• Hoe gaat het leren bij jullie? Snappen jullie alles wat je moet weten? Beetje relaxend eindexamenritueel of echt een hell (zoals dat van mij).

    (M'n planning staat echt bomvol en nu heb ik al 3 uur pauze want moet echt bijkomen van m'n 3 dagen non-stop leer moment)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Nonversation schreef:
    Nou, de eerste zit erop, voor mij was het Nederlands! Wat vonden jullie ervan? Ik vond het begin nog wel oké, maar tekst 3&4 en die vragen...
    Vond hem trouwens ook erg lang en weinig meerkeuze! Hopen dat de rest meevalt (:


    Ik had 'm net niet helemaal afgekregen helaas :c


    That is a perfect copy of reality.

    Inmiddels staat de teller bij LAKS voor Nederlands ook boven de 18.000. Alsof ze er niet van leren bij Nederlands, vorig jaar ook al


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Het was vooral irritant dat er NA het lezen van tekst 2 nog even teruggegrepen werd naar tekst 1 om lekker iets te vragen over het verband tussen tekst 1 en 2...
    En dan die 'beschrijf met minder dan 20 woorden'... Pfff, ik heb een kilo typex op dat blaadje gedropt omdat ik steeds niet uitkwam.

    Hannibal_Lecter schreef:
    Het was vooral irritant dat er NA het lezen van tekst 2 nog even teruggegrepen werd naar tekst 1 om lekker iets te vragen over het verband tussen tekst 1 en 2...
    En dan die 'beschrijf met minder dan 20 woorden'... Pfff, ik heb een kilo typex op dat blaadje gedropt omdat ik steeds niet uitkwam.


    Huh? Je mag toch geen typex gebruiken? Of?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Grindywald schreef:
    (...)

    Huh? Je mag toch geen typex gebruiken? Of?


    Oeps. Daar heb ik niks van gehoord...

    Grindywald schreef:
    (...)

    Huh? Je mag toch geen typex gebruiken? Of?


    Huh,mag je geen Tipp-ex gebruiken op je eindexamen?
    Kuhuutt.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb morgen mijn Nederlands examen. Iemand nog last minute tips? (':


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Oeps. Daar heb ik niks van gehoord...


    Nee wow. Ik weet niet hoe streng 2e correctors zijn, maar die kunnen echt streng daarin zijn. Raar dat jullie school daar niets over gezegd heeft, want je kan daar echt grote problemen mee krijgen.

    Daarmee kan het namelijk lijken alsof jouw docent dat heeft gedaan zodat je antwoord er beter van wordt en het goed gerekend kan worden. Gebruik nooit Typp-ex op je eindexamen!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Nee wow. Ik weet niet hoe streng 2e correctors zijn, maar die kunnen echt streng daarin zijn. Raar dat jullie school daar niets over gezegd heeft, want je kan daar echt grote problemen mee krijgen.

    Daarmee kan het namelijk lijken alsof jouw docent dat heeft gedaan zodat je antwoord er beter van wordt en het goed gerekend kan worden. Gebruik nooit Typp-ex op je eindexamen!!


    Dit dus. Bij ons op school is het heel nadrukkelijk gezegd, maar ik hoop dat de tweede correct er voor Nederlands er geen te groot probleem van maakt voor je!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 23:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wat vonden jullie van HAVO Nederlands?
    Ik vond tekst 1 verschrikkelijk. Ik dacht dat ik zou gaan falen, maar de rest was prima te doen.

    Hebben jullie nog last-minute tips voor geschiedenis?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Niks aan de hand. Op de officiële site staat dat het landelijk niet verboden is, maar dat dit per school bepaald word.
    Ik heb mijn docent gemaild en die zei dat het geen probleem was.

    Ik wil iedereen hier nog heel veel succes wensen! Jullie kunnen het! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoe ging Engels? Ik vond het echt 1 chaotisch geheel, niks vormde 1 geheel. 12 teksten vond ik ook te veel en die ene tekst over dat boek met die vrouw die een brief schreef. Echt hoor vaaaag


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik toen ik het examen Engels opende:
    *intern apocalyptisch geschreeuw*


    That is a perfect copy of reality.

    Ook die Nederlandse spreekwoorden opeens. whatthefuck


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh