• Hellow.
    Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een nieuwe kat gekregen. Iets meer dan een maand geleden was ze krols en nu heb ik het vermoeden dat ze zwanger(drachtig?) is.
    Ze eet veel meer de laatste tijd, ze is super territoriaal en als je haar aait voel je echt een beetje een bult aan de zijkant.
    Moet ik met haar naar de dierenarts?
    We hebben nog nooit kittens gehad
    Update:
    We zijn net terug van de dierenarts en over ong 20 dagen worden er 5-6 kittens verwacht!


    Er werd voor trainingsdoeleinden een foto gemaakt wat voor ons heel leuk is omdat je echt de kittens kan zien

    Mama poes!
    Ze heeft ook een eigen insta! __Minous__

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 15:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zijn de kittens al geboren? Ben benieuwd!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Woon je toevallig in Berkel en Rodenrijs? Want daar loop ik nu stage en ik zou heeeel graag jouw katties op de praktijk willen hoor (A)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Woon je toevallig in Berkel en Rodenrijs? Want daar loop ik nu stage en ik zou heeeel graag jouw katties op de praktijk willen hoor (A)

    Is dat niet dichtbij Rotterdam?

    Ik zie nu pas dat de kat een eigen insta heeft. Die ga ik volgen ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    (...)
    Is dat niet dichtbij Rotterdam?

    Ik zie nu pas dat de kat een eigen insta heeft. Die ga ik volgen ^^


    Jaaa! Bij bergschenhoek en Pijnacker! Even reclame maken nu hoor, de praktijk is sinds 1 maart pas gestart, dus we kunnen zoveel mogelijk nieuwe, leuke clienten gebruiken haha.
    Dierenkliniek Oostland heet het. ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nog steeds geen kittens! Ik ben een weekje op vakantie geweest en ze is heel blij dat ik weer thuis ben! Ze vindt het heel fijn om op haar buik gekriebeld te worden! Die nu trouwens nu wel heel dik is.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Ze neemt mijn bed steeds verder over!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:


    Ze neemt mijn bed steeds verder over!


    cutiee haha


    ~My Mind Is Free~

    Update; we denken dat het begonnen is. Er zit iets vies aan haar kontje, ze zit in mijn kast (in een doos die daar is neergezet) en ze wil duidelijk noet alleen zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Update; we denken dat het begonnen is. Er zit iets vies aan haar kontje, ze zit in mijn kast (in een doos die daar is neergezet) en ze wil duidelijk noet alleen zijn


    Spannend! Kan natuurlijk dat er wat bloed is vrij gekomen of vruchtwater en dat aan het aankoeken is bij haar kont. Als het echt begonnen is, dan hoop ik dat de kittens levend & gezond ter wereld te komen en dat je poes een goede bevalling heeft.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 16:25 ]


    Physics is awesome

    Oeh zo gaaf!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Spannend!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 17:29 ]

    Wauw alsof ze speciaal op jou gewacht heeft!:o


    You were born original, don't die as a copy.

    Ben benieuwd!


    Shoganai i ne~

    Aww, wat spannend! Ik hoop dat de bevalling goed gaat.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Spannend!


    Seasons will change, but I shall remain