• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Yukimura schreef:
    (...)

    Komt allemaal goed. Het is niets anders dan een SE, maar dan in de gymzaal. Zo ervaar ik het iig.
    Welk examen heb jij maandag?

    Ik doe voor het derde jaar op rij eindexamen, dus ik zou er aan gewend moeten zijn, maar ik ben altijd super zenuwachtig. Ik heb wiskunde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Page394 schreef:
    (...)

    Ik zou paperclips meenemen. Als je, terwijl iedereen al in opperste concentratie zit, nog moet gaan nieten, denk ik niet dat mensen dat waarderen haha. Maar die chaos kan ik me goed voorstellen haha. Ik stop altijd het antwoordblad onder het bureaublad, zodat ik even wat ruimte heb en goed de tekst kan bekijken.


    Hahaha dat wel, maar zat er aan te denken als het net uitgedeeld wordt zeg maar. Ik denk dat paperclips echt losschieten tijdens het omslaan, of ligt dat aan mij?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik weet niet of het aan mij lag, maar ik vond wiskunde B (vwo) echt we. Belachelijk examen. Geen enkele normale formule


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Ik weet niet of het aan mij lag, maar ik vond wiskunde B (vwo) echt we. Belachelijk examen. Geen enkele normale formule


    Dat ligt niet aan jou. Ik kwam achter heel veel dingen pas de laatste 10 minuten achter, maar ook sommige dingen heb ik gewoon niet. Zoveel goniometrie echt niet normaal meer. En die laatste bewijs, ik zat van wtf??


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Dat ligt niet aan jou. Ik kwam achter heel veel dingen pas de laatste 10 minuten achter, maar ook sommige dingen heb ik gewoon niet. Zoveel goniometrie echt niet normaal meer. En die laatste bewijs, ik zat van wtf??

    Ik heb heel veel aan wiskunde gedaan, maar gonio bleef mijn zwakke punt en dit examen was echt zoveel Gonio en zoveel exact. Ik vond die ene vraag met e tot de macht ln ook heel vaag.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Ik weet niet of het aan mij lag, maar ik vond wiskunde B (vwo) echt we. Belachelijk examen. Geen enkele normale formule


    Alleen maar die kut ln, e-machten en sin/cos, geen enkele normale x-functie. Echt, krijg de fucking tering. Ik had meer dan de helft niet, gewoon omdat ik stress kreeg halverwege t examen. Heb in ieder geval al een klacht ingediend. Ook echt belachelijk, 3 van de 14 opgaven bewijzen. Gadverdamme...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kroliki schreef:
    (...)
    Ik heb heel veel aan wiskunde gedaan, maar gonio bleef mijn zwakke punt en dit examen was echt zoveel Gonio en zoveel exact. Ik vond die ene vraag met e tot de macht ln ook heel vaag.


    Ja echt hoor en juist dat moest exact, ik heb daar zoveel tijd aan besteed want ik wist het echt niet. En ook met die 2 oppervlakten ik zat van w t f


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Ja echt hoor en juist dat moest exact, ik heb daar zoveel tijd aan besteed want ik wist het echt niet. En ook met die 2 oppervlakten ik zat van w t f

    Ik heb 1,5 uur extra, dus ik hoef me nooit zorgen te maken over tijd. Die met die 2 opp heb ik even over nagedacht en toen zag ik hem opeens (vermoed ik). Ik vond dat 2de bewijs ook lastig.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Catmint schreef:
    (...)

    Alleen maar die kut ln, e-machten en sin/cos, geen enkele normale x-functie. Echt, krijg de fucking tering. Ik had meer dan de helft niet, gewoon omdat ik stress kreeg halverwege t examen. Heb in ieder geval al een klacht ingediend. Ook echt belachelijk, 3 van de 14 opgaven bewijzen. Gadverdamme...

    Zo'n opluchting dat ik niet de enige ben.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    (...)
    Ik heb 1,5 uur extra, dus ik hoef me nooit zorgen te maken over tijd. Die met die 2 opp heb ik even over nagedacht en toen zag ik hem opeens (vermoed ik). Ik vond dat 2de bewijs ook lastig.


    Ik vond examens van voorgaande jaren ook veel makkelijker. Veel simpelere formules waar je mee moest werken. Dit was 9/10 keer echt abracadabra


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Kroliki schreef:
    (...)
    Zo'n opluchting dat ik niet de enige ben.


    Ik ben ook blij, heb echt keihard zitten janken, want wiskunde is voor mij mijn zak-vak. Heb mijn vriend al boos gemaakt, mijn vader is ook goed pissig, omdat ik niet wilde praten met hem, en ik ben zelf echt superpissig op mezelf, want ik had een examentraining gedaan en ik vond dat ik dat examen echt had verprutst. Ik wist toevallig de eerste opgave en de GR-opgaven gingen wel redelijk. Voor de rest wil ik het niet eens weten. Ik denk echt dat het een herexamen wordt...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik ben ook blij, heb echt keihard zitten janken, want wiskunde is voor mij mijn zak-vak. Heb mijn vriend al boos gemaakt, mijn vader is ook goed pissig, omdat ik niet wilde praten met hem, en ik ben zelf echt superpissig op mezelf, want ik had een examentraining gedaan en ik vond dat ik dat examen echt had verprutst. Ik wist toevallig de eerste opgave en de GR-opgaven gingen wel redelijk. Voor de rest wil ik het niet eens weten. Ik denk echt dat het een herexamen wordt...

    Voor mij ook. Ik moet een voldoende hebben om te slagen. Ik heb ook zo'n cursus gedaan en echt flink wat oude examens gedaan. Ik hoop dat ik door overal in elk geval wat op te schrijven puntjes bij elkaar heb gegrabbeld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    (...)
    Voor mij ook. Ik moet een voldoende hebben om te slagen. Ik heb ook zo'n cursus gedaan en echt flink wat oude examens gedaan. Ik hoop dat ik door overal in elk geval wat op te schrijven puntjes bij elkaar heb gegrabbeld


    Met een 3,9 slaag ik als het goed is. Dan sta ik 4,5 gemiddeld en dat mag. Maar met wat ik heb geteld kwam ik als ik het deelde door 69 punten op 0,30nogiets uit, dus dan zou ik met n = 0 een 3 hebben en daar baal ik echt van. Zeker omdat ik niet weet of ik alle punten voor die opdrachten wel krijg.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ging nakijken, en volgens dat heb ik nu al 3 onvoldoendes!
    Niet meer nakijken dus, haha. Ik weet van vrienden dat t totaal niet accurate is.
    Mensen die dachten dat ze 4en hadden maar 8en kregen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    https://www.facebook.com/events/655382024615398/?active_tab=discussion

    Volgen jullie dit?
    I love it :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]