. Ik doe wel mee, is al veel te lang geleden!’ In een reflex greep ze Gary’s arm vast. ‘En deze diva wil vast ook mee!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Heb je ooit wel eens naar hem gezocht? Of hem ontmoet?' vroeg Raine. Het was een onderwerp dat niet veel besproken werd.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Oeh, ja!' zei Gary enthousiast. 'Ik ga mee! En jij ook Hel! Zo kan hij mooi goed naar je string kijken vanaf de bar!'
    'Wie zegt er dat ik ondergoed draag?' zei Helen met een brede grijns. 'Ik ga ook mee. Kies jij maar het liedje uit Lotte!'
    'Wel wat leuks hoor!' eiste Gary. 'Geen truttig liedje.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Nu hij hier eenmaal zat was het minder makkelijk dan hij zich had voorgesteld om haar te troosten. Waarom zou ze überhaupt wat tegen hem zeggen? ‘Ik eh, ik zag wat er gebeurde in de feestzaal. Ik zag geen van je vriendinnen om te waarschuwen, dus ik besloot maar achter je aan te gaan. Zo afgelegen van de rest en met zo veel dronken kerels...’ Hij schudde zijn hoofd. ‘Dat voelde niet goed.’
    Angel zijn geen woord, ze keek hem niet eens aan.
    ‘Ik weet niet echt hoe ik je kan helpen. Maar mocht je iemand willen uitschelden of zelfs willen slaan, ik kan wel tegen een stootje. ‘
    Ze was zo mager dat hij er waarschijnlijk niet eens wat van zou voelen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordeliae schreef:
    'Heb je ooit wel eens naar hem gezocht? Of hem ontmoet?' vroeg Raine. Het was een onderwerp dat niet veel besproken werd.

    ‘Nee. Mijn moeder wil niks over hem kwijt. We hebben er al tig ruzies om gehad. Hij ging weg toen ik drie maanden was. Tommie herinnert zich alleen nog wat vage dingen, foto’s heeft me ma niet meer.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 22:56 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    Het viertal splitste op zodra ze bij het feestgebouw waren. Blijkbaar vond iedereen het te warm, het zag buiten zwart van de mensen. DJ en Jasper gingen rechtsaf en Flynn liep samen met Cyrith richting het meer.
    ‘Wat is er gebeurd?’ vroeg hij aarzelend. Het ging al een lange tijd niet zo goed tussen Flynn en Angel, ze hadden vaak ruzie en het was niets voor zijn vriend om zich er zo over op te winden als hij nu deed.


    'Ik zei al: ik het iets stoms gedaan,' bromde Flynn die meteen weer aan zijn gesprek met Lotte moest denken. "Ik doe haar geen goed als ik wegga", had hij gezegd. Zeker niet op deze manier.
    Ze liepen een rondje om het gebouw, maar Flynn zag Angel nergens. Hij wilde het ook niet over hemzelf en haar hebben, maar vond het ook niet aan hem om Cyrith te vertellen over Lottes gevoelens. Toch bleven die twee onderwerpen ronddwalen in zijn hoofd en omdat hij niet nog een relatie naar de knoppen wilde helpen, besloot hij het maar over zichzelf te hebben.
    'Ik dacht - ik hoopte - echt dat we hier uit zouden komen,' zei hij. 'Dat we geen ruzie meer zouden hebben en zo.' Dat zouden ze waarschijnlijk ook niet meer, maar niet om de reden die hij wilde. 'Angel was de hele avond al niet in een best humeur en ik heb denk ik een beetje te hard geprobeerd om daar even niet bij stil te staan.' Hij vroeg zich af hoe egoïstisch dat eigenlijk was. Ergens wist hij dat Angel, waarschijnlijk wegens een gebrek aan aandacht, expres bezig was zijn avondje een beetje te verzieken, maar dat had hij niet willen inzien.
    Door de warmte was zijn haar al weer droog, al plakte het nog steeds en zijn shirt ook. Het zou niet zo erg zijn als er daardoor niet af en toe een insect op zijn arm ging zitten. Geïrriteerd sloeg hij er een dood.
    'Ik heb met Noa gezoend.'
    Het voelde als de avond waarop hij voor het eerst met Angel had gezoend. Toen had Ashlee een glas naar hen gegooid en Angel daarbij geraakt. Had hij vlak daarna niet net zo'n gesprek gehad met Cyrith? Of ervoor? Hij wist het niet meer. Het was alsof dat al een heel mensenleven achter hem lag, in plaats van vijf jaar. Er was zo veel gebeurd...

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 22:33 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordeliae schreef:
    'Oeh, ja!' zei Gary enthousiast. 'Ik ga mee! En jij ook Hel! Zo kan hij mooi goed naar je string kijken vanaf de bar!'
    'Wie zegt er dat ik ondergoed draag?' zei Helen met een brede grijns. 'Ik ga ook mee. Kies jij maar het liedje uit Lotte!'
    'Wel wat leuks hoor!' eiste Gary. 'Geen truttig liedje.'

    Lotte grijnsde breed en keek enthousiast naar Tommie. ‘En jij? Ga jij mee?’
    Hij schudde grinnikend zijn hoofd. ‘Nee, ik val er met mijn aangeschoten hoofd vast af. Ik vang je wel op als dat jou gebeurt.’
    ‘Deal!’ Ze gaf hem een high-five die ze bijna miste en haastte zich naar de DJ toe. Onderweg struikelde ze over haar voeten, maar kon ze zich nog net aan de schouder van iemand overeind houden.
    ‘Sorry!’ verontschuldigde ze zich, maar ze liep algauw verder. Bij de DJ kon ze opeens geen nummer bedenken dat ze geschikt vond. ‘Doe maar iets heel sexy’s! Voor op de bar.’ Ze gebaarde driftig naar de bar, alsof de jongen die erachter stond niet wist waar die stond. Ze beantwoordde zijn knipoog met een brede grijns en worstelde zich door de menigte terug naar Gary en Helen. Ze pakte Gails hand vast. ‘Kom, jij gaat ook wel mee, toch?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hmm. Dan wordt het lastig. Heb je geen andere familieleden die iets van hem weten? Je opa en oma of ooms of tantes? Buren desnoods?' opperde Raine.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    Nu hij hier eenmaal zat was het minder makkelijk dan hij zich had voorgesteld om haar te troosten. Waarom zou ze überhaupt wat tegen hem zeggen? ‘Ik eh, ik zag wat er gebeurde in de feestzaal. Ik zag geen van je vriendinnen om te waarschuwen, dus ik besloot maar achter je aan te gaan. Zo afgelegen van de rest en met zo veel dronken kerels...’ Hij schudde zijn hoofd. ‘Dat voelde niet goed.’
    Angel zijn geen woord, ze keek hem niet eens aan.
    ‘Ik weet niet echt hoe ik je kan helpen. Maar mocht je iemand willen uitschelden of zelfs willen slaan, ik kan wel tegen een stootje. ‘
    Ze was zo mager dat hij er waarschijnlijk niet eens wat van zou voelen.


    Ze glimlachte onwillekeurig.
    'Dat hoeft niet,' sprak ze met schorre stem en ze keek naar haar voeten. 'Ik wil gewoon niet terug naar mijn tent. Hij is daar vast. Ik hoef hem niet te zien.'
    Ze wilde hem wel zien. Iets in haar wilde hem met honderd messteken doorboren en tegelijkertijd zag ze zijn gezicht voor zich. Dat rustige gezicht dat haar altijd op kon beuren met een lach, als ze het even niet zag zitten.
    Er liepen weer tranen over haar wangen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Zeg, prins. Volgens mij wordt het tijd dat je mij begeleidt naar mijn tent,' zei Ellie, die in tijden niet zo aangeschoten was geweest. 'Ik mis een beetje dat witte paard dat bij het plaatje past, maar een ondersteunende arm zal prima zijn.' Ze grijnsde naar Joshua.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 23:19 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    Het viertal splitste op zodra ze bij het feestgebouw waren. Blijkbaar vond iedereen het te warm, het zag buiten zwart van de mensen. DJ en Jasper gingen rechtsaf en Flynn liep samen met Cyrith richting het meer.
    ‘Wat is er gebeurd?’ vroeg hij aarzelend. Het ging al een lange tijd niet zo goed tussen Flynn en Angel, ze hadden vaak ruzie en het was niets voor zijn vriend om zich er zo over op te winden als hij nu deed.


    Ik zie haar nergens!' zei DJ een beetje wanhopig, nadat ze een rondje om het feestgebouw hadden gelopen en langs de receptie waren gegaan. Ook bij de pingpongtafels en de sportvelden was Angel nergens te bekennen. 'Ik hoop maar dat alles goed met haar is,' zei ze bezorgd. Haar eigen problemen werden door Angel even naar de achtergrond geschoven en ze was blij dat haar pogingen om haar make-up bij te werken blijkbaar geslaagd waren. Ze had Jasper er wel over willen vertellen, maar nu of vanavond leek ineens niet meer zo'n goed idee. 'Ik heb Angel straks nog gezien. Toen leek alles nog prima. Of prima...' Dat woord paste totaal niet en ze slikte. 'Rustig,' verbeterde ze zichzelf. 'Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ze zal zichzelf toch niets aandoen? Nee toch?' vroeg ze met grote ogen.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?