• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    TinyTina schreef:
    Haha ik heb allemaal leuke screenshots van F13 gemaakt maar geen twitter meer om ze op te gooien en geen vrienden om ze mee te delen hahahahhahahaahahaa kill me.


    Instagram? c:


    The truth is out there.

    Ok ik ben echt ZO HYPED OMG OMG. De antieke radio die ik heb gekocht blijkt niet uit 1947 te zijn maar zelfs uit 1938. En nog zo gaaf, en hij werkt nog en oh god oh god die dingen verkopen voor tussen de 300 en 1000 dollar. Niet dat ik 'm weg doe want hij is echt fantastisch en zo mooi en fabulous en omgggg.


    The truth is out there.

    Ik wil echt gewoon heel hard huilen maar ik heb daar geen mogelijkheid voor atm.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn zus heeft weer een feestje. Ik zit weer hier, in mijn kamer. Verdomme, ik voel mij zo eenzaam...


    Seasons will change, but I shall remain

    DAT was NIET OKÉ!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben zo fucking klaar met alles. Waarom ik mezelf niet per direct afmaak is echt een vraag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit doet meer pijn dan ik had verwacht.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    @Kalokagathia: Dankjewel <3
    @1kh0uv4nw0r57j3: Hm, ja, daar zit misschien wel wat in maar ik durf niet iets terug te zeggen om dan te horen te krijgen dat ie alleen maar vrienden wil zijn. Its just too soon :')
    @ Lass: dat is eigenlijk nog best slim! Ga ik eens naar kijken.

    // Deze jongen in de game heeft echt een goddelijk brits accent. Alleen zo jammer/hilarisch dat hij het woord 'boot' op z'n Nederlands uitspreekt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ga ik Final Fantasy XV of Overwatch kopen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay, was ik paranoia als ik schrok van die bliepjes?


    Deep inside, I've never felt alive

    I'm so over this shit, lol.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heb ik nu door mn twitter inactief te zetten, niet precies gedaan wat ze wilde? Ugh


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Samen slapen is heerlijk.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2017 - 1:46 ]


    Tijd voor koffie.

    Tijd voor een uurtje ochtendgymnastiek


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik denk niet dat de hele dag siësta houden sociaal acceptabel is. Ik denk ook niet dat mijn planning er zonniger van uit zal gaan zien.

    Imayoshi schreef:
    Tijd voor een uurtje ochtendgymnastiek
    Oeh ah fanatiehiek. (dance)


    She's imperfect but she tries