• Hellow.
    Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een nieuwe kat gekregen. Iets meer dan een maand geleden was ze krols en nu heb ik het vermoeden dat ze zwanger(drachtig?) is.
    Ze eet veel meer de laatste tijd, ze is super territoriaal en als je haar aait voel je echt een beetje een bult aan de zijkant.
    Moet ik met haar naar de dierenarts?
    We hebben nog nooit kittens gehad
    Update:
    We zijn net terug van de dierenarts en over ong 20 dagen worden er 5-6 kittens verwacht!


    Er werd voor trainingsdoeleinden een foto gemaakt wat voor ons heel leuk is omdat je echt de kittens kan zien

    Mama poes!
    Ze heeft ook een eigen insta! __Minous__

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 15:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh....smelt! Waarom woon je nou niet dichterbij :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Och wat een lieverdje!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ahw echt super cute!!!!!!!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik kan de afbeelding niet zien ):


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    Ik kan de afbeelding niet zien ):


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VeniVidiVici schreef:
    Ik kan de afbeelding niet zien ):

    + Nog heel erg gefeliciteerd met de kittens (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    VeniVidiVici schreef:
    Ik kan de afbeelding niet zien ):


    ~My Mind Is Free~

    VeniVidiVici schreef:
    Ik kan de afbeelding niet zien ):


    Joepie allemaal leuke kittentjes!
    Ik vond die ene foto zo schattig!🐱
    Ben weer helemaal blij nu

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 16:57 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Kroliki schreef:




    Wat een dropje. Dat wordt moeilijk kizen straks, want je wil er een zelf houden, toch?


    Physics is awesome

    Wat schattig!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Wat een dropje. Dat wordt moeilijk kizen straks, want je wil er een zelf houden, toch?

    Ja we houden er 1 zelfs. Het scheelt al dat we zoiezo een vrouwtje willen. Er zijn er 2 die ik iets leuker vind dan de rest. Omdat het zoveel katjes zijn moeten ze goed in de gaten gehouden worden en dus hebben mijn ouders het geniale idee bedacht dat ik de komende tijd veel op mijn kamer blijf in de buurt van de kittens. Dat was ik ongeveer 4 uur geleden al beu.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    VeniVidiVici schreef:
    Ik kan de afbeelding niet zien ):


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis


    Ik hoop dat de foto het nu wel doet! Ze doen het allemaal goed en komen mooi aan. Er is 1 wat zwakker katje bij, dus die houden we goed in de gaten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Schattig, cute.

    Ik heb wel al eerder kittens gehad.
    Als het niet lukt met moeders, in de melk, brokjes, kan je haar en haar kittens altijd nog bij voeden met Kitty Milk, kost 7.89 bij de dierenwinkel, is een wit potje, kan je heel erg veel porties van maken. Zowel warm als koud serveren, en als een tussendoortje kan het ook geen kwaad. Haha, gaat moeders er niet op liggen? Houd ze de kleintjes wel goed warm? Anders een kledingstuk van jezelf bij leggen, gaan ze erin kruipen.
    Succes met de 5/6 kittens, vooral met kiezen die je zelf wilt houden.
    Tip: Laat de kitten jouw uitkiezen, haha, dat is iets geks, maar, vaak tja, heb je dan scheetjes van dieren.


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”