• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik weet eigenlijk ook wel vrijwel zeker dat ik gezakt ben. Ik heb Frans volledig verknald en de rest ging ook niet echt denderend. Geschiedenis ging dacht ik goed maar aangezien dat een van m'n slechtste vakken is heb ik daar ook niet veel vertrouwen in. Ik hoop echt heel erg op een her, dan ben ik al zo blij.

    Succes en sterkte aan iedereen! (flower)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik moet geschiedenis herkansen, 4/10 punt te kort....


    El Diablo.

    Ik moet wiskunde b gaan herkansen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben gezakt, oepsie. Met een herkansing trouwens though. Ik moet M&O herkansen, kom 0,5 tekort.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 16:30 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mijn school belt echt vet laat pas na half zes worden de geslaagden gebeld ben zoooo zenuwachtig.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    Mijn school belt echt vet laat pas na half zes worden de geslaagden gebeld ben zoooo zenuwachtig.

    Ik wordt pas tussen 5&6 gebeld. Ik ben echt al 2 uur aan het huilen van de zenuwen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    GreenIight schreef:
    Mijn school belt echt vet laat pas na half zes worden de geslaagden gebeld ben zoooo zenuwachtig.


    Wow dat is echt vet laat


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Kroliki schreef:
    (...)
    Ik wordt pas tussen 5&6 gebeld. Ik ben echt al 2 uur aan het huilen van de zenuwen


    Jaa ik zit ook helemaal te stressen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik ben in ieder geval al geslaagd. Iedereen die nog gebeld moet worden, sterkte! Ik geloof in jullie!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb een her voor wiskunde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het ergste van zakken, is dat iedereen om me heen feestviert en ik op bed lig te huilen. Ik heb een her en dus kans om te slagen, maar dat interesseert me echt niet meer. Ik wilde gewoon een fles champagne leeg kunnen drinken met mijn vriendinnetjes. Helaas, helaas....
    Geslaagden, gefeliciteerd!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Kroliki schreef:
    Ik heb een her voor wiskunde


    Succes :/

    @Page394, jij ook heel veel succes met je her


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Page394 schreef:
    Het ergste van zakken, is dat iedereen om me heen feestviert en ik op bed lig te huilen. Ik heb een her en dus kans om te slagen, maar dat interesseert me echt niet meer. Ik wilde gewoon een fles champagne leeg kunnen drinken met mijn vriendinnetjes. Helaas, helaas....
    Geslaagden, gefeliciteerd!


    Dit, precies dit.
    Het maakt me atm niet uit dat ik slechts een 5.4 moet halen en dit makkelijk te doen is, het is gewoon sucky


    El Diablo.

    Ik ben geslaagd!
    Voor iedereen die nog een her moet doen: ik wens jullie al het succes van de wereld!

    Ik ben ook geslaagd!! Veel succes voor de mensen met her!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.