• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic 1 || Actief
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || VOL
    • Speeltopic 4 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:44 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jennah "Jah" Dunphy


    16 years • know it all • Talking to: Nobody • Outfit

    'Als je dat wil weten, moet je maar op het weerbericht kijken.' ze vertoonde tekenen van lichte argwaan, maar ze had het nog niet echt door. "Wel, ik zal nog wat verder gaan kijken. Bye!" zeg ik tegen Avis. Ik besef dat mijn kleren eigenlijk niet meer zo ... fris zijn. Ik loop de trap op en zoek een slaapkamer zonder personen erin. Ik kwam aan een deur, en opende deze. Er was niemand binnen, en het was de kamer van Cole, Gaia en Rox. Ik keek nog snel even achterom,
    en sluit dan de deur achter me. Ik open de klerenkasten van Gaia en Rox, en zoek kleren die me wel zouden staan. Mijn eigen kleren steek ik in een zak en gooi ik uit het raam, met een brandende lucifer inclusief. Ik doe de andere kleren aan, doe de klerenkasten dicht, en ik ga de kamer weer uit.


    “It's not like you could help me with [magic].”

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 8:01 ]

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De keuken || Aan het praten met Ander, Jennah en Cal

    'Nu is het klaar!' Ugh, en Cal komt weer tussen' 'Jullie hebben een hekel aan elkaar en dat weet ik, maar kunnen jullie voor een keer gewoon... gewoon doen, we hebben tenslotte een nieuweling die niet meteen het standaardbeeld hoeft te zien. Laat ook maar, het is kansloos om normaal te lijken', zegt Cal in één adem. Ik rol met mijn ogen.
    'Prima, Cal', antwoordt Ander, waarna hij glimlacht. Ik vertrouw het niet. 'Maar eerst moet...' Hij stopt even, en ik zie de radertjes in zijn hersenen draaien tot hier. 'Gaia dit... Dit, wat het ook mag zijn, oplossen, want anders laat ik haar niet gaan.' Dan komt die Jennah weer tussen. 'Ik zal even rondkijken, is dat oké voor jullie?' Ik 'egeer haar, en concentreer me op Ander en Cal.
    Gelukkig antwoord Avis voor mij. Om eerlijk te zijn, ik luister niet eens naar de woordenwisseling tussen haar en Jennah. Ik heb genoeg aan die twee sukkels hier voor me.
    Op dat moment kijkt Cal me aan en zet hij zijn zogezegd schattige en smekende puppyoogjes op, en vraagt hij of ik dat met Ander ongedaan kan maken. Terwijl ik mijn mond opendoe om te helpen, zie ik Jennah weggaan. Ik vertrouw dat kind niet.
    'In alle eerlijkheid, nee. Jullie kunnen me misschien niet geloven en ik geef toe dat ik het niet zoubdoen als ik het kon, maar ik kan het simpelweg echt niet. Ik beheerd de leegte, maar kan niet terugplaatsen wat ik heb weggenomen', zeg ik, misschien met een licht arrogante ondertoon, waarna ik me losruk. 'Vergeef me, maar nu ga ik', groet ik hen nog, waarna ik de trap opga, op zoek naar Jennah.
    Ik zie haar uit mijn kamer komen. Mijn. Kamer. En wat ik dan zie, maakt het nog erger. Ze draagt mijn kleren.
    'Jennah, what the hell denk jij te doen? Je loopt dit huis zomaar binnen, gaat mijn - onze - kamer binnen en steelt mijn kleren? Een minimum aan respect lijkt me toch vanzelfsprekend. Ga naar binnen, nu, en doe mijn kleren uit', sis ik. Als ze ook maar iets van verstand heeft, doet ze wat ik vraag.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 19:55 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ander Itai Pierce Elwood


    Ik open mijn mond even, sluit hem weer. Nee, dat meent ze niet. Ze liegt. Ze móét liegen. Woedend kijk ik haar aan, maar... Wel, ze is al weg. Ik sluit mijn ogen. Nee.
          Ik haal me even het beeld van Tyler in mijn hoofd. Hemel, hoe lang heb ik hem al niet gezien. Ik bijt op mijn lip en sla mijn handen even voor mijn gezicht, waar ik snel wat vocht vanaf veeg. Er moet toch... Een manier zijn...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik kan pas posten om 17 uur :|

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          Jennah, het irritante kind, verliet de keuken en ik had ook geen zin haar te volgen. Ik keek verder, wie waren hier nog meer? Stalker Ander, Stuiterbal, één van de tweelingen en Cal, onze gevallen engel. Nu mocht ik geen van deze mensen echt, en Cal dan nog het meest, dus besloot ik maar naar hem toe te lopen.
          'Hoi,'


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          'Ja, ready to go' zei ze en bekeek me even, 'jij hoeft denk ik niet om te kleden toch?'
          'Nope,'


    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'Hoi,' groette ik Cynder terug, toen ik een vlaag negativiteit voelde. Oké, niet letterlijk, misschien was het gewoon dat ik Ander zag die er niet blij uitzag. Ik stond op en liep naar hem toe.
          'Ander, gaat het wel?'


    obsessive rage

    Cal
    Ik glimlachde toen ik Avis zag ik vond dat ze altijd wel iets schattigs had gehad.
    'Hoi' groette ik terug 'dus Jennah is niet je type' grapte ik. Ik kreeg veel mee inclusief de niet geschudde hand.

    Cadi
    ze gingen een ijsje eten toch?
    Vrolijk pakte ik hem bij de hand en nam hem mee naar de voordeur.
    'Dus welke smaak wil jij?'

    Okee bijnaam komt opzetten maar die vindt hij denk ik niet zo leuk.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'Hoi,' zei Cal met een lichte glimlach. 'Dus Jennah is niet je type,'
          'Nope,' zei ik en leunde wat tegen het aanrecht aan.


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          Ze pakte mijn hand en trok me mee, ik werkte mee. 'Dus, welke smaak wil jij?'
          'Weet ik nog niet,' gaf ik toe. 'Jij?'


    Oh gosh tell me


    obsessive rage

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | De keuken? | Praat met Bouncing

    'Ander, gaat het wel?' Bouncings stem.
          Gealarmeerd kijk ik op, mijn handen meteen in mijn zakken schuivend. Wat wil ze van me?
          'Of het gaat?' vraag ik geïrriteerd. 'Of het gáát?' Wacht, nee. Zo reageer ik niet. Meteen probeer ik de oude, spottende klank terug te brengen in mijn stem. 'Natúúrlijk gaat het. Waarom zou het niet gaan?'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'Of het gaat? Of het gààt?' Toen leek hij zich te bedenken. 'Natúúrlijk gaat het, waarom zou het niet gaan?'
          Ik keek hem strak aan, hij loog. 'Eén, je camera is weg. Twee, je kijkt niet alsof het gaat. Wat is er gebeurd? Wat heeft Gaia precies gedaan?' Tja, het tegen Gaia schreeuwen was niet erg subtiel geweest.


    obsessive rage

    Cal
    'En wie mag jij wel behalve mij natuurlijk' zeg ik arrogant.

    Cadi
    'Ik wil jou als smaakje'

    Hint Hint

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 10:18 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | De keuken? | Bouncing

    'Eén, je camera is weg. Twee, je kijkt niet alsof het gaat. Wat is er gebeurd? Wat heeft Gaia precies gedaan?' zegt ze.
          Ik trek een geërgerde wenkbrauw op. 'Dat doet er niet toe,' mompel ik.



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'En wie mag je dan wel, behalve mij natuurlijk?' vroeg hij met een arrogante toon, ugh. Dat ik hem meer mocht dan Jennah, zei nou niet bepaald veel.
          'Joey,' mijn broertje, duh, 'Fiona, Gaia.'


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          'Ik wil jou als smaakje,'
    Ik grijnsde en draaide me naar haar toe.
          'Proef maar, in dat geval,'


    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'Dat doet er niet toe...' Oh, natuurlijk, dat deed er niet toe. Nee, totaal niet, terwijl zijn gezicht iets heel anders zei.
          'Ik kan je niet helpen met leegte, maar ik kan je een nieuwe camera geven?' stelde ik voor om me er niet teveel mee te bemoeien.


    obsessive rage

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd |De keuken? | Bouncing

    'Ik kan je niet helpen met leegte, maar ik kan je een nieuwe camera geven?'
          Met mijn lippen vorm ik een O. 'Dus, je wilt weten of het gaat? Voor die camera vertel ik je alles.'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Cal
    'Hmm is je broertje eigenlijk al wakker?'

    Cadi
    'Hoe kan ik jou nou proeven' lach ik hoofdschuddend.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'Is je broertje eigenlijk al wakker?' vroeg hij.
    'Ja,'


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          'Heel simpel,' grijnsde ik en boog me wat voorover. 'Gewoon zo,'
    Ik kuste haar zachtjes en kort, gewoon plagerig.


    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          Ik toverde een camera, precies zoals zijn vorige, maar gaf hem nog niet. 'Eerst een eerlijk antwoord, en deze is voor jou,'


    obsessive rage