• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Ik snap niet hoe ik me juist eenzamer voel na een dag met relatief veel sociaal contact naar mijn doen. Ik baal er gewoon zo van dat iedereen al wat maakt van z'n leven en ik er maar een beetje bij hang en op hetzelfde punt ben als 3 jaar geleden. Aan de ene kant kijk ik uit naar die reunie maar aan de andere kant voel ik me zo kut omdat ik weer iedereen hun dromen zie waarmaken terwijl dat bij mij niet kan. En iedereen me weer zwak en saai vind. Ugh.


    The truth is out there.

    Ik ben zo gewend aan de persoon die ik ben in slechte tijden, de afgelopen vier jaar heb ik niks andere gedaan dan overleven en nu ineens keer ik terug naar mijn oorspronkelijke zelf en jezus wat ben ik bang. Ik ken haar niet meer, hoe kan ik haar dan zijn?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I just want to feel loved. That people do care about me. I just want to fit in. Have friends that like me. I want to be able to like myself for who I am. But I can't. Because I am a huge failure. I'll never make my dreams come true. I'm just doomed. Sigh.


    Smile. You're beautiful. <3

    Op naar huis ^^


    Stenenlikker

    Jobcoach: Ik kom deze week niet op werk langs, ik stuur wel een bericht.
    Jobcoach: ik bel je morgenochtend om half tien.
    Jobcoach, half tien: ik bel je vanmiddag.

    Ffs. Dan toch niet joh.


    26 - 02 - '16

    Deze Illustrator tekening is echt mooi uitgepakt. Ik ben er echt blij mee.

    Uhm... Als uiterste inleverdatum 12 juni 2049. Ik mag er dus 32 jaar over doen om het in te leveren? :')

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 11:35 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Don't bother asking why I feel like shit if you're not going to respond anyways.


    This ain't no place for no better man.

    I don't need a cloak to become invisible. I already am. Lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh. Het is gewoon mijn PMS. Ik voel me niet echt zo, thank god.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Lang geleden dat ik nog zo hard gehuild heb.


    16 - 09 - '17

    Twee cavia's gekocht en 1 ervan is net een schaap zo fluffy en wollig ugh. Nu nog namen verzinnen. ^^

    Het is tien over drie en ik zit nog steeds in mijn pyjama, oeps (A). Zo nog maar even lunchen en nog maar even aan het werk.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Blijkbaar was het gecandeld?? Heb ik de mail gemist of zo??? Zelfs de mensen bij de bieb wisten het niet????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is blijkbaar doodnormaal voor dit hoofd hier dat een fictief karakter mijn hart zoveel pijn kan bezorgen simpelweg omdat het enkele zaken kan reflecteren naar de eigen persoonlijkheid, maar de signalen uit de realiteit en directe omgeving niet kan analyseren en verwerken. En dat is immens beangstigend.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 15:18 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ughh, nog zeventien minuten voor ik mijn telefoon af mag halen. Damn it


    i wanna vincent van gogh cry in a corner