• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    HeiHei schreef:
    (...)

    dance dance dance till youre dead




    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deze presentatie gaat qua inhoud een ramp worden maar misschien kan ik het vrijdag redden met mijn perfecte accent en een paar dure Engelse woorden? Let's hope so.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    i chime in with a
    haven't you people ever heard of
    closing a goddamn door
    (want als jullie hem steevast half open laten staan terwijl ik hier aan tafel zit tocht het enorm zoals ik al honderd keer eerder heb opgemerkt)
    no it's much better to face these kinds of things
    with a sense of poise and rationality
    (en een diCHTE DEUR)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fuuuuuuuck, ik wil zo graag gaan interrailen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fuck, ik haat mezelf en schaam mezelf zo diep op het moment. Ik was de hele tijd aan het wachten op een mail (had een motivatiebrief geschreven voor iets wat ik echt heel graag wil) en vond het vreemd dat ik opeens geen mails meer binnen kreeg op m'n gsm. Nu blijkt dat ik wel mails krijg op m'n laptop en dat ik gewoon het antwoord op mijn motivatie niet heb gezien en aaaaaah, ik schaam me gewoon zo diep nu >.< Nu lijkt het alsof ik nalatig ben ofzo :c Meh.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Voldymort schreef:
    (...)


    She's imperfect but she tries

    Sluggyhorn schreef:
    (...)





    I'll let myself out.


    Tijd voor koffie.

    halp stress


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Edgy schreef:
    (...)



    I'll let myself out.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.



    Galavant gifs. I'm loving it. Also, this is me. ^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I wanna cry but I also don't wanna cry because I don't want to be weak like that..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voldymort schreef:



    Galavant gifs. I'm loving it. Also, this is me. ^


    Ik ken de serie niet, maar als ik ooit overmoedig op een paard zou willen klimmen, zou het ook zo gaan.

    Also, about death:


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    (...)

    Ik ken de serie niet, maar als ik ooit overmoedig op een paard zou willen klimmen, zou het ook zo gaan.


    DOE HET. Het is geweldig.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I wanna be worth it too.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    I don't think I can do this any longer.


    — Inner peace, it's hard to find. —