• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Campeon schreef:
    Ik heb gezegd dat ik het niet ging doen. Maar dat zei ik ook bij de antwoorden.
    Waarschijnlijk wel dus :'D


    Ik wil voor wiskunde kijken, dan kan ik me al voorbereiden op een eventueel telefoontje. En dan kan ik gelijk mijn vriend teleurstellen, want dan gaan de plannen van het weekend (lees: vrijdagavond naar café en laat opblijven) niet door. Dus ja, dan barst ik in ieder geval niet in janken uit aan de telefoon mocht ik gezakt zijn.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kroliki schreef:
    Zoveel kritiek op het eindexamen Frans . Ruikt naar een hoge n-term!


    Ja, dat zeiden we op vwo vorig jaar ook voor Nederlands, maar Cito verpeste het voor de miljoenste keer.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik wil voor wiskunde kijken, dan kan ik me al voorbereiden op een eventueel telefoontje. En dan kan ik gelijk mijn vriend teleurstellen, want dan gaan de plannen van het weekend (lees: vrijdagavond naar café en laat opblijven) niet door. Dus ja, dan barst ik in ieder geval niet in janken uit aan de telefoon mocht ik gezakt zijn.


    Bij mij gaat het ook echt om wiskunde, ugh ugh D:


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    (...)

    Bij mij gaat het ook echt om wiskunde, ugh ugh D:


    Ik heb n = 0,8 nodig en dan slaag ik en ik voel me nu al sinds een uur of 9 ineens helemaal kut, dus ik ga zo maar een poging doen tot slapen, gezien ik er om kwart over 6 gewoon weer uit mag.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik heb n = 0,8 nodig en dan slaag ik en ik voel me nu al sinds een uur of 9 ineens helemaal kut, dus ik ga zo maar een poging doen tot slapen, gezien ik er om kwart over 6 gewoon weer uit mag.


    S A M E
    Het moet niet lager gaan want dan heb ik een probleem vrees ik :'D Lang leve wiskunde A op de havo ahum


    El Diablo.

    Ik maak me vooral zorgen om Spaans, omdat dat examen ernstig slecht ging en mijn SE-gemiddeldes al niet super hoog waren. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Jongens, vandaag de uitslag aaahhh. Weten jullie hoe laat de n-termen bekend worden gemaakt?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    Jongens, vandaag de uitslag aaahhh. Weten jullie hoe laat de n-termen bekend worden gemaakt?


    Acht uur 's ochtends.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Acht uur 's ochtends.


    Oeh, nog maar 7 en een half uur!

    Thanks!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sterkte mensen (bloos)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 6:49 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En wie heeft er net zo lekker geslapen (lees: nog niet eens 4 uur) als ik?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik duim voor jullie allemaal!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ben net wakker en ik wil eigenlijk gaan kijken, maat ik durf niet.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Om 4 over 8 geen normering voor vwo. Vreemd........


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb ze net gezien en mijn slagjngskansen zijn diep gezakt .


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one