• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Op dit soort momenten besef ik toch wel heel hard dat ik eigenlijk best wel erg eenzaam ben. :/ Ik weet ook wel dat ik altijd het ''rare kind'' zal blijven. Maar toch zou het fijn zijn om echte vrienden te hebben die me niet met de nek aankijken of me laten vallen alsof ik afval ben. It hurts.


    Smile. You're beautiful. <3

    Soms baal ik gewoon zo ontzettend van alles wat ik niet kan. Het lucht dan wel op als ik aan de kleine dingen denk die wel lukken, zoals een foto. Kleine dingen kunnen zo gelukkig maken (:


    26 - 02 - '16

    Ik wil me niet inschrijven voor die MBO opleiding.. Het voelt alsof ik een stap terugneem als ik dat doe... Maar ik ben zo bang dat ik de overstap van 4 naar 5 Havo niet ga halen en als ik dan niet verder ga op MBO dan heb ik niks.. En dan kan ik niks.. Godverdomme ik wil echt huilen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ennn dan heb je opeens op fb een gesprek met iemand die je eigenlijk totaal niet kent?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oh great another round of spontaneous crying.
    When am I ever gonna make the right decision for myself? So I can at least a little what my future holds for me?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    omg ik zie nu pas de gif in de beginpost

    the grey hair of a beard of a middle-aged man who is pure of body you know what I mean (of zoiets)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fuck alles. Alles is zo fucking onzeker op het moment en ik heb like 1 richtlijn in mijn leven en zelfs dat ben ik aan het verpesten en fuck alles man. Ik weet niks zeker. Ik weet niet wat ik wil. Ik snap niet waarom ik me zo vreselijk fucking ongemakkelijk en niet thuis voel in mijn huid en lichaam. Ik weet niet wie ik kan vertrouwen. Ik weet niet of ik wel mijn middelbare school diploma kan halen. Ik weet niks en het maakt me zo bang..
    Ik ben zo bang dat ik dit verpest en ik ben al zo fucking suicidaal en als ik mijn diploma niet eens kan halen wtf houdt me dan nog tegen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    oh god im horrible
    nee laat maar dat is nog een understatement
    jup im "the annoying one" kind of person
    misschien maar beter om te stoppen met zeuren en iedereen met rust te laten, en nu maar weer slapen met een kutgevoel. doe de laatste weken toch al niet anders

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 22:18 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yaay, morgen weer naar huis ^^
    En morgen een lange reis voor de boeg en stiekem vind ik dat altijd wel leuk, hehe. 4 uur bus en 2.5 uur vliegtuig, here I come :Y)


    Stenenlikker

    I'm gonna conquer this. Watch me.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dam vieren jullie mijn verjaardag toch lekker niet... Jullie verpesten m normaal... Dusja -_-'

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 22:28 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Het zou zo ontzettend fijn zijn als initiatieven eens van een ander kwamen. Als een ander eens oprechte interesse in me toonde. Maar daar ben ik klaarblijkelijk niet goed genoeg voor. Zo geliefd ben ik niet. Ik ben dusdanig geliefd dat de persoon die ik nog het meest als een vriendin kan beschouwen met grote regelmaat vergeet dat ik besta tot haar moeder haar es vraagt of ze nog contact met me heeft. Nou yay...

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 22:29 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    On the edge of kms. I'm so weak.


    This ain't no place for no better man.

    This house no longer feels like home and it is killing me.


    She's imperfect but she tries

    *zucht 7 jaar*


    Caution first, always.