• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Rohrer schreef:
    Ik ging nakijken, en volgens dat heb ik nu al 3 onvoldoendes!
    Niet meer nakijken dus, haha. Ik weet van vrienden dat t totaal niet accurate is.
    Mensen die dachten dat ze 4en hadden maar 8en kregen.


    Ik ga je een tip geven, ik heb juist toen ik 4 jaar terug eindexamen deed helemaal niet nagekeken omdat ik A echt niet kon rekenen en B. Ik zou er toch wakker van gaan liggen. Je moet je niet al te gek laten maken, en trouwens bij het LAKS veel klagen werd ons geadviseerd.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 18:56 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Catmint schreef:
    (...)

    Met een 3,9 slaag ik als het goed is. Dan sta ik 4,5 gemiddeld en dat mag. Maar met wat ik heb geteld kwam ik als ik het deelde door 69 punten op 0,30nogiets uit, dus dan zou ik met n = 0 een 3 hebben en daar baal ik echt van. Zeker omdat ik niet weet of ik alle punten voor die opdrachten wel krijg.

    Mijn broertje heeft het examen ook gedaan en die vond het heel makkelijk. Ik heb hem toch maar even een beetje nagekeken (mijn broertje heeft de antwoorden bekeken) en als de n-term 1 is kom ik uit op een 6,3 als ik streng reken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kamerling schreef:
    (...)

    Ik ga je een tip geven, ik heb juist toen ik 4 jaar terug eindexamen deed helemaal niet nagekeken omdat ik A echt niet kon rekenen en B. Ik zou er toch wakker van gaan liggen. Je moet je niet al te gek laten maken, en trouwens bij het LAKS veel klagen werd ons geadviseerd.


    Naja, ik wil naar vwo.
    Heb me ook niet aangemeld voor een HBO opleiding, dus voor mij is het essentieel dat ik ga slagen met een gemiddelde van 6,5.
    Helaas heb ik slechte SE's, dus tja :/

    Ik wil een beetje een indicatie hebben voor wat ik kan verwachten, anders moet ik snel even mij aan gaan melden voor een eventuele priveschool ofzo.
    Ik weet niet tot wanneer die deadline is.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    (...)

    Naja, ik wil naar vwo.
    Heb me ook niet aangemeld voor een HBO opleiding, dus voor mij is het essentieel dat ik ga slagen met een gemiddelde van 6,5.
    Helaas heb ik slechte SE's, dus tja :/

    Ik wil een beetje een indicatie hebben voor wat ik kan verwachten, anders moet ik snel even mij aan gaan melden voor een eventuele priveschool ofzo.
    Ik weet niet tot wanneer die deadline is.

    Ik ben op de havo geslaagd met een 6,4 gemiddeld en doe nu via het volwassenonderwijs het vwo.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Over nakijken met examens: wees héél streng voor jezelf. Ik had uitgerekend dat ik allemaal vijfjes had, toen bleek ik allemaal zevens en achten te hebben. Een vriendin van mij had soepel gerekend en had berekend dat ze allemaal zevens had, bleek zij juist heel veel zesjes/vijfjes te hebben. Ze was wel geslaagd, maar bleef toch achter met een rotgevoel omdat ze het minder goed had gedaan dan verwacht.
    Als je nakijkt, zorg dan dus dat je streng genoeg berekend.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Rohrer schreef:
    https://www.facebook.com/events/655382024615398/?active_tab=discussion

    Volgen jullie dit?
    I love it :'D

    Met. Een. Passie.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sowieso deze reactie op fb:
    Ik: "Hopelijk gaat Nederlands goed."
    Cito: "Kan je schrijven? Schijf het maar op je buik!"
    Ik: "Hopelijk gaat Wiskunde B goed."
    Cito: "Kan je rekenen? Reken er maar niet op!"


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kroliki schreef:
    (...)
    Ik ben op de havo geslaagd met een 6,4 gemiddeld en doe nu via het volwassenonderwijs het vwo.


    Ik ben net 16 en ik ben verteld dat ik dus moet wachten tot mn 18e voor ik mee mag doen, dus dan verspil ik 1-2 jaar. Helaas.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Eledhel schreef:
    Over nakijken met examens: wees héél streng voor jezelf. Ik had uitgerekend dat ik allemaal vijfjes had, toen bleek ik allemaal zevens en achten te hebben. Een vriendin van mij had soepel gerekend en had berekend dat ze allemaal zevens had, bleek zij juist heel veel zesjes/vijfjes te hebben. Ze was wel geslaagd, maar bleef toch achter met een rotgevoel omdat ze het minder goed had gedaan dan verwacht.
    Als je nakijkt, zorg dan dus dat je streng genoeg berekend.


    Of ik heb t echt slecht gedaan, of ik kijk enorm streng na hahaha. Allemaal 4en en 5en. Zelfs voor Nederlands had ik berekend dat ik maar een 5-6 had.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    (...)

    Ik ben net 16 en ik ben verteld dat ik dus moet wachten tot mn 18e voor ik mee mag doen, dus dan verspil ik 1-2 jaar. Helaas.

    Ik was ook 17 toen ik begin. Ik ben toen uitbesteed door een andere middelbare school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rohrer schreef:
    (...)

    Ik ben net 16 en ik ben verteld dat ik dus moet wachten tot mn 18e voor ik mee mag doen, dus dan verspil ik 1-2 jaar. Helaas.


    Ook al heet het volwassenonderwijs er lopen genoeg kinderen op m'n school rond van 16 jaar.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Trouwens, who's with me en gaat dood morgen bij natuurkunde.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Trouwens, who's with me en gaat dood morgen bij natuurkunde.


    Mijn leraar beweerde dat het het makkelijkste examen was XD Ik ging helemaal dood van het lachen daarna


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Mijn leraar beweerde dat het het makkelijkste examen was XD Ik ging helemaal dood van het lachen daarna


    Makkelijk? Mijn docent zei juist dat het examen Te moeilijk is en chaotisch met al die onderwerpen zoals Quantum


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Kroliki schreef:
    (...)
    Ik was ook 17 toen ik begin. Ik ben toen uitbesteed door een andere middelbare school


    Standal schreef:
    (...)

    Ook al heet het volwassenonderwijs er lopen genoeg kinderen op m'n school rond van 16 jaar.


    Naja, t is tegen mij gezegd door een school die volwassenonderwijs geeft, of tenminste door iemand die dr werkte. Raar dan, ga ik dr nog even dieper op in.
    Thanks (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]