• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 14:28 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tad schreef:
    Note to self: kies nooit meer voor vakken waarbij je zelf literatuur bij elkaar moet zoeken. Uitroepteken.


    Meer uitroeptekens. Veel meer. Want literatuur zoeken is de hel op aarde.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zit me helemaal op te vreten in de wachtkamer. :/


    26 - 02 - '16

    How to be an asshole over whatsapp deel 3:

    *reageert gewoon niet meer op alle nieuwe appjes*

    Thank god dat je leesbewijzen en laatst gezien kan uitzetten.


    The truth is out there.

    No make-up, no bra. I'm freeeeeeeee.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wanneer je al 2 maanden aan zware pijnstillers zit, omdat de wortelkanaalbehandeling niet helemaal goed is gegaan waardoor je sluimerende wortelpuntontsteking hebt, en er een dwarsliggende verstandskies uit je bek is geboord, en je eigenlijk al geen zin meer in je vakantie omdat de stress van de pijn te erg is. C:


    Caution first, always.

    test


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    DE STRESS YO :') Ik haat examens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Test
    Omg het werkt
    // URGH ik wil weekend

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 14:11 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    you're welcome ya l'il shit


    Tijd voor koffie.

    Gareth schreef:
    (...)

    Meer uitroeptekens. Veel meer. Want literatuur zoeken is de hel op aarde.
    Update: ik heb daad bij woord gevoegd en het vak laten vallen. In. De. Een. Na. Laatste. Week. Toch voelt het als een best wel grote bevrijding, want twee vakken en een scriptie tot het laatste moment laten liggen is echt, echt, echt, echt niet haalbaar en aangezien ik het vak nooit echt heb gesnapt en het toch extra was en de tentamens ervan gigantisch lastig blijken te zijn... (fish) Het wordt dus Foppe&Peeves en scriptie en niet urenlang literatuur bij elkaar sprokkelen en bestuderen, terwijl ik de draad bij week 1 al kwijt was. Procastination strikes again.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    (...)Update: ik heb daad bij woord gevoegd en het vak laten vallen. In. De. Een. Na. Laatste. Week. Toch voelt het als een best wel grote bevrijding, want twee vakken en een scriptie tot het laatste moment laten liggen is echt, echt, echt, echt niet haalbaar en aangezien ik het vak nooit echt heb gesnapt en het toch extra was en de tentamens ervan gigantisch lastig blijken te zijn... (fish) Het wordt dus Foppe&Peeves en scriptie en niet urenlang literatuur bij elkaar sprokkelen en bestuderen, terwijl ik de draad bij week 1 al kwijt was. Procastination strikes again.


    Ik ben trots op je.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wie heeft de enquête nog meer ingestuurd?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fucking, fucking, fucking hell, waarom moest ik dit nu weer doen? Waarom moest ik zo reageren, waarom moest ik zo doen?? Ik ben gewoon een dikke fucking loser die altijd, altijd alles verkeerd moest doen en probably altijd haar vrienden moet kwijtraken, die altijd de verkeerde dingen zegt en fuckfuckfuck want ik wil haar niet kwijt maar gvd nu heb ik mooi weer alles verpest en verkloot, blijkbaar het enige wat ik kan en aargh alsjeblieft alsjeblieft hopelijk snapt ze dat ik het echt, echt niet zo bedoeld had want gvd, gvd, gvd zij is een van de enigen die ik nog heb (of had?) en er voor me is (of was?) en als ik haar ook al verlies weet ik of ik het nog wel kan, of ik het nog wel wil...
    Blijkbaar verpest ik toch altijd alles, probably is iedereen beter af zonder mij...

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 16:51 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Is eindelijk dat kreng van een verstandskies eruit, kan ik alsnog naar de tandarts doordat ik een wortelkanaalbehandeling moet (ontstoken tandzenuw), houdt het dan nooit op? ):


    26 - 02 - '16

    Smyth schreef:
    Is eindelijk dat kreng van een verstandskies eruit, kan ik alsnog naar de tandarts doordat ik een wortelkanaalbehandeling moet (ontstoken tandzenuw), houdt het dan nooit op? ):

    Fuck, ik begrijp je volledig want ik zit nu 2 maanden in die hel. Sterkte ;/


    Caution first, always.