• Hellow.
    Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een nieuwe kat gekregen. Iets meer dan een maand geleden was ze krols en nu heb ik het vermoeden dat ze zwanger(drachtig?) is.
    Ze eet veel meer de laatste tijd, ze is super territoriaal en als je haar aait voel je echt een beetje een bult aan de zijkant.
    Moet ik met haar naar de dierenarts?
    We hebben nog nooit kittens gehad
    Update:
    We zijn net terug van de dierenarts en over ong 20 dagen worden er 5-6 kittens verwacht!


    Er werd voor trainingsdoeleinden een foto gemaakt wat voor ons heel leuk is omdat je echt de kittens kan zien

    Mama poes!
    Ze heeft ook een eigen insta! __Minous__

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 15:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Het was even spannend met nummer 4 die in een stuitligging lag, maar nu liggen er 4 mooie kittens melk te drinken

    Gefeliciteerd! Geniet van de kittens ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Er liggen nu alweer 5 kittens in mijn kast. Het kan zijn dat er nog 1 komt dus we wachten nog even af!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kitty's Kitty's Kitty's (cat) (cat) (cat) (cat) (cat) (cat)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    OMGGG HET IS ZOVER! IK HEB HET GEMIST WAT ERG!!!

    Ik ben echt heel blij te horen dat het zo goed gaat! Zet 'm op poesje!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Kroliki schreef:
    Er liggen nu alweer 5 kittens in mijn kast. Het kan zijn dat er nog 1 komt dus we wachten nog even af!


    Wat leuk!!!(cat)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 23:12 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    OMG!!!!! Zo cuuuuute!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Na nummer 5 zagen we wel een vliesje maar geen kitten opkomst. We hebben ong 2 uur gewacht maar zijn uiteindelijk toch naar de dierenarts gegaan waar ze een spuitje oxytocine heeft gekregen en waar, om 5 voor 12, de laatste kitten is geboren! We zijn nu weer thuis en mama poes heeft lekker eten gehad! Morgen komen er wat foto's want nu ben ik moe


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gefeliciteeeerddd. Ik kan niet wachten op die foto's!
    Kittieeesss.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Gefeliciteerd!*O*

    Ah gossie wat lief! Gefeliciteerd!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 9:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat een drollie!! Super leuk! Gefeliciteerd!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Awww wat ontzettend lief!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naawh wat lief 😍 gefeliciteerd!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wat schattig!


    26 - 02 - '16