• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:55 ]

    WrittenWords schreef:
    Ik zal je erbij zetten (:
    Waarschijnlijk wordt dat echter wel morgen of vanavond laat pas, want ik ga zo naar het vliegveld (mijn stage hier in Stockholm is afgelopen en ik zal weer terug naar Nederland moeten) waardoor ik geen hele goede wifi tot m'n beschikking heb en wellicht helemaal niet op Q zal zitten

    Oooooh prima, ik heb even als geheim bedacht dat hij OCD heeft in een behoorlijk heftige vorm enzo en ik shotgun bij deze Jordan Doww als fc :')


    take risks

    BONNIE JULIANA GRENVILLE

    NAAM
    Bonnie • Bonnie is een Schotse naam voor meisjes. Het betekent 'knap meisje."
    Juliana • Juliana is een Spaanse naam voor meisjes. Het betekent 'zacht'


    LEEFTIJD
    Bonnie is twintig jaar geleden geboren in Engeland. Ze is geboren op 29 juli wat haar een leeuw als sterrenbeeld maakt.

    GESLACHT
    Vrouwelijk

    REPUTATIE
    Komt.

    GEHEIM
    Sugardaddy
    Omdat Bonnie pas op latere leeftijd in Amerika is komen wonen, heeft ze op school nogal veel moeite gehad met talen leren. Nadat Bonnie een zware onvoldoende had gehaald voor Engels en daardoor geen examen mocht doen, benaderde ze haar leraar. Ze vroeg hem haar te helpen met het proefwerk in ruil voor seks omdat ze geen geld had om hem om te kopen. Bij de opgaven waren de juiste antwoorden gemarkeerd met kleine stipjes waardoor ze nu een ruime voldoende haalde en ook een goed cijfer op haar examen kreeg. Na de seks is ze in contact met hem gebleven en is nu haar sugardaddy zodat ze genoeg geld heeft voor een beter bestaan.


    Life begins at the end of your comfort zone.


    INNERLIJK
    Komt
    All she wanted was upredictable kisses and unforgettable laughter
    UITERLIJK
    • FC: Diana Veras •

    Bonnie valt weg in een menigte. Letterlijk. Ze is zo klein met haar 158 miezerige centimeters — dat ze dagelijks over het hoofd wordt gezien. Naast haar lengte is echter alles opvallend aan haar. De krullende plukken, die in verschillende schakelingen bruin boven haar schouders dansen. Of haar licht getinte huid die verraadt dat haar wortels buiten Amerika liggen. Dit is ook te zien aan haar grotere rondingen, vooral haar borsten en billen vallen op. Het zijn de kleine, nietszeggende details die haar tot een complexe verschijning maken. Bonnie is niet ijdel, maar komt vrijwel altijd onberispelijk voor de dag. Soms in een casual broekpak, andere dagen in een softe zomerjurk. Het is een mooi genoegen dat ze veel kan hebben qua kleding, en afleiding kan vinden in het samenstellen van modieuze stukken.

    Geschiedenis
    Family
    John Grenville | father | 48 | English | Technician
    Giulia Grenville | mother | 49 | Brasil | supermarket cashier
    † Darcy Grenville | twin sister.

    Hometown
    Rocinha, BR (0-8)
    Los Angeles, US (8-present)


    Toen John voor vluchteligenhulp naar Brazilië afreisde, ontmoete hij Giulia, een hardwerkende jonge vrouw uit een sloppenwijk in Rocinha. Het contact bleef sterk en na een jaar zijn ze daar samen gaan wonen. Na twee jaar raakte Giulia zwanger van Bonnie en haar tweelingzus Darcy. Helaas heeft alleen Bonnie het overleefd en is Darcy enkele uren na de geboorte overleden. Toen Bonnie acht jaar was besloten ze naar Amerika te verhuizen. Daar vond John een goede baan waardoor ze een beter bestaan konden opbouwen. Ondanks de betere baan van haar vader leeft het gezin nogsteeds in armoede.



    ♦ . ♦

    EXTRA
    ♦ S E X U A L I T Y ♦ hetroseksueel.
    ♢ L I K E S ♢
    ♦ D I S L I K E S ♦ Traffic, Peanuts, Mondays, Tea, Periods, , ,
    ♢ Q U I R K S | H A B I T S ♢
    ♦ A L L E R G I E S ♦ Ernstige pinda-allergie.
    ♢ P E T S ♢ Bonnie heeft een bouvier.
    ♦ F E A R S ♦

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 16:49 ]


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    DEVIN KILLIAN IVERS
    Photographer




    Devin|| English/ Irish || Divine
    Killian || Irish/ French|| church
    Ivers || Irish || "yew, bow" , "warrior


    " Be your own muse "




    Fc: Nicolas Simoes






    Family and Background:

    Father s Harris Ivers ( 56)
    Mothers Valerie Harris (née Wide ) (52)

    Brother s Doyle Ivers (29)
    Sister s Eireen Ivers/ Coleman (25)
    Sister s Íde Ivers (23)

    Zoontje s Collin Raphaello (5)

    Devin is geboren als de tweede zoon van het koppel Harris en Valerie Ivers en was dus het jongere broertje van de drie jaar oudere Doyle. Het gezinnetje leefde in Mullingar , Ierland waar Devin dan ook opgegroeid is. Zijn vader was een verkoper van meubelwaar en zijn Moeder werkte als kapster. Eens zijn zusjes dan ook geboren werden maakte zijn moeder wat meer tijd voor de kinderen door enkel te werken op uren dat de kinderen op school waren. Davin kan zeker niet klagen van zijn jeugd, welke voornamelijk knus en gezellig was. Een gezinnetje van zes met hond en huiskat beter kon het eigenlijk niet. Op school haalde hij ook prima punten, niet de aller beste maar hij kon perfect zijn mannetje staan. Devin is pas echt veranderd toen zijn Vader, een man waar hij erg naar had opgekeken , stierf Hij heeft deze jaren gekoesterd tot deze man overleed en heeft daarna de camera opzij gezet. Devin was op dit moment zeventien en heeft het verlies met moeite kunnen slikken. In deze periode begon de jongen dan ook wat rebelser de worden en heeft zo ook het avontuurlijke/experimentele kantje in zijn karakter ontwikkeld. 'Foute vrienden ' verklaarde zijn ouders al vind Devin dit niet noodzakelijk een slecht deel uit zijn leven. Het heeft de man gemaakt tot wie hij nu is. Een op het eerste zicht mysterieuze man met een waarschuwing op, het is dan ook aan jou de keuze of je de waarschuwing ten harte neemt of negeert.
    Devin heeft in het verleden wel vaker vriendinnetjes gehad en was ook niet vies van mannen al zal hij toch vrouwen prefereren. Hij is echter niet iemand die relaties lang heeft uitgehouden - mede door zijn geheim- en hield het duidelijk alleen op one night stands. Bij zijn familie is dit echter anders. Zijn broer , Dayon - een schrijver/ journalist voor de Telegraph- heeft zich verloofd met de Franse Alanis. Zijn zus Eireen is al 3 jaar gelukkig getrouwd met Niall Coleman en Devin is singel.
    Echter Devin is nu eenmaal niet voor niets baas van het modebedrijf Zaifo, dit heeft alles te maken met zijn geheim. Devin was negentien toen hij in aanraking kwam met Zaifo. De toen voormalige bazin , Zara Raphaello had de jongen opgemerkt en had hem gevraagd om model te zijn voor haar nieuwe collectie. Devin, die geen baan had, niet studeerde en een eigen appartementje had gekocht, nam dit aanbod maar al te graag aan. Echter in die drie jaar dat Devin modeleerde is er af entoe wel meer gebeurt tussen Devin en Zara, al stopte het bruut toen Zara zwanger bleek te zijn. De vrouw die zo'n goede 13 jaar ouder was dan Devin en getrouwd, kon dit schandaal niet aan het licht laten komen en dreigde eerst om Devin te ontslaan. Echter kon ze dat ook niet maken, gezien het vragen ging stellen en wist ze zelf Devin de promoveren naar head stylist. Zara kreeg een zoontje die 'van haar en haar man' was en doopte hem tot Collin. Devin die op zijn 22ste nog te jong was om echt vader te willen zijn, heeft het achter zich gelegd en wist zo zijn weg te klimmen naar hoofd van het bedrijf toen Zara ermee stopte om zich volledig op haar gezin te richten. Devin is wel gepassioneerd door mode en het bedrijf staat bekend om voor iedereen mode te verschaffen aan een betaalbare prijs voor jongeren. Toch mist Devin wel het 'gezinnetje' die Zara had. Ze had het van hem afgenomen, en Devin had er niet veel te zeggen in gehad.
    Sindsdien is hij ook nooit echt meer verliefd geweest en vond seks ook niet meer zo bijzonder als hij het ooit had gevonden.





    Others

    Devin is linkshandig en heeft de slechte eigenschap om op elk uur een sigaret op te steken. Ook heeft hij thuis een kleine kitten Oscar en twee honden geadopteerd uit het asiel, deze noemen Rover en Leica.

    Talen: Devins moedertaal is Engels al is deze met het overduidelijke Ierse accent waar de jongen mee opgegroeid is. Hij verbergt het dan ook niet dat hij Iers is.
    Naast Engels kan de man best goed Frans, klein beetje Spaans en heeft zo ook enkele basis woorden die hij kent in het Duits, Afrikaans en Italiaans. Hij is hier geen pro in en meer dan ja, nee en tot tien tellen zal het niet zijn.

    Fears Devin heeft een angst voor slangen, hij vind die beesten dan ook vies en zou liever in een put vol spinnen vallen, dan in een put vol slangen. ( Daarom houd hij dan ook zo van Ierland en zijn landloze grond)

    Verder heeft Devin wel angst van de dood al zal dit voornamelijk bovenkomen als hij echt in een levensbedreigende situatie is. ( Tijdens zijn avonduren zal hij dan ook geen angst hebben, mocht hij een ratelslang zien dan natuurlijk wel)

    Talents/Hobbies Naast kleren ontwerpen heeft de jongen niet echt 'talenten' eerder hobbies. Zo houd de man een logboek bij waar hij in krabbelt/tekent , hij is geen groots tekenaar maar lelijk kun je het niet noemen. Verder heeft de Ier wel een klein talent in muziek en houd de man ook wel van zingen in pubs en gitaar spelen, al zal dit eerder in een dronken bui of als hij alleen is voorkomen. Af en toe gaat Devin zelf zijn modellen fotograferen en heeft in het verleden wel met enkele van zijn modellen gedate, maar naast werk is er niet echt wat bijzonders


    P Klere ontwerpen, fotograferen, experimenteren, ruige sex, sigaretten, Ierse whisky, Motor rijden, het stadsleven, onherkenbaar blijven, feesten, meiden, mannen, dieren, gitaar spelen

    O mensen die hem enkel willen voor de faam, zijn geheim, frisdrank, een hele dag in een strak pak rondlopen, sterk ruikende parfum. witte Chocolade en marsepein.



    Simple pictures tell the best stories

    Irish s 12/11 s 26 Years s e s Biseksual


    Character

    x Avontuurlijk
    x Dierenvriend
    x Eerlijk
    x Experimenteel
    x Flirt
    x Harde werker
    x Luisteraar
    x levensgenieter
    x Kindervriend
    x Mysterieus
    x Manipulatief ( als hij dit wil)
    x Moedig
    x Niet materialistisch
    x probeert zich niet te hechten aan anderen.
    x Ruig
    x Sluw
    x Scherpzinnig
    x Sportief
    x Spontaan
    x sluit gevoelens vaak buiten
    x Verantwoordelijk



    Looks

    Devin is een het type man waar vrouwen vaak het labeltje mysterieus en onweerstaanbaar op zouden kleven, echter is deze man geen fan van labels en zou gewoon zijn schouders ophalen als iemand hem knap noemt. De man meet 1m80 en heeft een mooi sportief lichaam met een lichte sixpack en goede V-line. Hij is gezond en dat is het belangrijkste. Devin heeft een bleke huidskleur al heeft deze af en toe een wat bruinere tint in de zomer -als hij dan niet verbrand is- Devin heeft zwarte lokken die een redelijk lange lengte hebben. Hij heeft dan ook de neiging om zijn handen vaak door zijn haren te halen en vind echt stiekem enorm opwindend als vrouwen hem hieraan vast grijpen tijdens de 'leuke' momenten. De man heeft donkere licht borstelige wenkbrauwen die ervoor zorgen dat zijn helblauwe ogen meteen opvallen. Deze kijkers zijn nog eens omringd door lange zwarte wimpers wat dit effect versterkt. Devin heeft een strakke kaaklijn en een 3 daags stoppelbaartje die hij graag laat staan.
    Devin is een man die wel van sieraden houd en heeft zo een gaatje in zijn linker oor waar hij of ringetjes of gewoon een silver bolletje in steekt. Verder geeft hij geen piercings of tattoages. Wel houd hij ervan om ringen en armbandjes te dragen, deze zijn dan vaak ook van zijn reizen en doet deze enkel af als hij gaat slapen ( of intieme dingen doet).
    Qua kledingstijl past de man met zowel klasieke als hedendaagse kledij. Echter prefereert hij een gewoon los hem of shirt boven een strak pak met blazer.



         



    Ik heb hem van een oude rol haha hopelijk is hij goed ^^

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 20:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben aan het twijfelen of ik mijn rol ga laten vallen/aanpassen. Idk :/


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Devin is Yum :Y)

    @Sempre, whyy??


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Devin is Yum :Y)

    @Sempre, whyy??

    Nouja, ik schrijf altijd nieuwe personages voor ieder nieuw RPG. En deze keer niet en ik merk al meteen dat ik niet tevreden ben. En daarnaast heb ik het de komende twee weken gewoon heel erg druk, dus misschien is het sowieso niet zo slim om mee te doen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)
    Nouja, ik schrijf altijd nieuwe personages voor ieder nieuw RPG. En deze keer niet en ik merk al meteen dat ik niet tevreden ben. En daarnaast heb ik het de komende twee weken gewoon heel erg druk, dus misschien is het sowieso niet zo slim om mee te doen.


    Misschien (als het mag van WrittenWords) kun je later instromen? Dan kun je de tijd nemen voor het creëren van een nieuw personage e.d.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Misschien (als het mag van WrittenWords) kun je later instromen? Dan kun je de tijd nemen voor het creëren van een nieuw personage e.d.


    Dat is helemaal prima!

    Ik heb besloten Blake the laten vallen. Er is een goed punt gemaaktdat hij niet in een elitewereldje past en ik wil hem niet aanpassen tot op het punt waar hij Blake niet meer is.

    Nieuwe man voor mij :-)
    Fc: Daniel Sharman
    Naam: Riley Jacobus Weltham
    Status: The baby (uitleg volgt)
    Geheim; it gay :Y)

    Edit: wel nog steeds eigenaar van The Loophole, maar dan openlijk.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 12:29 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oké, ik deeeenk een idee te hebben. Even kijken of ik het uitgeschreven krijg.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    POPPY RUTHERFORD
    ««« She is a wild one »»»


    NAAM:
    • POPPY • Any plant of the genus Papaver, having showy, usually red flowers.
    • RUTHERFORD • Cattle ford

    LEEFTIJD:
          Poppy is 23 jaar en geboren op 21 mei.

    STATUS:
          The press favourite. Poppy's aanwezigheid kan letterlijk deuren voor je openen. Met haar goedkeuring kunnen restaurants, clubs en kledingmerken uitgroeien tot nieuwe places to go. Poppy volgt geen trends, ze maakt ze. Dat in combinatie met haar uitbundige levenstijl en haar vaak ietswat wilde avonturen is ze iemand die vaak op covers van magazines staat. Roddels zijn er genoeg over de jongedame en Poppy geniet intens van alle aandacht.

    GEHEIM:
          Poppy heeft geen rooie cent. Haar ouders hebben de maandelijkse bijdrage die ze haar gaven stopgezet toen ze weer eens op een beschamende manier in het nieuws kwam. Tot zover is het haar gelukt om dit voor de media te verbergen en dankzij de goodwill die Poppy door de jaren heeft verzameld kan ze vooralsnog haar levenstijl voortzetten. Ze leent hier en daar geld van vriendinnen met een of andere smoes, vaak om daar weer een andere onderhandse lening mee af te lossen. Poppy zit tot over haar oren in de schulden en heeft langzaamaan geen idee meer hoe ze het moet oplossen.

    FAMILIE & GESCHIEDENIS:
    • John Rutherford • Vader • 59 •
    • Catherine Rutherford • Moeder • 57 •

                Poppy is het enigste kind van John en Catherine Rutherford. Hoewel haar beiden ouders invloedrijke personen zijn en een drukke baan hebben waren ze wel altijd met hun dochter bezig. Iedere zondag hadden een familiedag waarbij Poppy vertroeteld werd door haar ouders en ze samen leuke dingen deden.
          Des te ouder Poppy werd, des te minder tijd haar ouders voor haar leken te hebben. Let op leek want feitelijk gezien was er niets veranderd, de zondag was er nog steeds. En hoewel dat eerst genoeg was voor het jonge meisje, begon ze zich steeds meer te beseffen dat haar ouders er altijd zouden moeten zijn, in plaats van alleen op zondag.
          Vanaf haar 14e is het eigenlijk mis gegaan. Poppy vond vriendinnen die netzoals zij veel vrijheid hadden. Ze kreeg genoeg geld van haar ouders en trakteerde haar vriendinnen vaak op leuke kleren. Al snel merkte ze dat op die manier mensen kon beïnvloeden en ze zelfs voor zich kon winnen. Geld had Poppy immers genoeg en des te ouder dat ze werd, des te meer ze haar invloed begon uit te oefenen op anderen. Ze kwam als minderjarige binnen bij de meest bekende clubs, at in sterrenrestaurants en trakteerde haar meest trouwe vriendinnen op kleding en leuke reisjes.
          Relatief onschuldig was ze tot ze in aanraking kwam met drank. Poppy had voor het eerst seks met een bekend model op haar 17e en had gedacht dat dit ware liefde zou zijn. Dit was echter niet het geval en hij zette haar de volgende ochtend aan de kant als uit vuil. Vanaf dat moment knapte er iets in Poppy en besloot ze wraak te nemen. Ze datete de knapste mannen, omringde zichzelf met de mooiste vriendinnen en ging uit in de gaafste clubs. Haar escapades met getrouwde mannen, rijke oliemagnaten en zo nu en dan een andere IT girl zijn vaak terug te lezen in de bladen en nadat Poppy het huis van haar ouders bijna had geruïneerd in een uit de hand gelopen feestje besloten haar ouders dat het zo niet langer kon.
    ««« Always stomping on eggshells »»»

    INNERLIJK:
    — Cheeky
    — Arrogant
    — Prejudiced
    — Fashionable
    — Self-centred
    — Sly
    — Dramatic
    — Blunt
    — Flirty
    — Daring
    — Manipulative
    — Jealous
    — Posh
    — Wild
    — Caring
    — Confident
    — Dominant
    — Not easily impressed

    TOELICHTING:
         

    UITERLIJK:
    LICHAAMSVORM: Poppy's lichaam is mooi gevormd. Ze is slank maar heeft rondingen die daar bij passen en er voor zorgen dat alles in proportie is.
    LENGTE:
    HAAR: Poppy's lange lokken zijn bijna goudkleurig en vallen golvend over haar schouders.
    OGEN:
    HUIDSKLEUR:
    KLEDINGSTIJL:
    TATOEAGES/PIERCINGS:


    ««« That everyone else tip-toed on »»»

    RELATIES:



    EXTRA:
    SEXUALITY: Bi
    LIKES: Mode, dansen, clubs, vrienden, geld, shoppen, uiteten, boat parties.
    DISLIKES: Het feit dat ze heel slecht tegen drank kan
    FEARS: Dat iemand achter haar geheim komt.
    TALENTS:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 19:15 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mag ik een vrouwelijke rol? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sorry, ik schrijf me uit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik schrijf me ook uit, sorreeeh, ik ga het ten eerste niet helemaal redden en ten tweede heb ik gewoon totaal geen inspiratie voor een rol want het lukt niet kghhaofhaggggsjf , heel veel plezier hier in ieder geval nog (:


    take risks

    RILEY JACOBUS WELTHAM


    :LEEFTIJD

    22. Riley is geboren op 2 februari 1995.

    GESLACHT/GEHEIM

    Intersex.
    Riley is geboren met zowel mannelijke als vrouwelijke genitaliën. Biologisch gezien is hij man, omdat hij wel het XY chromosoom heeft, een overwegende hoeveelheid testosteron aanmaakt en zaadleiders heeft. Hij heeft teelballen maar die zijn nooit ingedaald. Vrouwelijke voortplantingsorganen zoals eileiders en een baarmoeder heeft hij niet.
    Zijn tweeslachtigheid heeft ervoor gezorgd dat hij een volledig functionerende penis heeft en in plaats van testes heeft hij een ondiepe vagina. Hij is dus wel volledig onvruchtbaar.
    Riley identificeert zichzelf als man en is nog maagd, want hij heeft immens veel schrik verstoten te worden als mensen achter zijn aandoening komen.

    REPUTATIE

    The baby. Riley wordt heel erg in bescherming genomen door zijn ouders en broers. Hij is de jongste van het gezin en heeft iedereen danig om zijn vinger gewonden dat hij zowat overal mee weg kan komen. Wie een vinger uit durft steken naar Riley raakt gegarandeerd zijn hele hand kwijt.


    INNERLIJK

    Achterdochtig || Ambitieus || Artistiek || Behendig || Bedrijvig || Brutaal
    Dominant || Doordacht || Eigenzinnig || Familiaal || Flirterig || Grappig
    IJdel || IJverig || Intelligent || Jaloers
    Leergierig || Leider || Listig || Nauwkeurig || Net || Romanticus
    Snobistisch || Speels || Standvastig || Stiekem || Verleider || Volhardend



    UITERLIJK


    VERLEDEN
    Vader: Rufus Conrad Weltham (59) ~ Real estate agent
    Moeder: Aileen Weltham (née Tover) (56) ~ binnenhuisarchitecte
    Broers: ~ Wallace Ebonezer Weltham (32) ~ plastisch chirurg
    ~ Preston Jeremiah Weltham (29) ~ upper class fitness instructeur
    ~ Frederick Bartholomew Weltham (26) ~ piloot

    Riley is de jongste telg van het Weltham gezin. Eigenlijk vonden zijn ouders drie kinderen wel genoeg, maar het lot besliste er anders over; ondanks contraceptie raakte Aileen toch nog een keertje zwanger. Na drie zonen besloot zij dat het gezin wel een keer toe was aan een nieuw vrouwelijk familielid, maar vader bleef stug volhouden dat hij opnieuw een flinke zoon wilde, bijgestaan door zijn drie enthousiaste jongens.
    Toen bij de geboorte van Riley bleek dat hij niet enkel mannelijke geslachtsdelen had maar ook die van een vrouw was het schuldgevoel bij beide ouders groot. Ergens hadden ze het gevoel dat dit door hun constante gekibbel gekomen was. Vanaf die dag besloten ze Riley's wezen zoveel mogelijk aan Riley zelf over te laten. Tegen advies van de dokters in besloten ze dat het kindje geen operaties zou ondergaan om één geslacht naar voor te brengen. Hij of zij zou op latere leeftijd zelf mogen aangeven waar hij/zij zich best bij voelde.
    Hoewel Riley een rustig en aangenaam kind was werd al snel duidelijk dat hij over een eigen willetje beschikte. Wilde hij iets niet eten, dan deed hij dat ook niet. Hij koos steevast zelf zijn outfits en opruimen dat moesten zijn broers maar voor hem doen. Hoewel Rufus en Aileen niet altijd probeerden toegeven aan hun kleinste spruit bleek dat moeilijker gedaan dan gezegd te zijn. Het kleintje had iedereen moeiteloos om zijn vinger gewonden.
    Riley, pienter als hij is, kreeg reeds op zeer vroege leeftijd in de gaten dat er iets anders was aan hem. Uren en uren heeft hij bij de therapeute gespendeerd, om te leren omgaan met zichzelf. Toch heeft dit besef een zeer diepe indruk bij hem achter gelaten, ondanks hij hierdoor van zijn familie nooit liefde te kort gehad heeft.
    Doorheen de jaren werd ook duidelijk dat Riley zich een echte jongen voelde, in de pubertijd des te meer. Hij kreeg wel degelijk de baard in de keel, borstgroei bleef uit en ook lichaamsbeharing wees er op dat hij meer weg had van een man dan een vrouw. In tegenstelling van zijn vriendjes op die leeftijd toonde Riley geen enkele interesse in meisjes. Of jongens. Na veel onderzoek kwam men echter tot de vaststelling dat dit geen hormonale oorzaak had, zoals wellicht logisch was geweest in zijn situatie. Samen met zijn therapeute kwam Riley langzaam maar zeker achter zijn geaardheid. Kort daarna maakte de jongen een klik in zijn hoofd. Hij mocht dan wel geen seks willen met anderen, maar hij zou ervoor zorgen dat anderen dat wel met hem wilden. Hij werd een meester in het spel van aantrekking en afstoten en profileerde zichzelf als "impossible to get". Probeerde iemand tegen zijn zin toch te dicht te komen, dan staken zijn broers daar wel een stokje voor.
    Inmiddels ging Riley ook naar de hogeschool toe. Hij studeerde marketing en management, toen al heel overtuigd van het idee dat hij een club wilde openen. Met zijn liefde voor verloren jaren was een thema dan ook niet ver te zoeken. Zodra hij zijn opleiding had afgerond zette hij zijn plan, met behulp van zijn genereuze trust fund, dan ook in actie en zo is The Loophole - een woordspeling waar hij zelf trots op is, ongeveer een jaar geleden geboren.

    RELATIES
    wie wil?

    EXTRA
    ~ Eigenaar van retro high class burlesque bar The Loophole.
    ~ Allergieën: geen
    ~ Angsten: verlatingsangst & angst voor intimiteit
    ~ Geaardheid: demiseksueel (Riley voelt geen seksuele aantrekking voor mensen waarmee hij geen emotionele connectie of band mee heeft. Daaruit springt ook voort dat hij dus voor zowel mannen als vrouwen -en alle gendersoorten- gevoelens kan krijgen, net omdat die eerste indruk op basis van uiterlijk voor hem weg valt)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 20:54 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.