• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 15:36 ]


    Caution first, always.

    not so midnight snack


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    zo'n piep in men oren #tedichthijdeblxen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I wonder if you even realize how much it hurts.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    wakey wakey world


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys



    Op naar Elfia!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nog steeds balen dat ik niet naar Elfia kan vanwege voorbereidingsweekend :/

    En ga ik alles in een backpack stoppen of in een weekendtas?


    Stenenlikker

    doe niet...zo

    Now I am the bad guy, ok.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ongemakkeliiijjjjk


    Caution first, always.

    Maak me af echt. Ik wilde in bed netflixen en nu moet ik er en uit om geld te gaan halen en me aankleden opmaken alle andere kutzooi die ik vandaag wilde vermijden. De eerst komende glazenwasser die voor mijn raam staat duw ik van de ladder af. AKDKSKDJSKDNJD ZULKE RAGE IK BEN ZO BOOS DIE KUTGLAZENWASSERS VERPESTEN ECHT ALTIJD MIJN LEVEN IK WAS AL SUICIDAAL MAAR NU ECHT. #rant-out


    The truth is out there.

    Dit is echt niet ok. Echt helemaal NIET. DOEI FUCKING ENIGE DAG VAN RUST WANT HET ZAL OOK EENS NIET.


    The truth is out there.

    En waarom ruimt niemand iets op in dit huis het is echt een fucking klerezooi.


    The truth is out there.

    Ik ben een paar seconden beneden en ik wil nu alweer naar boven want deze familie maakt me zo verdomd suicidaal echt niet normaal.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom zeg je toe om vanavond een horrorfilm te gaan kijken. Je weet dat je daar niet tegen kunt. Je bent van het zwakkere geslacht. Je bent straks een week alleen. Hahahahahahahahahahaha poor choices.


    She's imperfect but she tries

    [ bericht aangepast op 30 april 2017 - 21:07 ]


    That is a perfect copy of reality.