• Jaaaa, we zijn alweer op nummertje zeshonderd van het lucht je hart gedoetje. Vertel Quizlet over je ijsje, je familie, je bui en je existentiële crises.
    aka:


    Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels en existentiële crises kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 1:02 ]


    Tijd voor koffie.

    goud schreef:
    (...)

    hup hup *O*


    *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Stenenlikker schreef:
    Yes, ik heb een bed! Ik moet m alleen overdag weer afstaan, omdat ze m nog wel in het zwembad willen gebruiken x'D.
    Jup, de laatste nachten ga ik slapen op een zwembadluchtbed :'). Beter dan op een harde stenige grond.


    Ergens kan ik me eigenlijk best indenken dat die dingen prima slapen. x)

    OTOFT: Meh, ik wil dat het vrijdagavond is. En dat die vriendin voor een keer níét afzegt. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Lijkt me best wel geniaal om een film over dit plaatje te zien. :') Een horrorfilm met dit skelet als monster en een jongetje dat kennis maakt met dit monster en langzaam aan leert over het verleden van dit monster en waarom hij eruit ziet zoals hij er nu uitziet. En op het einde van de film neemt het monster hem mee naar soortgenoten en ziet hij levende sloths. c:


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik had mezelf beloofd negen uur te stoppen, nadat ik alles een laatste keer had doorgenomen. Uiteraard doe ik mezelf dan afleiden in plaats van leren en moet ik langer doorleren en fuck fuck fuck fuck. Why though? whyyyy.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik had mezelf beloofd negen uur te stoppen, nadat ik alles een laatste keer had doorgenomen. Uiteraard doe ik mezelf dan afleiden in plaats van leren en moet ik langer doorleren en fuck fuck fuck fuck. Why though? whyyyy.


    Dit. Dit is echt een definitie van hoe ik leer.


    Mhm?

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Jaaa! Echt amazing. Ik ben al vrij vaak in Londen geweest, maar dit was mijn eerste keer daar en wow, had ik dit maar eerder geweten :3 Ik heb een Blur t-shirt en poster gevonden en ik ben zo blij nu C:


    YAY ik heb vooral genoten van het eten :'DD zoals altijd en overal xd

    //nu fysica leren of volgende week THE CHOISE,IS YOURS MAAR AL WAT JE NU DOET MOET JE DAN NIET MEER DOEN uhg ik had eerder moeten beginnen LIKE QING JE HEBT EEN HELE DAG GELUIERD LETTERLIJK also je hebt Spongebob in het Frans gekeken (goede voorbereiding voor overmorgen though)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I suck. Hard. Or they just don't like me, which seems logic


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ik had op voorhand moeten studeren maar nee YOLO


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    It's a good day to die. Fuck you with your got


    She's imperfect but she tries

    Ik voel me zo kut echt holy fuck dudez.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tad schreef:
    It's a good day to die. Fuck you with your got


    oh please this isn't game of thrones

    we're not gonna die, let's end this song and grow some stones and fight


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb echt een hypocriete kut familie en tbh ik wil echt weglopen en 6 maanden wegblijven maar ik kan toch nergens heen en school fuckt me nu al en ik kan het echt allemaal niet meer aan maar als ik dat zeg dan ben ik weer een aansteller en doe ik mijn best niet en laat ik geen initiatief zien en niemand snapt hoe FUCKING GRAAG
    ik gewoon dood wil
    want het "is allemaal niet zo erg als dat je denkt". Verdomme you don't know HALF OF THE FUCKING PROBLEMS I HAVE. Met je fucking perfecte leventje en alles is goed en wel met iedereen behalve mij en ik voel me een fucking aansteller wanneer mijn vrienden zeggen dat ik gewoon even moet stoppen met depressief zijn, ja sure jan, als dat zo makkelijk was had ik dat toch al verdomme gedaan of niet soms???? Iedereen gaat door met zijn leven en ik zit zo vast, en in de knoop met mezelf. Ik weet niet wat ik wil, ik durf verdomme niet eens uit de kast te komen voor mijn ouders WANT IK ZOEK DAN TOCH WEER AANDACHT ZOALS UFKCING ALTIJD ALS ER IETS AAN DE HAND IS. Fuck alles. Ik ben er echt zo verdomd klaar mee. Ik ben zo done.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ze hadden die uitwisseling met de schietvereniging op elke avond kunnen doen, maar nee hoor, doe het maar op de avond van mijn propedeuse uitreiking! )':


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ach ja ik kom er wel

    gewoon iets vroeger beginnen met studeren dan om vier uur in de namiddag de dag voor mijn examen (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het feit dat ik voor het eerst in jaren verbrand ben door Gorillaz laat maar weer zien dat the ones you love hurt you the most rip me


    Caution first, always.