• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 14:28 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn likes zijn op wat moet ik nu met mijn leven?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Q: what am I worth?
    A:

    ik ben dit zo niet waard. ik ben zó niets waard


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben je daar nu ALWEER om ALLES SAMEN te gaan doen? GA WEG!


    16 - 09 - '17

    Quintana schreef:
    (...)
    Haha nee ik zit thuis maar ik vrees dat ik vannacht niet aan m'n acht uur slaap ga komen lol
    Had van vanmiddag 16.00 tot morgen 16.00 :'D


    Oh no, heel veel succes dan! Het klinkt alsnog vrij onredelijk en intimiderend, zelfs als je thuis zit. (no_chears)

    ---

    SCRIPTIE: INGELEVERD. INGE: CAPS LOCK EMOTIES.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mens, ben je echt zo stupid? Mij een foto van een man sturen waarbij je zegt dat je hem kent en alles. HIJ IS EEN FUCKING AMERIKAANSE ACTEUR, hoezo zou jij hem opeens persoonlijk kennen? Je bent bijna 30, maar ik heb het gevoel dat je net een klein kind bent die denkt dat andere mensen dom zijn of zo. Er bestaat ook zoiets als rechts op een foto klikken en dan kiezen voor 'Afbeelding zoeken in Google', toooooooo baaaaaad for you dat ik dan ook meteen wist dat je loog. Maar hee, leef gerust in je eigen wereld, want ik heb geen zin om je telkens op je domme gedoe te wijzen. Good luck om zogenaamd met hem op date te gaan, ik lach me nu al rot.


    16 - 09 - '17

    Iemand moet mij weghouden van de fanfics. I read too many...

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 1:08 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik moet morgen gewoon naar school.


    Tijd voor koffie.

    Nog 22 dagen te gaan. Dit wordt echt aftellen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bullshit. Dikke bullshit! Ja, ik weet dat ma veel pijn heeft. Ja, ik ben boos op haar. Maar JA IK DOE WAT ZE ME VRAAGT TE DOEN DUS WAAR HALEN JULLIE HET LEF VANDAAN OM TE VERTELLEN DAT IK DAT NIET DOE? Seriously. En ik mag er niets op zeggen, want dan heb ík het natuurlijk weer gedaan.


    Smile. You're beautiful. <3

    Square schreef:
    (...)

    Oh no, heel veel succes dan! Het klinkt alsnog vrij onredelijk en intimiderend, zelfs als je thuis zit. (no_chears)

    ---

    SCRIPTIE: INGELEVERD. INGE: CAPS LOCK EMOTIES.

    Nu ja het had misschien geholpen als ik überhaupt naar colleges was gegaan lol

    En yay, GO YOU *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dat jullie al niet eens meer vragen of ik naar school kom, sta ik niet meer van te kijken. Maar dat ik binnenkom, jullie me zien en gewoon snel door blijven lopen, dat doet pijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik stel volgens mij weer van alles uit. :')

    Ik heb een username voor zes maanden gehouden, waarom wil ik mijn huidige nu alweer veranderen na één maand...

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 10:12 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wtf, ik heb een muggenbult? Sinds wanneer hebben we weer muggen? Ik heb nog helemaal niets gezien. o.O Tis wel irritant though...


    Smile. You're beautiful. <3

    Reminder to myself: meterslange klachtbrief sturen naar Arriva waarom die buschauffeurs KEER OP KEER lijken te falen om BUITEN de spits op tijd te rijden, waardoor mijn overstaptijd naar de trein ineens van vijf minuten slinkt naar één minuut.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 10:11 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Note to self: kies nooit meer voor vakken waarbij je zelf literatuur bij elkaar moet zoeken. Uitroepteken.


    She's imperfect but she tries