• Hellow.
    Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een nieuwe kat gekregen. Iets meer dan een maand geleden was ze krols en nu heb ik het vermoeden dat ze zwanger(drachtig?) is.
    Ze eet veel meer de laatste tijd, ze is super territoriaal en als je haar aait voel je echt een beetje een bult aan de zijkant.
    Moet ik met haar naar de dierenarts?
    We hebben nog nooit kittens gehad
    Update:
    We zijn net terug van de dierenarts en over ong 20 dagen worden er 5-6 kittens verwacht!


    Er werd voor trainingsdoeleinden een foto gemaakt wat voor ons heel leuk is omdat je echt de kittens kan zien

    Mama poes!
    Ze heeft ook een eigen insta! __Minous__

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 15:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awwh wat leuk!

    Gefeliciteerd! Wat leuk dat ze kittens krijgt.

    De meeste mensen die een huisdier hebben, laten hun poes steriliseren vlak nadat ze haar krijgen. Dus eigenlijk ben ik wel verbaasd dat je een zwangere poes hebt, maar het is wel vrolijk nieuws.


    Physics is awesome

    Kleine update:
    We merken dat ze steeds aanhankelijker begint te worden en heel graag bij ons (vooral bij mij) wilt zijn. Ze mag niet meer naar buiten , maar helaas wordt dat nog al eens vergeten. Ik ben zonet een halfuur wanhopig op zoek geweest naar die lat. Uiteindelijk kwam ze zelf naar me toe (binnen) maar ze is supernat en dus duidelijk buiten geweest.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh toch nog!!! Superleuukk! Wat spannend! Als het haar eerste keer is, zeker even goed inlezen want de jonge moeders raken nog al eens flink in de stress tijdens de bevalling haha
    Maar hartstikke leuk! Gefeliciteerd!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Een vriendin van mij had ook een kat die ging bevallen in/achter haar bed, dus ga er maar vanuit dat het op jouw kamer is, haha. Wel heel leuk, ik hou echt van kittens en katten! Ben benieuwd naar hoe het nestje eruit gaat zien :D


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wat leuk! Wij hadden een broertjes- en een zusjeskat, waarvan we wilde dat het vrouwtje zwanger zou worden. Het broertje zouden we castreren. Heeft ie de dag voor de operatie z'n zusje nog bezwangerd :'D Toen moest bij haar de baarmoeder eruit want het was een miskraam, echt sneu.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    Dit is onze poes(die mij altijd gezelschap houd bij het studeren) . We vermoeden dat de vader de pers van de achterburen is.
    We zijn vannochtend bezit geweest om wat nestjes te maken. De kans is groot dat ze mijn kamer kiest te bevallen dus zijn wij geschikte plekjes aan het vrijmaken (waaronder een deel van mijn kledingkast.!)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:


    Dit is onze poes(die mij altijd gezelschap houd bij het studeren) . We vermoeden dat de vader de pers van de achterburen is.
    We zijn vannochtend bezit geweest om wat nestjes te maken. De kans is groot dat ze mijn kamer kiest te bevallen dus zijn wij geschikte plekjes aan het vrijmaken (waaronder een deel van mijn kledingkast.!)


    Ik zie wel dat de binas de beste vriend van je poes is, hahaha. Hoop ook die van jou XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Update!
    Ze wordt steeds aanhankelijker en wil het liefst de hele tijd op mijn schoot zitten. Ik ga volgende week een weekje op vakantie dus ik hoop dat ze pas daarna bevalt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oeh, MT. i luvs kittens


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    MT. Zooooo schattig c:
    Awww


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Super leeeeuk!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben heel benieuwd naar de kittens. (blush)


    Ik wil een tuin vol egels

    Kroliki schreef:


    Dit is onze poes(die mij altijd gezelschap houd bij het studeren) . We vermoeden dat de vader de pers van de achterburen is.
    We zijn vannochtend bezit geweest om wat nestjes te maken. De kans is groot dat ze mijn kamer kiest te bevallen dus zijn wij geschikte plekjes aan het vrijmaken (waaronder een deel van mijn kledingkast.!)


    Misschien kan je zien wie de vader is als de kittens zijn geboren? Jouw kat ziet er fluffy uit dat ik bijna zeker weet dat het hele schattige balletjes met vacht zullen worden.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Misschien kan je zien wie de vader is als de kittens zijn geboren? Jouw kat ziet er fluffy uit dat ik bijna zeker weet dat het hele schattige balletjes met vacht zullen worden.

    Daar hopen we ook een beetje op. We vermoeden dat het een pers is die altijd bij ons in de buurt rondloopt maar we weten niet eens zeker of dat een kater is. Ik hoop op fluffy baby's vooral omdat we er zelf ook 1 tje houden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one