• Jaaaa, we zijn alweer op nummertje zeshonderd van het lucht je hart gedoetje. Vertel Quizlet over je ijsje, je familie, je bui en je existentiële crises.
    aka:


    Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels en existentiële crises kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 1:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Swish swish, bish. Guilty pleasure song nummer zoveel.

    // Vandaag was leuk maar ik mis Schotland nog steeds zoveel, ik wil terug. :<

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 16:08 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I feel so anxious and I don't know why. Or maybe I do. But erh


    This ain't no place for no better man.

    Nog maar een paar dagen thuis en ik erger me alweer dood aan mijn vader. Godsklere wat is die vent toch irritant. Ik heb al drie dagen op een rij gekookt en ik ben doodmoe en heb last van mijn jetlag. Just let me take a nap, for fucks sake. En ik ga al helemaal niet iets koken wat jij zo nodig moet eten. Dan maak je hetzelf maar lekker, ugh. Klootzak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Camden Town is mijn nieuwe thuis omg


    Caution first, always.

    Zie je nou wel dat E er iets over zou zeggen, A! Lees gewoon die presentaties en haal daar die afbeeldingen uit.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gorillaz schreef:
    Camden Town is mijn nieuwe thuis omg


    YAAS ben je al naar die markt achterin geweest? (met die eetkramen), zo achter een rode brug (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Don't act like you know me, like you know me, na na yeah
    You don't know me, fuck yeah
    Ik moet echt meer schijt hebben aan wat andere denken en van me vinden.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Heb ik weer...


    16 - 09 - '17

    Ik moet echt reageren nu, maar ik weet gewoon niet hoe? Ik wil niemands hart breken, maar eh :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Okay Megs, time to get off your bum.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oké, nu begin je me ook te unfollowen. Kom op, asjeblieft. Doe niet alsof ik een vreemde ben die je langzaam uit je herinnering probeert te wissen. Dit verdien ik niet.
    Tbh, m'n
    suicide thoughts
    zijn volop terug. Ik kan niet leven op deze manier, wetend dat ik kennelijk zo'n vreselijk persoon ben. Alles doet zo'n pijn elke dag en het wordt steeds erger en niemand lijkt het te begrijpen. En na m'n slappe poging van twee weken geleden dacht ik dat het allemaal wel goed zou komen, omdat ik wist hoeveel pijn het deed toen ik dacht dat ik doodging met het idee dat niemand van me hield. Maar ik denk dat het nog erger is om de rest van m'n leven te moeten doorkomen, met het feit dat mensen alleen met me omgaan uit medelijden. I'm so done.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 19:24 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Fresco schreef:
    Okay Megs, time to get off your bum.


    hup hup *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    (...)

    YAAS ben je al naar die markt achterin geweest? (met die eetkramen), zo achter een rode brug (nerd)

    Jaaa! Echt amazing. Ik ben al vrij vaak in Londen geweest, maar dit was mijn eerste keer daar en wow, had ik dit maar eerder geweten :3 Ik heb een Blur t-shirt en poster gevonden en ik ben zo blij nu C:


    Caution first, always.

    Yes, ik heb een bed! Ik moet m alleen overdag weer afstaan, omdat ze m nog wel in het zwembad willen gebruiken x'D.
    Jup, de laatste nachten ga ik slapen op een zwembadluchtbed :'). Beter dan op een harde stenige grond.


    Stenenlikker

    Fuck Duits


    kindness is never a burden.