• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ook die Nederlandse spreekwoorden opeens. whatthefuck


    Ja dat was echt het moment dat ik dacht van: cito, what you doing?


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ja dat was echt het moment dat ik dacht van: cito, what you doing?


    Vond het echt veel moeilijker dan de oefenexamens die ik heb gemaakt


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Vond het echt veel moeilijker dan de oefenexamens die ik heb gemaakt


    Same hoor. Het examen van 2013 had ik in 1,5 uur af en een 8,5 voor. Dit examen heb ik nog niet eens afgekregen lol.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Same hoor. Het examen van 2013 had ik in 1,5 uur af en een 8,5 voor. Dit examen heb ik nog niet eens afgekregen lol.


    Heb ook echt maar een 5,5 inclusief een n-term van 1. Dramatisch.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Heb ook echt maar een 5,5 inclusief een n-term van 1. Dramatisch.


    Ik ga het niet nakijken, omdat ik weet dat, als ik 'm slecht heb gemaakt, het mijn motivatie nog meer aan diggelen brengt. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Standal schreef:
    Hoe ging Engels? Ik vond het echt 1 chaotisch geheel, niks vormde 1 geheel. 12 teksten vond ik ook te veel en die ene tekst over dat boek met die vrouw die een brief schreef. Echt hoor vaaaag


    Precies. Ik heb ongeveer 33 punten van de 48, voor iemand die native speaker level Engels heeft gehaald is dat echt slecht vind ik. Weet niet of ik een klacht in ga dienen en waar precies over. Tips?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Yukimura schreef:
    Wat vonden jullie van HAVO Nederlands?
    Ik vond tekst 1 verschrikkelijk. Ik dacht dat ik zou gaan falen, maar de rest was prima te doen.

    Hebben jullie nog last-minute tips voor geschiedenis?


    Ik vond hem wel oke, niet zo moeilijk. Maar volgensmij ben ik de enige :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb vanmiddag het Nederlands examen VMBO-GL/TL gemaakt.
    Het ging goed voor mijn doen met Nederlands c: Nu dinsdag geschiedenis en Engels. Oftewel geschiedenis overkijken dit weekend.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Voor de nodige inspiratie


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb ongeveer 41 punten van de 48 bij Engels en had hem drie kwartier van te voren af, maar voor mijn Cambridge examen heb ik een perfecte score gehaald en dat zou zogenaamd nog moeilijker moeten zijn dan het eindexamen. Dan weet je dat cito ook met die toetsen zit te kutten. :')

    Die tekst over die baboons vond ik wel echt een leuke, moet ik zeggen. Ook een lastige, maar ik voelde me echt even baas toen ik het antwoord eruit haalde. :'D

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 10:03 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Catmint schreef:
    (...)

    Precies. Ik heb ongeveer 33 punten van de 48, voor iemand die native speaker level Engels heeft gehaald is dat echt slecht vind ik. Weet niet of ik een klacht in ga dienen en waar precies over. Tips?


    Wow, dat is inderdaad lager dan je zou verwachten van een native speaker. Niet lullig bedoel natuurlijk, dat ligt gewoon aan het examen.
    Je zou kunnen klagen over het feit dat de teksten ontzettend politiek getint waren, bijna allemaal. Er zat geen tekst over vrije tijd, celebrity's oid tussen, wat normaal wel zo is.

    Ik vond hem trouwens ook lastig, maar ik ben ook geen ster in Engels lezen haha


    Leef je liefde, lief je leven.

    Ik zit wel echt te denken om een nietmachine en een schaar naar Duits mee te nemen. Bij Engels lagen de opdrachten van tekst 6 op een gegeven moment bij tekst 1. En dan ook nog een antwoordblad. Het was echt chaotisch op m'n tafel


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb maandag mijn eerste examen en ik ben zo zenuwachtig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Ik heb maandag mijn eerste examen en ik ben zo zenuwachtig


    Komt allemaal goed. Het is niets anders dan een SE, maar dan in de gymzaal. Zo ervaar ik het iig.
    Welk examen heb jij maandag?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Standal schreef:
    Ik zit wel echt te denken om een nietmachine en een schaar naar Duits mee te nemen. Bij Engels lagen de opdrachten van tekst 6 op een gegeven moment bij tekst 1. En dan ook nog een antwoordblad. Het was echt chaotisch op m'n tafel


    Ik zou paperclips meenemen. Als je, terwijl iedereen al in opperste concentratie zit, nog moet gaan nieten, denk ik niet dat mensen dat waarderen haha. Maar die chaos kan ik me goed voorstellen haha. Ik stop altijd het antwoordblad onder het bureaublad, zodat ik even wat ruimte heb en goed de tekst kan bekijken.


    "I solemnly swear that i am up to no good."