• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Op het begin ging de vakantie zo langzaam en nu like volgende week zijn de examens al. (huil)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Hahahaha. Ik heb allemaal planningen gemaakt voor like 1-2 maanden voor mn eindexamen. Nu is t 5 dagen voor het eerste examen en ben nu pas aan mijn eerste examen bezig.

    Gelukkig zullen Engels en Nederlands geen probleem zijn en hoef ik dr niet meer voor te oefenen, maar de rest :'D

    Ik merk wel dat al die examens best wel easy zijn, maarja. Ik heb zowat voor elk vak een 7,5 nodig. Yay.

    Ik heb dit jaar nog maar voor 1 toets geleerd, dus ik verhouding ben ik heel goed bezig.
    Vooral omdat ik voor elk vak wel een 6-8 sta.
    Het voordeel van een te laag niveau doen.

    Nu ga ik weer aan de slag, succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 14:27 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Het begint, succes iedereen!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Succes iedereen!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Succes iedereen vandaag!


    I am an idiot, I move.

    Hoi, ik ben onvoorbereid en moet morgen beginnen met Nederlands. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Succes allemaal, jullie kunnen het!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Succes iedereen!!


    Shoganai i ne~

    succes !!!!!

    Succes iedereen!


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou, de eerste zit erop, voor mij was het Nederlands! Wat vonden jullie ervan? Ik vond het begin nog wel oké, maar tekst 3&4 en die vragen...
    Vond hem trouwens ook erg lang en weinig meerkeuze! Hopen dat de rest meevalt (:


    Leef je liefde, lief je leven.

    Ik ben inmiddels al klaar met mijn examens, haha! Succes iedereen! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Nonversation schreef:
    Nou, de eerste zit erop, voor mij was het Nederlands! Wat vonden jullie ervan? Ik vond het begin nog wel oké, maar tekst 3&4 en die vragen...
    Vond hem trouwens ook erg lang en weinig meerkeuze! Hopen dat de rest meevalt (:


    Ik had hem ruim voor tijd af, maar de eerstvolgende keer dat ik een vraag lees met 'gebruik maximaal X aantal woorden' gooi ik een tafel om.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wat een klote examen. Raad voor wat ik mijn herkansing zal moeten gebruiken. Woohoo.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Grindywald schreef:
    (...)

    Ik had hem ruim voor tijd af, maar de eerstvolgende keer dat ik een vraag lees met 'gebruik maximaal X aantal woorden' gooi ik een tafel om.


    DIT


    Leef je liefde, lief je leven.