• Hellow.
    Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een nieuwe kat gekregen. Iets meer dan een maand geleden was ze krols en nu heb ik het vermoeden dat ze zwanger(drachtig?) is.
    Ze eet veel meer de laatste tijd, ze is super territoriaal en als je haar aait voel je echt een beetje een bult aan de zijkant.
    Moet ik met haar naar de dierenarts?
    We hebben nog nooit kittens gehad
    Update:
    We zijn net terug van de dierenarts en over ong 20 dagen worden er 5-6 kittens verwacht!


    Er werd voor trainingsdoeleinden een foto gemaakt wat voor ons heel leuk is omdat je echt de kittens kan zien

    Mama poes!
    Ze heeft ook een eigen insta! __Minous__

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 15:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Fresco schreef:
    Aww, wat spannend! Ik hoop dat de bevalling goed gaat.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het 1e kitten is geboren! Het beweegt en piept!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Het 1e kitten is geboren! Het beweegt en piept!

    Oh wat leuk!


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Awhh wat schattiig!! (heart2)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Kroliki schreef:
    Het 1e kitten is geboren! Het beweegt en piept!


    Oh my goood, dat is zooo schattig!(heart2)

    Kroliki schreef:
    Het 1e kitten is geboren! Het beweegt en piept!


    Ooeehh!! Wat leuk en spannend :O!!:D


    ~My Mind Is Free~

    Ahh wat leuuuuk!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ohhhh :3
    Wat schattig!


    26 - 02 - '16

    Net nummer 2 en 3 vlak achter elkaar. Mama poes doet zelf niet de navelstreng en het vruchtvlies dus dat doen mijn moeder en ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat leuk! Gefeliciteerd :)


    Treat people with kindness

    Wat leuk zeg! Er zijn laatst ook kittens geboren bij een vriendin van mij! :3


    The sun will rise and we will try again.

    Het was even spannend met nummer 4 die in een stuitligging lag, maar nu liggen er 4 mooie kittens melk te drinken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Foto? (wbw) (flower)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ahw CUTE!!!!!!!!!!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Kroliki schreef:
    Het was even spannend met nummer 4 die in een stuitligging lag, maar nu liggen er 4 mooie kittens melk te drinken


    Gefeliciteerd! Wat fijn dat de vierde er ook uit is gekomen.


    Physics is awesome