• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Friday13th schreef:
    Ogod, ik heb mn ex geslagen. Ogod ogod ogod.


    wat ik opmaak uit je LJH-berichten (en ok ik ben tegen geweld xp maar ja) heeft hij het wel verdiend GO GIRL

    // SERIEUS JULLIE DOEN ZES UUR WISKUNDE EN JULLIE WETEN NIET WAT LINEAIRE ALGEBRA IS NOCH WAT ANALYSE IS OH HELP

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 14:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I kinda wanna RPG egh. Either the story isn't my kind of thing or it's started (no_chears)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 14:18 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    goud schreef:
    (...)

    wat ik opmaak uit je LJH-berichten (en ok ik ben tegen geweld xp maar ja) heeft hij het wel verdiend GO GIRL


    lmao this


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    waarom vergeet ik altijd hoe erg ik het haat om voor 7 mensen te koken....


    There is freedom in the dark.

    Ik ben echt een idiot -.-


    16 - 09 - '17

    In vijf dagen meer dan 160 euro uitgegeven aan Gorillaz merch


    Caution first, always.

    Friday13th schreef:
    Ogod, ik heb mn ex geslagen. Ogod ogod ogod.


    Sorry, maar ik vind die mep welverdiend tbh. Even z'n gezond verstand een opfrissing geven wil goed met een mep. Ik heb ook wel eens iemand gemept. Die zat me zo de grond te trappen dat ik vond dat een soort van koekje van eigen deeg wel op z'n plek was. Ik ben dan niet zo van schelden, dus Meppen werkt dan wel :3


    26 - 02 - '16

    Part of the reasons. :')


    Smile. You're beautiful. <3

    Dit was een absoluut rampscenario. Ik schaam me gewoon voor wat ik heb ingeleverd, want het is basically gewoon een wirwar aan kleine dingen die ik wel wist, gecombineerd met redeneringen die ongetwijfeld als een tang op een varken slaan. Ik voel me als een energieloos blobje en ik weet echt even niet hoe ik me in één avond tijd voldoende bij elkaar weet te rapen to finish the worst of all. But hé, the storm will pass. Inserting positive vibes to the max.


    She's imperfect but she tries

    ja sorry ik kan er niet tegen als alles om een persoon draait.
    "kijk wat hij heeft gedaan"
    "kijk hij heeft een baan jn de supermarkt"
    "wow hij doet drie dagen in de week stage"
    "aww hij werkt nu ook in de keuken, wat komt hij toch ver ONDAKS ZIJN BEPERKING"
    ja doei, klaar met dit kutgezin, want zodra hij gaat schelden en tieren neemt de geweldig papa het wel weer op.
    en als mama er wat van zegt is ze een kutwijf etc etc en dat is allemaal heel normaal naar je moeder ja
    maar toe maar pap keur het allemaal maar goed


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    k r i j g d e t e r i ng


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ok. Like. Ik weet dat ik een slecht mens ben, maar zoveel slechte dingen verdien ik nu ook weer niet. Je gaat het niet menen dat er juist nu een internetstoring is, want dat kan ik niet niet niet niet hebben en hahahaha ik kan me net zo goed weer omdraaien. Oh no, wait: werk wat ik nog altijd moet opzeggen.


    She's imperfect but she tries

    Deze kerel is mentaal echt onder mijn niveau. Ik schaam me niet eens om dit te zeggen. Hij is gewoon echt dom. I'm laughung my ass off (':


    Mhm?

    the lord is testing my patience


    kindness is never a burden.

    Ik wil hier zo graag weg.


    — Inner peace, it's hard to find. —