• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic 1 || Actief
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || VOL
    • Speeltopic 4 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:44 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    Verbaasd bleef ik staan en voor enkele seconden versnelde mijn ademhaling en het duurde even voor ik hem weer onder controle had en ik een gepaste reactie kon bedenken.
    'Hmm smaakt niet verkeerd maar nu heb ik al geproefd en moet ik dus een ander smaakje kiezen' zeg ik terwijl een klein lachje mijn gezicht versiert.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 17:35 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Keuken | Bouncing


    En dan heeft ze een camera vast. Verbaasd kijk ik er naar. Ja, dat is precies de mijne. Zelfs de kapotte lichtflits zit er nog op. Stom ding ook.
          'Eerst een eerlijk antwoord, en deze is voor jou.'
          Ik zucht zachtjes. 'Te eerste, Cynder. Die idioot van een draak van haar heeft mijn camera vermoord. Ik was daar, wel, heel blij mee.' Mijn gezicht vertrekt zuur. 'En Gaia. Ze heeft alles weggehaald behalve -' ik kijk Bouncing even fronsend aan. Haar gifgroene ogen staan onschuldig, uitnodigend. Goed dan. Voor mijn camera, 'behalve alles over mijn broertje. Ik ben helemaal leeg!' Mijn stem wordt hoger, en klinkt gefrustreerd. 'Ik wil gewoon mezelf zijn, maar dat kan Gaia blijkbaar niet. Alles omdraaien. En ik kan niet tijdreizen.'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Asher "Cal" Levi Cain
    Blood • Immortal/18 years old • Talking to: Avis • In the Hall
    I always carry a little bit crazy with me, you never know when you need it.

    'Hmm okee' ik keek even de kamer rond in de hoop een onderwerp te vinden maar ik zag niets en kwam daardoor terug op de basic vraag.
    'Dus... hoe gaat het?'vroeg ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 17:25 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Cameron "Cam" Dylan Black
    Psycho analyse • 17 years old • Talking to: Leslie • In the Hall
    I'm interested in imperfections, quirkness, insanity, unpredictability. That's what I really pay attention to anyway. We don't talk about planes flying, we talk about them crashing

    'Nou als je het dan echt wil weten' zeg ik zogenaamd serieus 'ik zoek nog een schilderijtje voor bij mij in de kamer en nu was jij met je haren meer dan geschikt dus ik dacht misschien kan ik als je me vertrouwd wel een keer je slaapkamer in de nacht binnen komen om je hoofd eraf te halen en in mijn kamer op te hangen' zeg ik nog steeds serieus waarna ik een grijns om mijn lippen krijg en haar in de zij por.
    'Wat is dat voor een vraag?'

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 18:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jennah "Jah" Dunphy


    16 years • know it all • Talking to: Gaia • Gang op eerste verdieping • Outfit

    'Jennah, what the hell denk jij te doen? Je loopt dit huis zomaar binnen, gaat mijn - onze - kamer binnen en steelt mijn kleren? Een minimum aan respect lijkt me toch vanzelfsprekend. Ga naar binnen, nu, en doe mijn kleren uit!' Shit. Plotseling staat Gaia achter mij. Ik draai me in een ruk om en steek lachend mijn handen omhoog. 'Oké, maar ik heb verder wel geen kleren buiten mijn ondergoed.' Ondertussen zocht ik Gaia's verleden af. Oh, ze is al bijna 2000 jaar oud. Opeens kom ik een zeer interessant stukje uit haar geschiedenis terug. Namelijk haar vader. 'En, hoe gaat het met je vader?' zeg ik grijnzend. 'Als je wilt kan ik zeggen wat er met hem gebeurd is.'


    “It's not like you could help me with [magic].”

    Tibo Michael Sully


    17 years • Transfiguration • Talking to: nobody • Gang op gelijkvloers • Outfit

    Na snel naar Het Huis te zijn gegaan, kwam ik weer in de iets te levendige gang, naar mijn zin. Overal was er wel geruzie, gepraat, ...


    “Maybe it's none of these things. Maybe it's all of them.”

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 18:23 ]

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'Hmm... Oké,' zei hij en zijn blik verkende de ruimte, alsof het iets zocht. Blijkbaar vond het niets. 'Dus... Hoe gaat het?' vroeg Cal met de eeuwige vriendelijkheid in zijn stem, die er ondertussen gewoon in leek te zijn geprogrammeerd. Ik besloot er maar niet over te beginnen.
          'Wel oké... En jij?'


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          Eerst was er verbazing op haar gezicht, maar op de één of andere manier leek ze zich te herstellen, helaas. 'Hmm smaakt niet verkeerd maar nu heb ik al geproefd en moet ik dus een ander smaakje kiezen,' zei het meisje.
          'Sure? Wil je niet meer proeven?' plaagde ik haar.


    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'Ten eerste, Cynder. Die idioot van een draak van haar heeft mijn camera vermoord. Ik was daar, wel, heel blij mee. En Gaia. Ze heeft alles weggehaald behalve -' hij keek me aan met een frons tussen zijn wenkbrauwen, alsof hij me onderzocht, 'behalve alles over mijn broertje. Ik ben helemaal leeg! Ik wil gewoon mezelf zijn, maar dat kan Gaia blijkbaar niet. Alles omdraaien. En ik kan niet tijdreizen.'
          Ik gaf hem de camera. 'Dat is een situatie die meestal... Pittig kut wordt genoemd? Maar goed, ik begrijp je frustratie, ik zou nog veel bozer zijn geworden,'


    obsessive rage

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    Voor een paar seconde twijfelde ik, echt maar een paar seconden het waren er niet meer dan twee geweest. Ik vroeg me heel sterk af of hij wel volledig eerlijk met me was en daarom schudde ik even met mijn hoofd maar het woord "nee" kon ik er niet uit krijgen en dus keek ik bewust een andere kant op. Ik wist namelijk vrij zeker dat als ik in zijn ogen zou kijken mijn hele hoofd rood zou gaan kleuren.
    'Ik kijk daar wel welke smaak ik kies' zeg ik afwezig. Mijn hand tintelde om even mijn lippen aan te raken toch maakte ik van mijn vinger slechts een vuist en draaide ik me weer naar hem toe met mijn ogen nog steeds op het raam gericht.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 18:49 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Asher "Cal" Levi Cain
    Blood • Immortal/18 years old • Talking to: Avis • In the Hall
    I always carry a little bit crazy with me, you never know when you need it.

    'Nou met mij gaat het ook wel prima, al irriteer ik me mateloos aan het feit dat er hier geen dag voorbij gaat zonder ruzie, maar ach er valt niet veel tegen te doen of wel?' mijn ogen vlogen naar boven toe en ik realiseerde me dat ik wel toe was aan een klein vluchtje door de witte kussens in de lucht. Een stiekeme grijns verscheen om mijn lippen.
    'Zoek je mee een stukje te vliegen?' vroeg ik dan ook enthousiast.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 18:51 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Keuken | Bouncing


    Bouncing geeft me de camera, en zwijgend hang ik hem om mijn nek. 'Dat is een situatie die meestal... Pittig kut wordt genoemd?' zegt ze. 'Maar goed, ik begrijp je frustratie, ik zou nog veel bozer zijn geworden.'
          'Nee,' zeg ik zachtjes, 'ik denk het niet. Je voelt níéts. Echt niets, alleen dat wat ze heeft achtergelaten, en dat is schuld, gemis en liefde.'




    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 19:10 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'Nou met mij gaat het ook wel prima, al irriteer ik me mateloos aan het feit dat er hier geen dag voorbij gaat zonder ruzie, maar ach er valt niet veel tegen te doen of wel?' Voordat ik antwoord kon geven, ging hij al verder over iets anders, 'Zoek je mee een stukje te vliegen?'
          Even wist ik niks te zeggen. 'Je bedoelt, echt vliegen? Met je vleugels?'


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          Ze schudde met haar hoofd. 'Ik kies daar wel welke smaak ik kies,' zei ze zacht, ze keek me niet aan.
    'Jammer,'


    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'Nee,' zei hij zacht, hij deed me aan iemand denken, maar ik had geen idee wie, 'ik denk het niet. Je voelt níéts. Echt niets, alleen dat wat ze heeft achtergelaten, en dat is schuld, gemis en liefde.'
          Ik kreeg een rilling bij het idee. Dat, precies dat, had ik een jaar lang moeten voelen na Feline te hebben vermoord. In mijn hoofd stond dat bekend als depressief zijn, wat ik niet nog eens wilde. 'Dus eigenlijk... Maakt ze je gewoon depressief? Voor korte tijd,' vroeg ik voorzichtig.


    obsessive rage

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    'Jammer' zei hij ik rolde met mijn ogen, vertel mij wat. Ik keek hem nu pas aan en voelde meteen mijn wangen rood kleuren en schudde even met mijn hoofd.
    'Uhh ja heel jammer. Zullen we gaan' zeg ik weer zachtjes terwijl ik hem weer wil vastpakken bij zijn hand, maar deze snel weer terug trek, ik kan niet nog veel meer awkwardness gebruiken.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Asher "Cal" Levi Cain
    Blood • Immortal/18 years old • Talking to: Avis • In the Hall
    I always carry a little bit crazy with me, you never know when you need it.

    'Nee vliegen met een trampoline' zeg ik sarcastisch. Ik rolde even met mijn ogen en keek haar lachend aan.
    'Natuurlijk met mijn vleugels slimpie' zeg ik waarna ik haar een zacht porretje geef.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Keuken | Bouncing


    'Dus eigenlijk... Maakt ze je gewoon depressief? Voor korte tijd,' vraagt ze voorzichtig.
          Ik schud mijn hoofd. 'Nee. Ik wil alleen naar Tyler toe en er zeker van zijn dat het goed met hem gaat.'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 20:23 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De hal || Aan het praten met Jennah

    Zodra ik haar overval, draait ze zich geschrokken om, om zich meteen daarna te herstellen en een brede glimlach tevoorschijn te toveren. 'Oké, maar ik heb verder wel geen kleren buiten mijn ondergoed', zegt ze op verontschuldigende toon, maar haar grijns spreekt die spijt helemaal tegen. Even vervaagt haar glimlach, alsof ze ergens naar op zoek is. 'En, hoe gaat het met je vader?', vraagt ze grijnzend. Ik voel mijn knieën even verslappen, en voor het eerst in lange tijd voel ik me machteloos, schuldig, en tegelijk woedend. Nog steeds breed grijnzend gaat ze verder. 'Als je wilt kan ik zeggen wat er met hem gebeurd is', stelt ze voor, maar ik weet dat ze dat niet doet uit menslievendheid.
    Even wil ik woest worden, mijn woede botvieren, maar ik bedenk me net. Ander is al genoeg vandaag, ik wil niet uit het huis getrapt worden of iets dergelijks. 'Ten eerste, dat is dan jammer. Je had kleren aan toen je hier kwam, waar heb je die geflikkerd in je onbeschofte vrijpostigheid? Ten tweede, nee, dat hoeft niet. En ik ga je ook niet bedanken voor je o-zo-lieve voorstel', zeg ik ijzingwekkend kalm, alhoewel diep vanbinnen mijn emoties woest kolken. Als ze slim is, dan... Dan laat ze het hierbij.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis