• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Krolock schreef:
    Twee cavia's gekocht en 1 ervan is net een schaap zo fluffy en wollig ugh. Nu nog namen verzinnen. ^^
    OMG STUUR EEN FOTO :'D


    And then we'll see it.

    Krolock schreef:
    Twee cavia's gekocht en 1 ervan is net een schaap zo fluffy en wollig ugh. Nu nog namen verzinnen. ^^


    Shaun (krul)


    26 - 02 - '16

    Every time I catch myself thinking about everything, if my life is even worth it. I'm smiling, but I'm not happy. Not even a little. I miss you just so damn much, you lighted up my world, and I think it's sad you don't even know how múch I miss you and think about you.. I'm so sad you only see me as a bad thing. I can't get over you.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 18:11 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Krolock schreef:
    Twee cavia's gekocht en 1 ervan is net een schaap zo fluffy en wollig ugh. Nu nog namen verzinnen. ^^


    Antoinette en Marie-Jeanne (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    Me. During exams. When writing my thesis. When trying or writing anything in general really.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:


    Me. During exams. When writing my thesis. When trying or writing anything in general really.


    AHHAHAHAHA. Same.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nog nooit zo teleurgesteld geweest.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Smyth schreef:
    (...)

    Shaun (krul)


    Exactly my thoughts. (nerd)


    ~
    Wauw. Dit vind ik wel echt heel leuk. c: De laatste tijd voelde ik me onwijs eenzaam, doordat al het contact áltijd van mijn kant af moet komen. En als ik geen contact zoek doet een ander dat ook niet waardoor ik letterlijk met niemand anders dan mijn ouders contact heb. Stuurt een vroegere vriendin van de basisschool waar ik eens in de zoveel tijd/jaren mee afspreek een berichtje. Ze komt naar mij in de buurt en wil graag langskomen. En aangezien ik maandag bij haar in de buurt kom gaat ze proberen tijd voor me vrij te maken dat ik naar haar kan. En dit kwam allemaal van háár kant. Zo lief. :3 Nu ben ik wel even heel blij. Faith in humanity restored. <3


    Smile. You're beautiful. <3

    I'm so sick of missing you.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I don't get why I care so much about your opinion or your actions while you obviously do not like me.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Owwww shit. Kan ik vandaag deleten vanaf een uur of vier please? Ik bedoel, ik wist dat ik hem weer tegen zou komen, maar ik had niet verwacht dat het zo zou gaan tbh. ik wil deze interactie deleten uit de wereldgeschiedenis.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Baklava? More like bakluvya


    She's imperfect but she tries

    SUPERGIRL IS NU OP NETFLIX HOOR JE ME GILLEN? I CAN FINALLY WATCH MY BBY KARA


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Word niet opeens zo boos om iets wat je allang wist, jemig.


    i wanna die with you once or twice.

    Het is zo jammer dat je in het echte leven niet gewoon out of nowhere in een rap battle kunt uitbarsten. You're clever, whatever. I'm clever enough-er. 🤷


    She's imperfect but she tries