• Voor mijn eindproject van mijn opleiding (Communication & Multimedia Design), heb ik een spel gemaakt (zo'n grijparm zoals op de kermis) waarbij je zeeafval moet sorteren in de goede bakken. Het hoeft niet echt te werken dus je bent een beetje aan het faken. Om de interactie te laten zien moesten we een digitaal prototype maken. Maar goed, ik heb dus een fysiek product erbij gemaakt en het is echt huge. 50 x 45 cm en dat moet ik vervoeren naar school. :') Zelf getekend via illustrator, uit laten snijden bij de lasersnijder en beschilderd. Dit is het resultaat. Onderaan dus de zee geschilderd. Verder zie je de knoppen waarbij je zogenaamd naar links, rechts en beneden kan gaan. De grijparm kan heen en weer bewegen en hij kan ook open en dicht. (: Dus wat vinden jullie er van? Waarschijnlijk komt niemand met zo'n groot ding aan of met überhaupt iets aan oeps. :'D



    [ bericht aangepast op 19 juni 2017 - 17:49 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Haha leuk! Geef je ze ook een prijs als ze het afval in de goede bak hebben gestopt?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Haha leuk! Geef je ze ook een prijs als ze het afval in de goede bak hebben gestopt?


    Nee het gaat erom dat ze zich dan aan zouden willen melden als vrijwilliger om zeevervuiling tegen te gaan. (: Ik doe dit (zogenaamd) voor het WNF, maar dan natuur tak. Je moest namelijk een organisatie kiezen. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Wauw! Dat ziet er leuk uit!

    Hannibal_Lecter schreef:
    Wauw! Dat ziet er leuk uit!


    Dank je!


    The sun will rise and we will try again.

    Oh, wat gaaf! Heel cool!
    Toevallig ga ik die opleiding volgend jaar ook doen (:
    Waar doe jij CMD als ik vragen mag?


    look at the stars, look how they shine for you;

    GIRL YASS! Nee even serieus dit vind ik echt een geweldig dingetje.(banana)

    Yukimura schreef:
    Oh, wat gaaf! Heel cool!
    Toevallig ga ik die opleiding volgend jaar ook doen (:
    Waar doe jij CMD als ik vragen mag?


    Dit vroeg ik me ook af, haha, ik heb het vorig jaar gedaan in Utrecht (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ohhh wat gaaf!! Ziet er goed uit!!


    It's never gonna happen, Guys.

    @Yukimura dat had je al eerder gevraagd haha maar maakt niet uit. (: Ik doe CMD aan de HvA. ^^ Ik ben nu bezig met een portfolio van mijn eerste jaar met mijn beste producten die ik heb gemaakt. Als je dat zou willen inzien (is nog een klein portfolio), zeg het maar. (:
    @Ramselaar, hiermee is ook jouw vraag beantwoord. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ditto schreef:
    GIRL YASS! Nee even serieus dit vind ik echt een geweldig dingetje.(banana)


    Hahaha dank je!


    The sun will rise and we will try again.

    Slughorn schreef:
    Ohhh wat gaaf!! Ziet er goed uit!!


    Dank je!!


    The sun will rise and we will try again.

    Girl, wat heb je toch weer iets geweldigs gemaakt!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Girl, wat heb je toch weer iets geweldigs gemaakt!


    Heel erg bedankt!


    The sun will rise and we will try again.