• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Zijn er mensen hier die al nieuws hebben? Zelf ben ik geslaagd. ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ook geslaagd! ^^ Geschiedenis opgehaald van 4.9 naar 6.4 (had 5.3 nodig)


    El Diablo.

    Ik ben ook geslaagd! M&O opgehaald van een 5,1 naar een 5,9 - had een 5,6 nodig, maar ik vind het een enorm rotvak dus happy. :'D

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 12:09 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik word vanaf 13:00 gebeld, maar het ziet er niet rooskleurig uit, helaas.

    Gefeliciteerd iedereen!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Gefeliciteerd voor de geslaagden!!!!!


    Shoganai i ne~

    Owlet schreef:
    Ik word vanaf 13:00 gebeld, maar het ziet er niet rooskleurig uit, helaas.

    Gefeliciteerd iedereen!

    Ik heb geen idee wanneer ik wordt gebeld, maar ook ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het niet goed zit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Laat het weten hè! Uit mijn klas zijn er 3 geslaagd van de 4 of 5 die een her moesten doen, weet dat een andere is gezakt.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Super gefeliciteerd aan iedereen die met of zonder herexamen(s) geslaagd was/is! *O*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd voor jullie die nu geslaagd zijn!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Na 8 jaar middelbare school heb ik nog steeds niet mijn. Vwo diploma binnen helaas .


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb het ook niet gehaald. Heb een 5,6 gehaald en had een 6,3 nodig.

    Ik ga waarschijnlijk nu via de vavo een ho traject doen, maar tis nog maar de vraag of dat mag, kan en welke kosten er aan zitten. Zou normaal namelijk niet kunnen aangezien ik dit jaar voor de tweede keer vwo-examen deed. Maar mijn decaan heeft iemand bij de hogeschool waar dat kan gemaild, en die zei dat het mogelijk was aangezien ik vwo deed, en naar het hbo wil en niet naar de uni.

    Het is echt ontzettend ingewikkeld en heb er ook hoofdpijn van gekregen.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Owlet schreef:
    Ik heb het ook niet gehaald. Heb een 5,6 gehaald en had een 6,3 nodig.

    Ik ga waarschijnlijk nu via de vavo een ho traject doen, maar tis nog maar de vraag of dat mag, kan en welke kosten er aan zitten. Zou normaal namelijk niet kunnen aangezien ik dit jaar voor de tweede keer vwo-examen deed. Maar mijn decaan heeft iemand bij de hogeschool waar dat kan gemaild, en die zei dat het mogelijk was aangezien ik vwo deed, en naar het hbo wil en niet naar de uni.

    Het is echt ontzettend ingewikkeld en heb er ook hoofdpijn van gekregen.

    Balen
    Ik heb net 2 jaar vavo achter de rug (om na de havo nog mijn vwo te halen) en ben gezakt, maar ik kan eigenlijk zonder probleem dat vak waar ik op ben gezakt opnieuw doen

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 15:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb de slagingspercentages van mijn school na CSE-1 gehoord.
    Havo had een slagingspercentage van 67% en vwo van 73%.
    Heel laag. Na CSE-2 is t bij ons altijd rond de 95%. Maar ik heb wel al van velen gehoord dat ze geslaagd zijn door hun her, dus denk dat het nog wel ietsjes opschroeft.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oh. En ik kwam er achter waarom onze school, met slechte docenten, veel problemen, etc, toch van die hoge slagingspercentages had in de afgelopen jaren.
    Het blijkt dus dat 44% minimaal 1x blijft zitten. Waarvan bijna allemaal in de vierde.
    Ik vond het al zo raar dat ze een hele extra klas meer in de vierde hebben. En toen bleven ook nog eens echt 30 mensen zitten uit mn klas in de 4e. Helaas benoemen ze dit nooit bij de beoordelingen (':


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Weggooiwashand schreef:
    Oh. En ik kwam er achter waarom onze school, met slechte docenten, veel problemen, etc, toch van die hoge slagingspercentages had in de afgelopen jaren.
    Het blijkt dus dat 44% minimaal 1x blijft zitten. Waarvan bijna allemaal in de vierde.
    Ik vond het al zo raar dat ze een hele extra klas meer in de vierde hebben. En toen bleven ook nog eens echt 30 mensen zitten uit mn klas in de 4e. Helaas benoemen ze dit nooit bij de beoordelingen (':

    Oh, man, dat herken ik heel erg. Ik heb op zich een best redelijke school, maar naast de examenvoorbereiding hebben we ook nog een boel andere stof (voor zelfontwikkeling en dat soort shit, lekker vrijeschools), waardoor heel veel mensen uiteindelijk een beetje in tijdnood komen, achter komen te lopen en toch zakken in hun cijfers. Daarom blijft echt meestal een kwart zitten in de vijfde (havo en vwo duren bij mijn school allebei zes jaar), omdat ze niemand met slechte cijfers het examenjaar in willen sturen, want dat heeft dan weer invloed op de slagingspercentages. Echt heel typisch.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.