• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 15:36 ]


    Caution first, always.

    When you have zin in een sigaret


    Caution first, always.

    Het lijkt altijd alsof ik heel weinig kleren heb, tot ik ze moet verhuizen, blijkbaar. En dan ben ik nog niet eens begonnen aan boeken inpakken, help meeee


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    git gud


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I told you I'm the bad guy now. I'll just shut up and never express my opinion again. 't Is duidelijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    We are going to hell for making this vid, but oh dear, I am crying so hard. We should earn money with this stuff


    She's imperfect but she tries

    Ik. Ben. Dood.

    Tien afleveringen en dan BAM TRAUMA DRAMA HYSTERIE


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    ik ben echt een rotmens als je s nadenkt wtf


    Heaven is a place that we all have

    Ben ik opeens niet meer goed genoeg?


    16 - 09 - '17

    ok, dit is dus waarom ik en hekel aan facebook heb


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Vriend: ik haat country
    Ik: oh ja wat vind je dan van Johnny Cash?
    Vriend: dat is wat anders dat vind ik mooi dat is geen country

    Logica 101


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Op een schaal van 1 tot 10, hoe een slecht idee is het om een gif op m'n profiel te hebben waarvan ik ga huilen? :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ben ik nu aan het hallucineren of zag ik daarnet een plaatje (een donkere hemel met een maan) op de achtergrond van Quizlet - waar je gewoonlijk dat grijs hebt - staan? Huh?

    Edit: Nevermind, het is een FUCKING reclame die zo groot is dat hij de hele achtergrond inneemt. Wow. Hoog tijd om AdBlock opnieuw te installeren.

    [ bericht aangepast op 29 april 2017 - 19:03 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    And I'll try, I'll try to let it go, let it roll right off my shoulders
    Yes, I'll try, I'll try to let it go, let it go and never look back this way...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hmm, een helix of een conch nemen of een helix en een conch of 2 helixen en ik weet het ook niet meer...


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    *knip*

    [ bericht aangepast op 26 maart 2019 - 15:17 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.