• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga wel gewoon naar die colleges. Fake it til you make it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    okay nu voel ik me trotsss want ik heb zonet zo'n irritante kubus opgelost in minder dan twee minuten yay (krul) op naar de zes seconden ahahha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit zou mijn productieve dag studiewerk worden en dat is... niet gelukt. Gewoon echt helemaal totaal niet, shiiiiit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, ik heb nog nooit zoveel spijt gehad dat ik ergens niet eerder aan begonnen ben. Wie verzint het dan ook dat we 40 artikelen moeten zoeken? Telt dit mee? Even uitzoeken, want anders ga ik het wel gewoon een beetje afraffelen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Ugh, ik heb nog nooit zoveel spijt gehad dat ik ergens niet eerder aan begonnen ben. Wie verzint het dan ook dat we 40 artikelen moeten zoeken? Telt dit mee? Even uitzoeken, want anders ga ik het wel gewoon een beetje afraffelen.


    Veertig? Holy shizzles. (no_chears)

    ---

    Huidige dilemma: ga ik het verstandige ding doen, of ga ik het ding doen dat ik waarschijnlijk in werkelijkheid ga doen puur omdat ik het andere awkward vind en ik hier geen eigen matras meer heb? Spannend.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 1:32 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OF, derde optie: in plaats van ongemakkelijk naast mijn moeder te slapen in het bed van mijn vader die op reis is, zoals zij steeds aanbood, zou ik een matje en slaapzak in mijn oude kamer kunnen neerkwakken, op zich. Dan heb ik nog steeds geen pyjama of tandenborstel of schone kleren morgen, maar ik hoef niet om half twee nog een kwartier te fietsen alleen om morgen weer terug te komen. Hmmm.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Veertig? Holy shizzles. (no_chears)



    Ja, twee artikelen per deelonderwerp en dan nog vier gerelateerde artikelen per artikel, het is echt veel te veel. ): Om te leren literatuur verzamelen en zo, denk ik. Ik ben blij dat ik ze niet allemaal hoef te lezen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Het frustrerende is, is dat ik gewoon nooit écht ziek ben, zodat het een goede reden is om thuis te blijven.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    God i feel awful.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wens je een stok in je reet. Ugh, hypocriete mensen :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh, ben je serieus? Of loop je me weer te plagen op een manier waarvan je weet dat ik het niet leuk vind?


    Stenenlikker

    Is dit een grap? Kreeg ik nou echt te horen dat alles er goed uitziet na 3 jaar gezeik met mijn oren?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hm. Nog een uur in bed liggen en Outlander kijken of zoals een normaal persoon voor de middag uit bed gaan. Keuzes, keuzes.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 11:11 ]


    The truth is out there.

    What's the point...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    je mag maizena niet zomaar in de saus kappen anders krijg je klonters ZOALS JE NU KAN ZIEN


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys