• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yot, fijn dat ik nog überhaupt een beetje conditie heb. Beetje jammer dat ik direct m'n spieren voel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan mijn moeder echt niet uitstaan op het moment. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik mag in ieder geval op gesprek komen? It's something. Misschien kan ik mezelf nog weleens verrassen. ✨✨


    She's imperfect but she tries

    LET'S DO THIS POO

    oh mijn god dat rijmt ik ben briljant


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit is fantastisch.


    Tijd voor koffie.

    Eigenlijk wil ik tegen je tekeer gaan. Maar dan heb ik het natuurlijk weer gedaan. Hoewel je zelf zo stom doet.


    Smile. You're beautiful. <3

    Oefening baart kunst, ik ben zeker niet tevreden, maar gaat de goede kant op :)


    Do I look like Mother Teresa?

    LOLOL ik mag je niet


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dit is echt de vreselijkste week ooit..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En ik ben zo depressief en verdrietig atm en ik kan niet eens mn moeder spreken..

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 13:19 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil douchen. Ik voel me ranzig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lotte, je gaat niet niet niet niet niet niet zoveel uitgeven aan een nieuwe telefoon. Gewoon niet. Het kan me niet schelen hoe mooi hij is. Het kan me niet schelen dat je de laatste tijd een paar financiële meevallers hebt gekregen, waardoor je technisch gezien op 0 zou blijven staan. Ik wil het niet horen. Heel leuk dat hij mooi is en dat er foefjes op zitten die je niet gebruikt, maar haal die fratsen maar uit wanneer je een vaste baan hebt en je het daadwerkelijk kunt betalen en perjpwejrpejrpwejroewjrpowej hij is zo mooi en ik heb het geld en ik heb het nodig en ik voel me net smeagol.


    She's imperfect but she tries

    Sluggyhorn schreef:
    Lotte, je gaat niet niet niet niet niet niet zoveel uitgeven aan een nieuwe telefoon. Gewoon niet. Het kan me niet schelen hoe mooi hij is. Het kan me niet schelen dat je de laatste tijd een paar financiële meevallers hebt gekregen, waardoor je technisch gezien op 0 zou blijven staan. Ik wil het niet horen. Heel leuk dat hij mooi is en dat er foefjes op zitten die je niet gebruikt, maar haal die fratsen maar uit wanneer je een vaste baan hebt en je het daadwerkelijk kunt betalen en perjpwejrpejrpwejroewjrpowej hij is zo mooi en ik heb het geld en ik heb het nodig en ik voel me net smeagol.


    preciouuuussss


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    (...)

    preciouuuussss

    My face when looking at it ;-; Maar ik ben sterk en verantwoordelijk en ik kan bewust met geld omgaan en eajoejwropjwer. Komt goed.


    She's imperfect but she tries

    HAHHHAHAHA lekker Lotte


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.