• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Catmint schreef:
    Hoe is de stress hier?


    Ik was het tbh een beetje vergeten hahaha :'D
    Ik ga hoogstwaarschijnlijk gebeld worden net voor werk/als ik net bezig ben dus dat word leuk


    El Diablo.

    Ik vergeet ook steeds dat de uitslag eraan komt :'), maar ik stress hem niet zo erg, ik kan er nu toch niks meer aan doen denk ik dan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik had in één nacht 3 dromen achter elkaar dat ik 3x zakte, help. Ik moet de uitslag op school ophalen, dat is pas erg.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik had in één nacht 3 dromen achter elkaar dat ik 3x zakte, help. Ik moet de uitslag op school ophalen, dat is pas erg.


    Same over die dromen. Wij worden gewoon gebeld maar ik ben suuuuper gestrest voor wiskunde normering


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb dat wanneer ik bezig ben het gewoon vergeet en dan wanneer ik alleen ben, van die stressmomenten heb waarbij ik echt buikpijn krijg lol. Het komt nu wel heel dichtbij. Mijn school belt trouwens altijd, of je nu geslaagd, gezakt of een herkansing moet doen.


    That is a perfect copy of reality.

    Succes met het wel/niet gebeld worden woensdag/donderdag, i know the feeling.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb eigenlijk (nog) helemaal geen stress. Ik denk er ook nauwelijks over na. En als ik er over nadenk, krijg ik het er niet benauwd van. Er is toch niks meer aan te veranderen, dus ja.
    Verder heb ik er ook totaal geen voorgevoel bij. Meestal heb ik over dingen wel een voorgevoel, dat vaak klopt. Maar nu heb ik er echt geen gevoel bij...

    Ik heb enorme stress. Ik voel me constant ziekerig en heel erg down. Ik heb ook al een paar keer zitten huilen van de stress.
    Er hangt voor mij zo veel van af.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Na 8 jaar ben ik ook wel een beetje klaar met de middelbare school.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Rohrer schreef:
    Ik heb enorme stress. Ik voel me constant ziekerig en heel erg down. Ik heb ook al een paar keer zitten huilen van de stress.
    Er hangt voor mij zo veel van af.


    Same. Heb nog niet zozeer zitten huilen, maar afgereageerd op mijn vriend en die werd boos op me en daardoor moest ik huilen, dus indirect wel.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik begin nu ook een beetje iebelig te worden, of zo. Bah.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wie gaat er morgen om 8 uur online kijken naar de normeringen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb gezegd dat ik het niet ging doen. Maar dat zei ik ook bij de antwoorden.
    Waarschijnlijk wel dus :'D


    El Diablo.

    Catmint schreef:
    Wie gaat er morgen om 8 uur online kijken naar de normeringen?


    Ik moet toevallig 5 minuten later weg, dus ik denk dat ik wel even ga kijken naar de n-termen, waarvan ik nu al weet dat ze ons weer naaien bij Cito.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Zoveel kritiek op het eindexamen Frans . Ruikt naar een hoge n-term!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one