• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb net mijn cijferlijst opgehaald en het eigenlijk helemaal niet zo slecht gedaan. Alleen wiskunde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Herkansers, we gaan ervoor! Wij zullen het beste feesten van iedereen! Want wie het laatst feest, feest het best...? (A)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 20:49 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Voor mij zou het topic uit 2013 of 2015 moeten komen, maar ik wil jullie toch allemaal even een hart onder de riem steken!

    Ik heb vier jaar geleden examen gedaan voor de havo en twee jaar geleden voor vwo, en voor dat laatste had ik een tiende punt te weinig voor scheikunde. Ik heb het uiteindelijk opgehaald van een 5.4 naar een 6.8. Als ik dat kan, kunnen jullie het zeker! Good luck!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik moet een 8,1 halen voor nederlands om in één keer te slagen :'). Maar ik ben vorig jaar ook gezakt waardoor ik 2 cijferlijsten heb die op elkaar kunnen worden gelegd waardoor ik voor vakken die ik vorig jaar haalde en dit jaar niet toch ben geslaagd. Als ik dan een 6,8 haal voor nederlands is het toch gelukt. Dus dat zou écht geweldig zijn en ik ga me de komende dagen ook heel erg goed voorbereiden.
    De rest ook succes!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Jongens, ik weet niet hoe ik het heb gedaan, maar ik ben geslaagd! Misschien dat ik toch nog ga herkansen, omdat ik anders spijt krijg van mijn 'weggegooide' herkansing.

    Iedereen die nog even aan de bak moet: Heel veel succes! Nog even doorzetten en je hebt je diploma in the pocket!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Gefeliciteerd voor de geslaagden en succes nog even voor de herkansers!!

    Ik ben ook geslaagd! ;D
    Maar echt heel veel mensen uit mijn klas niet zeg.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Heyhoi! Hoe gingen jullie herkansingen (voor degene die moesten/wilden herkansen)? ^^
    Mijnes wel redelijk, ik denk dat ik 'm wel gehaald heb, maar je weet het natuurlijk nooit hahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb echt het gevoel dat het heel slecht ging en het was ook stukken moeilijker :'D Ik zie het heel somber in


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    Ik heb echt het gevoel dat het heel slecht ging en het was ook stukken moeilijker :'D Ik zie het heel somber in


    This.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Campeon schreef:
    Ik heb echt het gevoel dat het heel slecht ging en het was ook stukken moeilijker :'D Ik zie het heel somber in

    Ik heb zelden zo weinig van een examen gesnapt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vrees echt dat dit nog een jaartje havo word. Echt kut want daar heb ik gewoon geen motivatie meer voor en voor de studie die ik zou gaan doen juist wel :'D


    El Diablo.

    Zijn er hier trouwens mensen die wiskunde b havo hebbem gedaan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rutte schreef:
    Zijn er hier trouwens mensen die wiskunde b havo hebbem gedaan?


    (ik vier jaar geleden) (sorry)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Campeon schreef:
    Ik heb echt het gevoel dat het heel slecht ging en het was ook stukken moeilijker :'D Ik zie het heel somber in


    & Rutte & Kroliki, ah, dat zuigt echt! D:
    Bij M&O was er een opgave die ik voor geen drol snapte en echt heel moeilijk was van totaal 17 punten, maar als ik die helemaal verneukt heb en de rest goed, heb ik het alsnog gehaald - maar dan moet ik wel niet veel meer verpesten jahahahaha.


    That is a perfect copy of reality.